Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et ole naisellinen?

Vierailija
28.02.2026 |

Naisellisuus ei ole vaikeaa joten miksi sinä et osaa olla naisellinen?

Kommentit (186)

Vierailija
181/186 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja huolehdin terveydestäni. Se riittää. Minulla on pitkät, tummahkot hiukset, hyvä iho, selkeät kulmakarvat, hyvä kasvojen luusto ja hyväkuntoinen, joskaan ei muuten ihmeellinen kroppa. En ole mikään missi tai tilastopoikkeuskaunotar ja olen pian 35-vuotias, mutta minulla on onnekkaat geenit ja ollut etuoikeus olla tilanteessa jossa jaksan treenata ja voin syödä terveellisesti ja nukkua tarpeeksi. 

Mitään meikkejä, hiusvärejä, kynsilakkoja, kauneustoimenpiteitä, tatuointeja, koruja, kalliita vaatteita (no, osa vaelluskamppeista ja tietyt ulkoilujutut kuten juoksukengät on arvossaan..) en harrasta. 

En myöskään arvosta miehiä, jotka arvostelevat minua "rumempia" tai oikeasti jotenkin rumia, minua vanhempia, yli -tai alipainoisia tai heille epämiellyttävällä tavalla laittautuneita naisia. Aika huono itsetunto saisi olla jos sydäntäni lämmittäisi sellainen kehu, joka on oikeasti vain vertaus johonkuhun jota sillä lytätään. 

Itse pidän luonnollisuudesta, myös siinä miehessä. Ja sellainen mies löytyykin, joka on itsekin hyvässä kunnossa ja joka pitää siitä, että nainen on kaikin puolin luonnollinen. 

Jos mies haluaa todella huolitellun ja paljon rahaa kauneudenhoitoon käyttävän naisen joka poistaa karvat tuolta ja lisää maalit tänne ja pidentää karvat tästä ja... Niin sen miehen kannattaa olla samaa maata? Herrasmies, suorittaa maskuliinisuutta, näyttää että rahaa on?

Ongelma on kai kun vähän mitäänsanomaton tai muulloin täyttä 50/50 kannattava mies haikailee näyttäviä femmejä. Ei ihmekään että sitten tekee mieli tulla vauvapalstalle negailemaan. 

Vierailija
182/186 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on raha kysymys.. Parturi on kallis varsinkin jos haluaa jotain tiettyä tyyliä ylläpitää.. Eikä kengät varsinkaan halpoja ole. Mutta teillä on varmaan niin helvetisti rahaa ettette ymmärrä

Ei naiset tarvitse parturia kun eihän se parta kasva naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/186 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se edes tarkoittaa?

Pitääkö sitä kysyä? Katso peiliin ja mieti onko joku vikana?

Vierailija
184/186 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja huolehdin terveydestäni. Se riittää. Minulla on pitkät, tummahkot hiukset, hyvä iho, selkeät kulmakarvat, hyvä kasvojen luusto ja hyväkuntoinen, joskaan ei muuten ihmeellinen kroppa. En ole mikään missi tai tilastopoikkeuskaunotar ja olen pian 35-vuotias, mutta minulla on onnekkaat geenit ja ollut etuoikeus olla tilanteessa jossa jaksan treenata ja voin syödä terveellisesti ja nukkua tarpeeksi. 

Mitään meikkejä, hiusvärejä, kynsilakkoja, kauneustoimenpiteitä, tatuointeja, koruja, kalliita vaatteita (no, osa vaelluskamppeista ja tietyt ulkoilujutut kuten juoksukengät on arvossaan..) en harrasta. 

En myöskään arvosta miehiä, jotka arvostelevat minua "rumempia" tai oikeasti jotenkin rumia, minua vanhempia, yli -tai alipainoisia tai heille epämiellyttävällä tavalla laittautuneita naisia. Aika huono itsetunto saisi olla jos sydäntäni lämmittäisi sellainen kehu, joka on oikeasti vain vertaus joho

Oletko asbergeri? Tekstiä riittää

Vierailija
185/186 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu, miten määrittelet naisellisen? Jos se on sellaista kliseistä töröhuulet, minihame ja tissit tiskiin naisellisuutta, niin kiitos ei, ei ole koskaan ollut minun juttu.

Vierailija
186/186 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se edes tarkoittaa?

Pitääkö sitä kysyä? Katso peiliin ja mieti onko joku vikana?

Todella ilkeää tuollainen. Ethän edes tiedä miltä kommentoija näyttää. -sivusta