Miksi et ole naisellinen?
Naisellisuus ei ole vaikeaa joten miksi sinä et osaa olla naisellinen?
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Voi pientä tyhmää uliparkaa yhyy
Ap ei edes tajua että sen nolo miesperformanssi on vain muille miehille.
Naisten pitäisi jättää nämä ulit omaan arvottomuuteensa mutta onhan tyyppiä toki kiva vetää auton perässä
Katsokaa drag queenejä. Siinä miesten käsitys naisellisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt miten saisit tämän korviesi välissä majailevan "uliparan" häädettyä?
https://blogit.utu.fi/elavaa/2025/02/12/mielikuvitusystavat-viestina-la…
Elämänlaatusi paranisi varmaan huomattavasti lääketieteellisellä interventiolla.
Projisoiva pikku sub!
Itse sinä itsesi sukupuuttoon lopetat. Hyvä niin. Voisit kyllä tehdä sen vikkelämminkin ja säästää yhteiskunnan resursseja.
Se sairaudentunnottomuus. :/
No yritin kuitenkin. Aamukahvit on nyt juotu ja perheellisellä on muuta tekemistä.
Jankataan taas myöhemmin.
Yhyy naiset
Yhyy kissat
Yhyy virkkaaminenkin on kiinnostavampaa kuin minun pissaletku yhyy
Yhyy katsokaa miehet, minäkin olen mies yhyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen harvinaisen kaunis ja naisellinen. Mutta suomalaiset miehet ovat rinnallani niin rumia ja luonnevikaisia. Himmentävät säihkettäni. Iso probleema.
Lisään vielä että olen niin suosittu että olen väsynyt hätistelemään miehiä koko ajan ympäriltä. En anna itseäni kuin harvoille ja valituille. Viimeksi minulla oli espanjalainen hyvännäköinen miesystävä. Nyt olen sinkku, enkä tarvitse miestä vaivoikseni. Ihailkoot kaukaa. Enhän voi kauneudelleni mitään. Joskus haluaisin lihottaa itseni siaksi, jotta saisin olla rauhassa miehiltä jotka palvovat minua. Niin kaunis olen. Kukkia lähettävät, suklaata yms jopa työpaikalleni.
Ja sitten heräsit ja päästit kissalauman ulospäin
Kunpa heräsin ja pääsisin ihastelijoista eroon mutta ei. Säihkyn naisellisuutta ja kauneutta, mutta haluan olla rauhassa. En tarvitse ihailijoita, enkä jaa itseäni useille. En edes kaipaa miestä tällä hetkellä. Kosintakirjeet ovat naurettavia, enkä edes tunne heitä. Voisin hyvin elää lihavana ja olla rauhassa. Olen tosissani harkinnut lihottaa itseni siaksi. Pinnalliset miehet eivät kiinnosta minua. Juoksevat vain kauneuteni perässä, eivätkä näe hyvää luonnettani. Pelkkä naisellisuus ja kauneus riittää heille. Minkäs sille voi, että säihkyn?
Minulta vain sEppoismi.
Ei tuplavälillinen trölläys.
En käytä liimattavia jatkolisäkkeitä
tai implantteja, riitän luojan siunaamin antimin.
Uniikki yksilötason kauneus on katoamassa aivopestyjen naisten halutessa samat toimenpiteet,
jolloin kurotetaan kohti universaalia Bratz Instanaamaa. Instanaaman tavoittelulla
on seuraukset: se vanhentaa 20-vuotiaan 15-30 vuotta ennen aikojaan kasvojen lihasten, verenkierron ja lymfan surkastuessa jokaisen mukanuorentavan toimenpiteen myötä. Myös hiusraja ohenee ja nousee - samoista syistä. Katson kaiholla ysärille. Neidot olivat uskomattoman kauniita - luomusti.
x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on nolompi kuin luuseri vinkumassa naisista muna kourassa lauantaiaamuna klo 7.22?
Luuseri joka vinkuu naisista 24/7/365
Joku joka toistaa samaa viestiä yhä uudestaan ja uudestaan?
Kuten ap, jonka vollotus on samaa joka ikinen päivä vuodesta toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on nolompi kuin luuseri vinkumassa naisista muna kourassa lauantaiaamuna klo 7.22?
Luuseri joka vinkuu naisista 24/7/365
Joku joka toistaa samaa viestiä yhä uudestaan ja uudestaan?
Kuten ap, jonka vollotus on samaa joka ikinen päivä vuodesta toiseen?
Vuosituhannesta toiseen samat luuserin ulinat. Liittyy siihen että Y-kromosomi blokkaa aivotoiminnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt miten saisit tämän korviesi välissä majailevan "uliparan" häädettyä?
https://blogit.utu.fi/elavaa/2025/02/12/mielikuvitusystavat-viestina-la…
Elämänlaatusi paranisi varmaan huomattavasti lääketieteellisellä interventiolla.
Projisoiva pikku sub!
Itse sinä itsesi sukupuuttoon lopetat. Hyvä niin. Voisit kyllä tehdä sen vikkelämminkin ja säästää yhteiskunnan resursseja.
Se sairaudentunnottomuus. :/
No yritin kuitenkin. Aamukahvit on nyt juotu ja perheellisellä on muuta tekemistä.
Jankataan taas myöhemmin.
Käskikö äippä imuroimaan?
Vierailija kirjoitti:
Kerro yksikin hyvä syy miksi pitäisi olla.
Ei tietenkään tarvitse olla kun olet rekkalesbo.
Harvemmin kadulla kävelee vastaan päät kääntävää eurooppalaisen tyyliniekan näköistä miestä, että ehkä suomalaisilla on petrattavaa molempien sukupuolten osalta arkiestetiikan saralla.
Tyylikkäimmät naiset eivät takuulla käytä kolmen centin katuharjoja arkimeikissään.
Odotankin tämän naurettavan trendin päättymistä..
x
Tarkoitatko käyttäytymistä, ulkonäköä vai harrastuksia?
Ulkonäköön tarvitaan rahaa ja Suomessa yleensä siisti sisätyö (että voi pukeutua naisellisesti). Naisellista käyttäytymistä (rauhallisuus, passiivisuus, tyyneys, iloisuus, järjestely, sosialisointi...) taas ei suomalainen stereotyyppinen mies tue osoittamalla kyseisille käytösmalleille arvostusta sanallisesti tai muutoin. Harrastuksissa sama juttu, naisellisia askareita lähinnä vähätellään.
Eli jos naisella ei ole sisäsyntyistä kiinnostusta käyttäytyä naisellisesti, ei Suomessa ole kannustusta naiselliseen käytökseen tai ulkonäköön.
Pitää oikein miettiä mistä asioista olisin seurustelukumppaneilta/puolisolta/muilta miehiltä saanut huomiota/kehuja... autosta, rohkeudesta, nopeista reflekseistä pallopeleissä, ammatista (sen osista jotka vaatii stressinsietokykyä). Ulkonäköä on kehuttu vähäisesti, eikä kertaakaan seurustelukumppanin toimesta. Ulkomaalaiset miehet ovat siinä paljon suorempia ja silloin on tuntenut itsensä naiseksi. Suomessa en pääosin edes tiedosta sukupuoltani. Eli suomalaiset osoittavat naisissa arvostusta miehisistä piirteistä...
Ja naisellisuutta ei ole näyttää Iines Ankalta. Se mikä sopii ankalle ei sovi ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei edes tajua että sen nolo miesperformanssi on vain muille miehille.
Naisten pitäisi jättää nämä ulit omaan arvottomuuteensa mutta onhan tyyppiä toki kiva vetää auton perässä
Täällä ap. Ihan mielenkiinnosta seuraan teidän kahden(?j tappelua. Mikä saa ihmiset haukkumaan toisiaan tuolla tavalla? Se ei ainakaan ole naisellisuutta. Eikä miehisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin kadulla kävelee vastaan päät kääntävää eurooppalaisen tyyliniekan näköistä miestä, että ehkä suomalaisilla on petrattavaa molempien sukupuolten osalta arkiestetiikan saralla.
Tyylikkäimmät naiset eivät takuulla käytä kolmen centin katuharjoja arkimeikissään.
Odotankin tämän naurettavan trendin päättymistä..
x
Katuharja :D :D kiitos aamun piristyksestä.
Mikäli tätiytyminen/mummoutuminen/
setääntyminen/pappautuminen on suoraan korrelaatiossa painoon ja sen nousemiseen, näen jo 20+ ikäisissä junnuissa huomattavan ennenaikaista täti/setäefektiä.
2026 sex appeal ja hyvä kroppa ei enää ole suoraan linkittyneenä ikään, vaan yksilön elintapoihin: Nykyään näkee yhä enenevässä määrin todella
hyvännäköisiä yli nelikymppisiä,
joiden ulkonäkö ja viehättävyys on kukoistuksessaan
ja vieläpä pesee mennen tullen > pullahtaneen lysyryhtisen nuoremman verrokin.
Hiilihydraattimössön ämppääminen maksaa hintaa. Yllättääkö tämä?
x
Olen joskus ollut, mutta enää se ei ole ajankohtaista.
Tässä ei mene ihan vastavuoroisesti asiat. Miehiltä saa vaatia miehisyyttä, mutta on väärin vaatia naisilta naisellisuutta. Miksihän näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on melko pitkälle raha kysymys.. Jos ei ole rahaa panostaa vaikea mitään tyyliä vaatteissa hiuksissa kengissä meikissä on säilyttää
Enemmän rahaa kuluu sen miestukan ylläpitoon. Kirppareilta löytyy edullisesti vaatteita.
Okei, eli siis naisellisuuden ytimessä on se, että antaa tukan kasvaa ja ostaa vaatteet kirpparilta. No tuohan alkaa jo kuulostaa minulta!
Kirppiksiltä löytyy myös ihan kauniita vaatteita. Ja pitkät hiukset ei välttämättä tarkoita mitään harakanpesää. Toisaalta, tyylitajuton on tyylitajuton, vaikka ostaisi kalliit vaatteet.Tämä! Tyylitaju on se juttu.
Kävin eilen tukusta uudet työvaatteet. Siinä ei paljon tyyliä katseltu, sen sai mitä päälle sopi. Sentäs oli naisten mallia tällä kertaa.
Koska olen mies!!! toki välillä tyttöilen kavereiden kesken, mutta ei kerta naiseksi tee.