Miksi et ole naisellinen?
Naisellisuus ei ole vaikeaa joten miksi sinä et osaa olla naisellinen?
Kommentit (136)
Kerro yksikin hyvä syy miksi pitäisi olla.
Miksi sinä et osaa olla mies? Miehen sijasta olet inceli.
Se on melko pitkälle raha kysymys.. Jos ei ole rahaa panostaa vaikea mitään tyyliä vaatteissa hiuksissa kengissä meikissä on säilyttää
Ai meinaatko käherrettyjä hiuksia, näkyvää rintavakoa ja minihametta? Ei kiitos, en ole niin epätoivoinen.
Olen. Jos väittäisin olevani mies ei menisi kellekään läpi. Se riittää minulle.
En vaan onnistu siinä ja on mulla partakin.
Ai meinaatko käherrettyjä hiuksia, näkyvää rintavakoa ja minihametta? Ei kiitos, en ole niin epätoivoinen.
Eihän se sitä ole vaan kyse on mun mielestä tyylikkyydestä
Ap voisi määritellä naisellisuuden ja mitä itse sillä tarkoittaa, niin olisi helpompi vastata.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vulgaaria, ei naisellista
Vierailija kirjoitti:
Jo se että kysyt noin kertoo ettet osaa olla naisellinen etkä koskaan edes opi sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi määritellä naisellisuuden ja mitä itse sillä tarkoittaa, niin olisi helpompi vastata.
Aspergeri?
Kyllä se on raha kysymys.. Parturi on kallis varsinkin jos haluaa jotain tiettyä tyyliä ylläpitää.. Eikä kengät varsinkaan halpoja ole. Mutta teillä on varmaan niin helvetisti rahaa ettette ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo se että kysyt noin kertoo ettet osaa olla naisellinen etkä koskaan edes opi sitä.
Et vastannut kysymykseen.
Me ihmiset ollaan erilaisia, vaikka kovasti tietyt ryhmät haluavat meistä samanlaisia ja samalla lailla ajattelevia.
Vierailija kirjoitti:
Se saattaisi miellyttää ihmisiä.
Me ei kuulkaas miellytetä vttu ketään!
t suomiakka
Naisvihaajia ei tarvitse kenenkään miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena kysyn, että miksi pitäisi oppia jotain, mikä ei kiinnosta? 😄
Ei oo mun tyyli 😎