Miksi et ole naisellinen?
Naisellisuus ei ole vaikeaa joten miksi sinä et osaa olla naisellinen?
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Ai meinaatko käherrettyjä hiuksia, näkyvää rintavakoa ja minihametta? Ei kiitos, en ole niin epätoivoinen.
En ole ap, mutta jos tuo on sinun käsitys naisellisuudesta niin olet hakoteillä. Naisellisuus tulee sisältä ja näkyy käyttäytymisessä ja olemuksessa, kuinka hän kantaa itsensä.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro yksikin hyvä syy miksi pitäisi olla.
Jo se että kysyt noin kertoo ettet osaa olla naisellinen etkä koskaan edes opi sitä.
Ohiksena kysyn, että miksi pitäisi oppia jotain, mikä ei kiinnosta? 😄
Sinäkin varmaan olisit vihdoin saanut sen miehen mitä havittelet vuositolkulla jos osaisit olla naisellisenpi, mutta ihan miten vaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olenko naisellinen vai en, koska sellainen luokittelu ei kiinnosta yhtään, eikä kiinnosta pienen alistujamiehen vinkunakaan.
Kävin muuten ke nakusaunassa itseäni 11 vuotta nuoremman miehen kanssa. Juteltiin, syötiin pizzaa, oli kivaa.
N60
Mikä on nakusauna? Eikös saunassa muutenkin olla ilman vaatteita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai meinaatko käherrettyjä hiuksia, näkyvää rintavakoa ja minihametta? Ei kiitos, en ole niin epätoivoinen.
En ole ap, mutta jos tuo on sinun käsitys naisellisuudesta niin olet hakoteillä. Naisellisuus tulee sisältä ja näkyy käyttäytymisessä ja olemuksessa, kuinka hän kantaa itsensä.
Miten sinä miehenä kannat itsesi?
Eestiläiset ja venäläiset naiset ovat kauniita ja naisellisia. Aasialaiset ovat kuin samasta muotista.
Vierailija kirjoitti:
Olen harvinaisen kaunis ja naisellinen. Mutta suomalaiset miehet ovat rinnallani niin rumia ja luonnevikaisia. Himmentävät säihkettäni. Iso probleema.
Taitaa vaan olla että sun suuri ego on iso probleema. En ole nähnyt koskaan naista joka olisi harvinaisen kaunis myös ilman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vain sanoin miten naisellisuus määritellään. Kävelen ryhdikkäästi selkä suorana ja kun lihaksia niin se pysyy automaattisesti suorana. Sopivan itsevarma mutta ei pöyhkeä. Ja kunnioitan kaikkia saman arvoisesti niin pitkään kuin minua kunnioitetaan. Siinä alustavasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vain sanoin miten naisellisuus määritellään. Kävelen ryhdikkäästi selkä suorana ja kun lihaksia niin se pysyy automaattisesti suorana. Sopivan itsevarma mutta ei pöyhkeä. Ja kunnioitan kaikkia saman arvoisesti niin pitkään kuin minua kunnioitetaan. Siinä alustavasti
Just näin
Miksi et ole älykäs?
Ei ole millään tavalla vaikeaa olla älykäs, ap!