Mulla ei ole vieläkään hampaita
Kommentit (780)
Sinäkös sen pihan aikasi kuluksi sulattelit? Aika hyvin, noin huonojalkaiselta...
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti sen kauppaan menon piti olla MAHDOTTOMUUS ennen kesää! Joku taisi "hieman" liioitella, taaaaas kerran🤯🤯🤯🤯🤯
En tiennyt että mies saa noin hyvin rautakangella portaat jäästä pois. Monena keväänä se on ollut paljon pahempi homma.ap
Vierailija kirjoitti:
Sinäkös sen pihan aikasi kuluksi sulattelit? Aika hyvin, noin huonojalkaiselta...
En. Vaan mies. ap
Eli portaat oli jäässä, ei piha? Ja aiemmin kerroit, että sä niitä sulattelit? Miten voikin olla noin sekavaa...
Vierailija kirjoitti:
Eli portaat oli jäässä, ei piha? Ja aiemmin kerroit, että sä niitä sulattelit? Miten voikin olla noin sekavaa...
Mä heitin kuumaa vettä portaille ja mies sitten rautakangella ne hakkasi, että pääsen niistä. Hän sitten hiekoitti pihan. Ja mulla oli nastat plus keppi.ap
Vierailija kirjoitti:
Piti mennä huomenna kauppaan, mutta varmaan tarvitsee odottaa kesää. Jää taas pakkautunut niin, ettei mun jaloilla kyllä tuosta pääse. No tuleehan se kesä onneksi pian.ap
Kas, ei tarvinnutkaan odottaa kesää! Titityy!!
Liioittelun mestari vauhdissa jälleen🥳🥳🥳🥳
Vierailija kirjoitti:
Liioittelun mestari vauhdissa jälleen🥳🥳🥳🥳
Toisina keväinä on ollut huonompi tilanne. ap
Miten sä elokuviin menisit, kun joskus väitit ettet voi just hampaattomuuden vuoksi mennä edes sinne? Jos vaikka joutuu puhumaan siellä elokuvissa jollekin. Siis lipunmyyjän lisäksi.
30 vuotta autoalalla riitti 48-vuotias Mika Ojala irtisanoutui ja vaihtoi hoitajaksi
Vierailija kirjoitti:
Miten sä elokuviin menisit, kun joskus väitit ettet voi just hampaattomuuden vuoksi mennä edes sinne? Jos vaikka joutuu puhumaan siellä elokuvissa jollekin. Siis lipunmyyjän lisäksi.
En mä koko ikääni voi vain kotona olla hampaattomuuden takia. Ja käynhän mä normaalisti kaupoissa ja apteekissakin.ap
Haittaa, ei haittaa, haittaa, ei haittaa...Loputonta karusellia!
Vierailija kirjoitti:
30 vuotta autoalalla riitti 48-vuotias Mika Ojala irtisanoutui ja vaihtoi hoitajaksi
🙄🙄🙄🙄🙄
Miten nyt käy sen sun säästöprojektin, jos ostelet lonkeroa, kukkia, herkkuja ja nyt aiot mennä elokuviin? Entäs ne kesävaatteet, mihin ei myöskään ollut rahaa? Ja miten menet elokuviin, mieskö tuo vai pitääkö tilata taksi? Ja silti väität olevasi pienituloinen.
Vierailija kirjoitti:
Miten nyt käy sen sun säästöprojektin, jos ostelet lonkeroa, kukkia, herkkuja ja nyt aiot mennä elokuviin? Entäs ne kesävaatteet, mihin ei myöskään ollut rahaa? Ja miten menet elokuviin, mieskö tuo vai pitääkö tilata taksi? Ja silti väität olevasi pienituloinen.
Saa kai sitä joskus jotain hauskaa tehdä. Mies sitten kuskaa.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai kuskaako sittenkään? Tämän viikonlopun draaman ainekset onkin nyt kasassa 🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai kuskaako sittenkään? Tämän viikonlopun draaman ainekset onkin nyt kasassa 🥳
Niinpä! Sitä odotellessa...
Mutta silti sen kauppaan menon piti olla MAHDOTTOMUUS ennen kesää! Joku taisi "hieman" liioitella, taaaaas kerran🤯🤯🤯🤯🤯