Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön aiotko mennä koskaan töihin?

Vierailija
27.02.2026 |

Suoraan kysymykseen suora vastaus. Anonyymillä keskustelupalstalla voit kertoa asian meille muille rehellisesti ilman sanktioita. 

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä taida mennä.

Ei oma haluttomuus vaan työnantajien.

Vierailija
62/89 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vastustan nykysysteemiä enkä suostu lammasmaisesti Babylonin kahleisiin 🌿420

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mutta niitä työpaikkoja pitääkin olla myös.

Vierailija
64/89 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rikas miksi mennä töihin, voisin maksaa itselleni palkan vaikka aamukahvin keittämisetä sanotaanko  sata euroa per kuppi ja pullaviipaleesta 50 euroa.

Vierailija
65/89 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tuskin tekee mitään hyödyllistä.

Vierailija
66/89 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina nämä mene töihin marisijat ovat yksinkertaisia.

Vierailija
67/89 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pääse liian vanha kukaan ei ota töihin vaikka taitoa ja tietoa. N 55 sääli.

Sama. Kokoaika duunia ei löydy. Onneksi mulla on sentään osa-aikatyötä. 

Vierailija
68/89 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen töitä päivittäin kotona. Ruokaa, pyykkäystä, siivousta, kolaan lumia, kesällä kesähommat pihalla.

Oletko muka nokkela? Kotityöt joutuu kaikki muutkin tekemään. Sehän olisikin hyvä jos voisi valita ansiotyön ja kotitöiden välillä. 

Pikkulasten vanhemmille siitä myös maksetaan.

Vierailija
69/89 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen jarruvelkaa tulee olee 14 miljardia. ensi vuodesta alkaen että leikkauksia tulee yli 10 miljardia. Työpaikat tulee vähenemään todella paljon lisää. Ei tässä mihinkään töihin voi mennä näiin vanhana koska ei ole töitä.

Vierailija
70/89 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsopimus alkaa huhtikuussa. Tosi kiva työpaikka, olin viime vuonnakin. Pomot tosi kivoja. Työkaverit mukavia. Tekemistä riittää ja työ tosi monipuolista. Odotan innolla. Joten menen sinne niin pitkäksi aikaa kun tarvitaan.

Vierailija
71/89 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tuskin tekee mitään hyödyllistä.

Veikkaan, että se on panoa vailla, mut ei saa. Joko helvètin ison kirkkoveneen tai helvètin pienen pikkuveikan takia.

Vierailija
72/89 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Menkää töihin!" -käskijöille helppoja, ei juurikaan aivoja vaativia kysymyksiä:

1. Työttömiä työnhakijoita on 346 000 kpl. Avoimia työpaikkoja on 45 013 kpl. Monellako työnhakijalla on näin ollen mahdollisuus saada työpaikka?

2. Montako työntekijää tiedät, joka on vain ilmoittautunut työntekijäksi, marssimalla johonkin työpaikkaan?

Vierailija
73/89 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rikas miksi mennä töihin, voisin maksaa itselleni palkan vaikka aamukahvin keittämisetä sanotaanko  sata euroa per kuppi ja pullaviipaleesta 50 euroa.

Ohhoh! Siinäkö sun kk-budjettisi on? Ei käy kateeksi.

Vierailija
74/89 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti en, koska unettomuutta, eikä voi kouluttautua uuteen työhön, muuten opiskelisin ehkä merkonomi tai tradenomi, jotta vois tehdä siistiä sisätyötä, en tosin hirveästi siedä ihmisiä, nyt on osa-aikatyö ainoastaan.

Vierailija
75/89 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko koska ei kukaan palkkaisi mua tyhjän cv:n omistajaa mihinkään kun on niin paljon muita ansiointuneempia työttömiä joista valita

Vierailija
76/89 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion. Laukussa on pistooli ladattuna ja kohta lähden lähikauppaan kertomaan, että nyt minä tulin töihin ja jos ei kelpaa niin laitetaan kelpaamaan.

Vierailija
77/89 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina alkaa työt. Aloitussoppari huhtikuun loppuun ja siitä sitten mietitään jatkoa. Ja jatkoa tulee aivan varmasti.

Vierailija
78/89 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Menkää töihin!" -käskijöille helppoja, ei juurikaan aivoja vaativia kysymyksiä:

1. Työttömiä työnhakijoita on 346 000 kpl. Avoimia työpaikkoja on 45 013 kpl. Monellako työnhakijalla on näin ollen mahdollisuus saada työpaikka?

2. Montako työntekijää tiedät, joka on vain ilmoittautunut työntekijäksi, marssimalla johonkin työpaikkaan?

Näihin avoimiin työpaikkoihin valitaan todennäköisimmin työpaikan vaihtaja eikä työtöntä, joten realistiset mahdollisuudet työllistymiseen on todella pienet. Lottovoittokin tuntuu todennäköisemmältä.

Vierailija
79/89 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun jäin työttömäksi, olin työttömänä 8 vuotta. Nyt olen jäämässä työttömäksi kesällä ja luulen, etten tule enää palaamaan työelämään, pärjään ilmankin.

Vierailija
80/89 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion. Laukussa on pistooli ladattuna ja kohta lähden lähikauppaan kertomaan, että nyt minä tulin töihin ja jos ei kelpaa niin laitetaan kelpaamaan.

No ei tässä hirveesti muita vaihtoehtoja ole, jos ei kerran muuten kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän