Onko muita, jotka ei pysty ensimmäisen lapsen jälkeen enää seksiin sen takia, että ei halua ottaa enää mitään riskiä raskaaksi tulosta?
Älkää käsittäkö väärin, ensimmäinen lapsi oli ja on erittäin toivottu ja rakas. Mutta raskaus oli komplikaatioiden ym vuoksi niin vaikea, ja oli hyvin lähellä, että en olisi selvinnyt synnytyksestä hengissä, niin en uskalla ottaa enää pienintäkään riskiä siitä, että saattaisin tulla uudelleen raskaaksi. Tiedän, että en pystyisi keskeyttämään raskautta, mutta en pysty enää myöskään uuteen raskauteen. Se on täysin poissuljettua, että edes teoriassa sitä riskiä ottaisi. Joten en pysty enää seksiin. Olenko ainoa, jolle on käynyt näin?
Kommentit (409)
Varmaan niitä muitakin autisti-äitejä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhtäkään lasta, mutta pelkään raskaaksi tulemista niin paljon, että biseksuaalina valitsen olla enää ainoastaan naisten kanssa tai kokonaan ilman seksiä.
Voi avuttomuutta!
Tarkoitat varmaan siis, että voi autuutta. Kyllähän miehen siementämäksi tuleminen on naiselle helvettiä, terveydellisesti ja myös psyykkisesti. Tuo synnytysr aiskaus sekoilu on oikein miesten seksiväkivallan loppuhuipentuma, kun tulee kuoleman uhka ja äitiyskin tuhotaan, ja tietty nämä vakiot että kehoa silvotaan ja mutiloidaan, jää peruuttamattomia haittoja ja vaivoja, jne.
Meneppä Siitoshullu miesvihaaja jo sinne hoitoon 🖕🖕🖕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen terapiaa, jos olet tuon takia rikkomassa lapsen perheen.
En ole mitään rikkomassa. Meinasin menettää henkeni raskauden vuoksi. En vain aio ottaa sitä riskiä toiste. Ap
Seli seli. Väistät seksin tekosyyllä. Putket poikki molemmilta niin ei tule raskaaksi.
Ei kannata ihmetellä jos mies lähtee litomaan
Siinäpä tyypillinen mies, minä ja muna on vain tärkeä. Onneksi sinunkaltaiset miehet jäävät yksin runkkaamaan, se on teidän kohtalonne loppuiäksenne 🤣
Jos aloittaja on jo korjaamattomasti vaurioitunut, niin tuskin hän enää helposti raskaaksi tulisikaan.
Mielestäni miestä on väärin pakottaa vasektomiaan, koska liitoista muutenkin jo puolet päätyy eroon.
Mies voi haluta lisää lapsia uuden vaimon kanssa.
No kyllä sitä ehkäisyn pettämisen ja yhden lapsen saamisen jälkeen on hyvin tarkkaan miettinyt, että haluaako seksiä harrastaa ja toimiiko ehkäisy VARMASTI.
Vielä kamalampi kokemus oli syöpävaarallisen papilloomaviruksen saaminen ja siitä lyhyessä ajassa seurannut esisyöpä. Tarttuu sukupuoliteitse, myös kondomin kanssa eikä näy sp-testeissä, lähes kaikki saa jonkin näistä viruksista elämänsä aikana, osa useammankin. Esisyövästä selvittyäni (leikkaus ja pitkä kontorolliaika uusimiselle) ei tullut mieleenkään alkaa petipuuhiin yhtään kenenkään kanssa, ettei saa jotakin virustyyppiä uudelleen ja joudu vastaavaan leikkauskoettelemukseen, vakavaankin terveyden menetykseen, huoleen syövästä ja paranemisesta. Osa kerää kumppaneita eikä kenestäkään voi tietää, montako kumppania ja montako kumppania näillä kumppanien kumppaneilla on ollut (mitä tullut haalittua ja mitä tartuttavat eteenpäin). Tämä yhdistettynä yksinhuoltajuuteen + uudelleen raskaaksi tulemisen riskiin = kyllä katsoo hyvin tarkasti, harrastaako seksiä lainkaan ja jos niin minkälaisen historian omaavan kanssa, onko kykenevä kantamaan vastuuta, jos vahinkoraskaus sattuu kohdalle jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nips naps putket poikki (jommalta kummalta)
Minä olen jo korjaantumattomasti vaurioitunut sekä raskaudessa että synnytyksessä, joka lopulta päätyi hätäsektioon, että en enää mene tällaisten asioiden vuoksi operoitavaksi. Olen oman osuuteni jo tehnyt. Mies taas ei halua itselleen vasektomiaa. Ap
Eipä tietenkään mies halua vasektomiaa. Mutta nylkyttämään miehen on pakko päästä, paljaalla tietysti, naisen hengenlähdön uhallakin.
Tähän ei näköjään enää voi kommentoida.
Aloittajapariskunnan täytyy nyt katsella kauanko liitto kestää.
Tämä joka nylkyttämisestä kirjoitti, niin uskotko oikeasti, että mies haluaisi enää yhdyntää tuon aloittajan kanssa hänen pelkojensa vuoksi? En usko, että haluaa.
Kyllä sen tunteen täytyy olla molemminpuolinen. Olet itse elänyt hyvin sairaassa suhteessa?
Itse olet psyko, senkin hullu, mene hoitoon 🙄 Tai sitten typerä trolli