Miksi et ole naisellinen?
Naisellisuus ei ole vaikeaa joten miksi sinä et osaa olla naisellinen?
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on raha kysymys.. Parturi on kallis varsinkin jos haluaa jotain tiettyä tyyliä ylläpitää.. Eikä kengät varsinkaan halpoja ole. Mutta teillä on varmaan niin helvetisti rahaa ettette ymmärrä
Ei naiset tarvitse parturia kun eihän se parta kasva naisille.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se edes tarkoittaa?
Pitääkö sitä kysyä? Katso peiliin ja mieti onko joku vikana?
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja huolehdin terveydestäni. Se riittää. Minulla on pitkät, tummahkot hiukset, hyvä iho, selkeät kulmakarvat, hyvä kasvojen luusto ja hyväkuntoinen, joskaan ei muuten ihmeellinen kroppa. En ole mikään missi tai tilastopoikkeuskaunotar ja olen pian 35-vuotias, mutta minulla on onnekkaat geenit ja ollut etuoikeus olla tilanteessa jossa jaksan treenata ja voin syödä terveellisesti ja nukkua tarpeeksi.
Mitään meikkejä, hiusvärejä, kynsilakkoja, kauneustoimenpiteitä, tatuointeja, koruja, kalliita vaatteita (no, osa vaelluskamppeista ja tietyt ulkoilujutut kuten juoksukengät on arvossaan..) en harrasta.
En myöskään arvosta miehiä, jotka arvostelevat minua "rumempia" tai oikeasti jotenkin rumia, minua vanhempia, yli -tai alipainoisia tai heille epämiellyttävällä tavalla laittautuneita naisia. Aika huono itsetunto saisi olla jos sydäntäni lämmittäisi sellainen kehu, joka on oikeasti vain vertaus joho
Oletko asbergeri? Tekstiä riittää
Kysymys kuuluu, miten määrittelet naisellisen? Jos se on sellaista kliseistä töröhuulet, minihame ja tissit tiskiin naisellisuutta, niin kiitos ei, ei ole koskaan ollut minun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se edes tarkoittaa?
Pitääkö sitä kysyä? Katso peiliin ja mieti onko joku vikana?
Todella ilkeää tuollainen. Ethän edes tiedä miltä kommentoija näyttää. -sivusta
Se ei vain tule minulle luonnostaan. Vaikka minulla pitkät hiukset onkin ja pukeudun yksinomaan pelkkiin mekkoihin, niin vaikutelma ei silti ole erityisen naisellinen. Olen pitkä ja roteva (myös normaalipainossa), leveäharteinen ja enemmänkin sellainen riuska maatalon emäntä, kuin leidi. Minulla on myös naiseksi matala ääni, ja se miten "kannan itseäni" on myös hyvin sukupuoletonta.
Joutuisin feikkaamaan todella, TODELLA paljon, jos nyt yhtäkkiä valitsisin naiselliseksi heittäytyä.
80-luvulla uuden työpaikkani kaikki miehet sekosivat, kun minä, 24 vee, hengitin. Vaikka en ole mitenkään kaunis ja pukeuduin kurkkuun asti ulottuviin väljiin puseroihin sekä puolisääreen ulottuviin liian isoihin pliseerattuihin puolihameisiin. Komeuden päällä miesten työtakki kokoa 50. Naisellisuus on vaarallista, koska se houkuttelee paikalle ne miehet, joita en halua. Parempi kulkea tukka ponnarilla ja prehjuissa vaatteissa ja valita itse miehet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä et osaa olla mies? Miehen sijasta olet inceli.
Vastaa myös miksi olet ruma vanhapiika?
Mulla on pippeli ja isot pojat hakkasivat nuorena naisellisuuden jämätkin pois. En ollut kovin naisellinen alun alkaenkaan.
Vierailija kirjoitti:
80-luvulla uuden työpaikkani kaikki miehet sekosivat, kun minä, 24 vee, hengitin. Vaikka en ole mitenkään kaunis ja pukeuduin kurkkuun asti ulottuviin väljiin puseroihin sekä puolisääreen ulottuviin liian isoihin pliseerattuihin puolihameisiin. Komeuden päällä miesten työtakki kokoa 50. Naisellisuus on vaarallista, koska se houkuttelee paikalle ne miehet, joita en halua. Parempi kulkea tukka ponnarilla ja prehjuissa vaatteissa ja valita itse miehet.
Höpöhöpö. Suomalaisista naisista 77% on saanut elinikäisen mielenterveysdiagnoosin, joten eiköhän sinunkin kohdalla ole kyse siitä, eikä mistään miesten sekoamisesta.
Olen ja olen siitä saanut sitten kuullakin, esim työpaikoilla muiden naisten ihmettelyä, että miten sinä jaksat meikata ja laittaa hiuksia jne. Ihan hyvin olen jaksanut. Tissit ei silti ole tiskissä, tykkään pukeutua klassisesti ja tilanteen vaatimalla tavalla.
Määrittele se naisellisuus tosiaan ensin, putkiaivo.
Itse käytän arkisin esim. pelkästään ulkoiluvaatteita koska tarvon loskassa ja ties missä säässä työmatkat tuolla. Ihan käytännön kysymys. Ulkoiluvaatteet ja kunnon vedenpitävät kengät ei tunnetusti kovin tyylikkäitä ole. Pipoa on pidettävä ettei pää jäädyja se taas johtaa siihen ettei kampausta voi aamulla laittaa, on sitaistava vaan ponnari takaraivolle roikkumaan. Hiukset ovat sitten littanat töissä ja rasvoittuvat myös nopsaan talvella hatun alla muhiessaan. Meikkiäkään ei juuri kannata sateeseen ja tuiskuun laittaa, perusripsaria ja tällaista pyrin kuitenkin vähän käyttämään. Siellä työssä on sitten ne työvaatteet jotka eivät tunnetusti ole kovin naisellisia. Kaupan kautta kotiin eikä sitä sitten paljon siitä arkisin jaksa enää mihinkään lähteäkään. Vapaalla ja lomilla voi sitten panostaa enemmän. Joten, minut näkee useimmiten varmaan ei-niin-naisellisena :D Ole hyvä!
Kaikki naiselliseksi mainittu on mielestäni typerän näköistä, kaikenmaailman rusettijutut, vaaleanpunaisiin pukeutuminen ja ilmehtimiset ym. ovat niin naurettavia, etten ole niitä koskaan katsonut hyvällä.
Joku viiskymppinen nainen rusettipanta päässä on ääliön näköinen. Vai eikö sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset ja hoikka vartalo: naisellinen. Helppoa kuin heinänteko.
Jotkut meistä näyttävät noilla spekseillä Eddie Van Halenilta. :D
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiselliseksi mainittu on mielestäni typerän näköistä, kaikenmaailman rusettijutut, vaaleanpunaisiin pukeutuminen ja ilmehtimiset ym. ovat niin naurettavia, etten ole niitä koskaan katsonut hyvällä.
Joku viiskymppinen nainen rusettipanta päässä on ääliön näköinen. Vai eikö sinusta.
Naisellisuus ei ole tuollaista.
Mitä on naisellisuus? Luonnollisesti naisella ei ole meikkiä, ei mitään kohottavia ja topattuja rintaliivejä, kasvaa karvaa säärissä, alapäässä ja kainaloissa. Hiukset on värjäämättömät, ei kynsilakkaa. Tämä on naisellisuutta sen puhtaimmassa muodossa.
Miesten peräänkuuluttama "naisellisuus" on sitä, että nainen puristetaan, kursitaan, värjätään ja ajellaan tiettyyn muottiin, johon kuuluu paljon kulutettavia tuotteita ja ennen kaikkea aikaa. Senhän voi ajatella jopa todellisen naisellisuuden piilottamisena.
Tuohan on sosiaalinen kysymys, ero tulee siinä onko nainen pöhöttynyt työtön yh vuokramurjussa vai hyvätuloinen siistissä esim. toimistotyössä.
Olen nainen ja huolehdin terveydestäni. Se riittää. Minulla on pitkät, tummahkot hiukset, hyvä iho, selkeät kulmakarvat, hyvä kasvojen luusto ja hyväkuntoinen, joskaan ei muuten ihmeellinen kroppa. En ole mikään missi tai tilastopoikkeuskaunotar ja olen pian 35-vuotias, mutta minulla on onnekkaat geenit ja ollut etuoikeus olla tilanteessa jossa jaksan treenata ja voin syödä terveellisesti ja nukkua tarpeeksi.
Mitään meikkejä, hiusvärejä, kynsilakkoja, kauneustoimenpiteitä, tatuointeja, koruja, kalliita vaatteita (no, osa vaelluskamppeista ja tietyt ulkoilujutut kuten juoksukengät on arvossaan..) en harrasta.
En myöskään arvosta miehiä, jotka arvostelevat minua "rumempia" tai oikeasti jotenkin rumia, minua vanhempia, yli -tai alipainoisia tai heille epämiellyttävällä tavalla laittautuneita naisia. Aika huono itsetunto saisi olla jos sydäntäni lämmittäisi sellainen kehu, joka on oikeasti vain vertaus johonkuhun jota sillä lytätään.
Itse pidän luonnollisuudesta, myös siinä miehessä. Ja sellainen mies löytyykin, joka on itsekin hyvässä kunnossa ja joka pitää siitä, että nainen on kaikin puolin luonnollinen.
Jos mies haluaa todella huolitellun ja paljon rahaa kauneudenhoitoon käyttävän naisen joka poistaa karvat tuolta ja lisää maalit tänne ja pidentää karvat tästä ja... Niin sen miehen kannattaa olla samaa maata? Herrasmies, suorittaa maskuliinisuutta, näyttää että rahaa on?
Ongelma on kai kun vähän mitäänsanomaton tai muulloin täyttä 50/50 kannattava mies haikailee näyttäviä femmejä. Ei ihmekään että sitten tekee mieli tulla vauvapalstalle negailemaan.