Mulla ei ole vieläkään hampaita
Kommentit (810)
Eli tupakin polttoa odotellessa😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Eli tupakin polttoa odotellessa😂😂😂😂😂😂
Ei. Sitä me ei aleta polttamaan.ap
Ei asiat pysy samanlaisina, mutta kuitenkin joskus valitit kun kaikki on aina samanlaista...
Vierailija kirjoitti:
Ei asiat pysy samanlaisina, mutta kuitenkin joskus valitit kun kaikki on aina samanlaista...
Ei kai lonkerot/saunakaljat niin iso muutos elämässä ole?ap
Ei tupakkia, mutta vaikka sikaria? Onhan niitä muitakin vaihtoehtoja. Jotka tosin ovat sitten ihan oma lukunsa ne.
Vierailija kirjoitti:
Ei tupakkia, mutta vaikka sikaria? Onhan niitä muitakin vaihtoehtoja. Jotka tosin ovat sitten ihan oma lukunsa ne.
Ei. Ei me aleta mitään polttamaan. Ei olla koskaan poltettu.ap
Kyse ei nyt ole siitä, etteikö saisi juoda. Pikemminkin siitä, että väittää jotain mikä ei pidä paikkaansa. Kerroit nimittäin myös, että mies elää varsin terveellisesti. Eikä alkoholia siis käytä ollenkaan. Mutta sulla nämä jutut pakkaa olemaan sen verran värikkäitä, että ikinä ei voi tietää mikä milloinkin on totta ja mikä ei. Toisaalta, mitäs nämä asiat kenellekään kuuluvat. Laitat vaan hyvin mielelläsi ne kyllä kuulumaan. Sitten ihmettelet, kun ihmetellään.
Muutenkin jo huimaa, niin pari lonkeroa vielä päälle😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei nyt ole siitä, etteikö saisi juoda. Pikemminkin siitä, että väittää jotain mikä ei pidä paikkaansa. Kerroit nimittäin myös, että mies elää varsin terveellisesti. Eikä alkoholia siis käytä ollenkaan. Mutta sulla nämä jutut pakkaa olemaan sen verran värikkäitä, että ikinä ei voi tietää mikä milloinkin on totta ja mikä ei. Toisaalta, mitäs nämä asiat kenellekään kuuluvat. Laitat vaan hyvin mielelläsi ne kyllä kuulumaan. Sitten ihmettelet, kun ihmetellään.
Hän oli pitkän aikaa juomatta tippaakaan alkoholia. Kai sitä saa muuttaa mieltään ja juoda joskus saunaoluet? Ja joo, hän syö terveellisesti. Herkkuja Ei juuri ikinä ja liikkuu paljon.ap
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin jo huimaa, niin pari lonkeroa vielä päälle😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫
Vähemmän se sitten huimaa.ap
Pikkusikareita (*eikä kyllä minkään kokoisia) en suosittele. Maistoin kerran ja oli ihan järkyttävän pahaa! Hyi helkkarissa!! Vaikka voisi näyttää jotenkin "fiiniltä", kuten itse jostain syystä ajattelin niin yöks, yöks! Maistuvat ja haisevatkin pahalta.
Eli jos juo alkoholia, huimaa vähemmän? Mitähän ihmettä nyt taas????
Vierailija kirjoitti:
Eli jos juo alkoholia, huimaa vähemmän? Mitähän ihmettä nyt taas????
Näin tekee. En osaa sanoa, mistä se johtuu.ap
No jos huimaisi jo ennestään, niin ei kyllä tulisi mieleenkään juoda alkoholia! Tuohan voi olla jopa vaarallista.
Täyttä höpöä nyt taas laskettelet!
Siitä vaan lonkeroa hattuun, niin jopa hoituu rappuset sun muut😆
Vierailija kirjoitti:
Täyttä höpöä nyt taas laskettelet!
Kyllä se mulle vaan auttaa. Näin on aina ollut. Jo nuorena.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi et ostanut viiniä? Tai kait se on ihan hyväkin, jos jäi ostamatta.
Mä ostin pari lonkeroa ja sitten itselleni kukan.ap
Olisit voinut nekin rahat laittaa eutanasia-tilille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi et ostanut viiniä? Tai kait se on ihan hyväkin, jos jäi ostamatta.
Mä ostin pari lonkeroa ja sitten itselleni kukan.ap
Olisit voinut nekin rahat laittaa eutanasia-tilille.
Täällähän kannustettiin että pitää elää eikä miettiä eutanasiaa.ap
Niin ei käytetty pitkään aikaan lainkaan alkoholia. Nykyisin juodaan saunakaljat tai lonkerot. Tupakkaa ei ole koskaan poltettu.ap