Miksi et ole naisellinen?
Naisellisuus ei ole vaikeaa joten miksi sinä et osaa olla naisellinen?
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa drag queenejä. Siinä miesten käsitys naisellisuudesta.
Hyvin miehekkäitä "naisia" ovat he.
Miksi vastaatte näin ilmiselvälle trollille?
Onko sinulla muita ongelmia, ap?
No kun ei ne tissit vieläkään kasva vaikka olen juonut piimää jo litra tolkulla.
Mies
Minä olen naisellinen. Supernaisellinen. Ilman implantteja, hiuslisäkkeitä, tekoripsiä ja -kynsiä. Meikittäkin, kumisaappaissa ja sadetakissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa drag queenejä. Siinä miesten käsitys naisellisuudesta.
Hyvin miehekkäitä "naisia" ovat he.
Eivät ne ole naisellisia.
Olen saanut huonot geenit enkä ole naisellinen edes mekossa ja kiharoissa.
kaikilla naistyypeillä on ihailijansa. Itse olen melko miesmäinen mutta ei ole miespuolisia ihailijoita puuttunut, eräskin mies vielä yli 30 vuoden jälkeen juoksee perässä. En vain itse siedä häntä. Monet pitää" hyvä jätkä"-tyylisistä naisista,ehkä siksi että ajattelee kuin mies.
Miksi olla naisellinen? Että pervot miehet haluavat pamputtaa sinua? Maa on jo täynnä pakolla ottavia raiskaajia. Himojensa valtaamia miehiä, jotka myös joukkoraiskaavat. Elukkamaiset miehet eivät edes tajua, että sisäinen kauneus ja olemus on tärkeintä.
Fiksuus ei ole vaikeaa joten miksi sinä ap et ole fiksu?
Olen mutta pitävät homona ja transuna
Kristallipallostako näet palstalaisten ulkonäön?
Vierailija kirjoitti:
Kristallipallostako näet palstalaisten ulkonäön?
Epäilen kahvinporoja ennustusvälineeksi. On niin typerä aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olla naisellinen? Että pervot miehet haluavat pamputtaa sinua? Maa on jo täynnä pakolla ottavia raiskaajia. Himojensa valtaamia miehiä, jotka myös joukkoraiskaavat. Elukkamaiset miehet eivät edes tajua, että sisäinen kauneus ja olemus on tärkeintä.
Tämä!!! Miksi naiset haluaisivat kukoistaa jonkun limaisen himokkaan ukkelin vuoksi joka todennäköisesti on itsekäs ja narsistinen? On paljon parempi nauttia elämästä, olla pullukka ruoasta nauttien. Pullukka kelpaa minulle vaimoksi .
Aito naisellisuus ei ole vaatteista ja meikeistä kiinni, se on sisäsyntyistä.