Mulla ei ole vieläkään hampaita
Kommentit (812)
Eli mitkä kolmekymppiset? Tosin mitä me sillä(kään) tiedolla täällä teemme, kun kyseessä on joku täysin tuntematon.
Ostitkos viiniä vai rupesko ukko narisemaan asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Mitkä kolmekymppiset?
No, sen valiksen ekan lapsen.
Juu, kyllähän ne syntymäpäivätkin piti mainita. Että joku sitten ihmettelisi ja kyselisi asiasta...
Vierailija kirjoitti:
Tosi uskottavia juttuja taas...Ensin piti kaupassa käymisen olla mahdotonta, ennen kesää. Sitten ilmestyi muka "ihan sattumalta" joku ihmeen myyntimies...Ja eikö sinne kauppaankin pitänyt mennä vasta huomenna? Hoh, hoijaa!!
Huomenna mies ei kerkiä viemään, tänään kerkisi viemään. Ja kyllä meillä usein käy jotkut kattoremontin myyjät.ap
Vierailija kirjoitti:
Ostitkos viiniä vai rupesko ukko narisemaan asiasta?
En ostanut.ap
Kokoontuuko muu suku sitten juhlimaan sitä lasta?
Sinne jäi viini kauppaan ja taas harmittaa
Puutetta taitaa olla myös siellä yläpäässä.
Vierailija kirjoitti:
Kokoontuuko muu suku sitten juhlimaan sitä lasta?
En osaa sanoa, ketkiä sitä juhlivat.ap
No miksi et ostanut viiniä? Tai kait se on ihan hyväkin, jos jäi ostamatta.
Vierailija kirjoitti:
No miksi et ostanut viiniä? Tai kait se on ihan hyväkin, jos jäi ostamatta.
Mä ostin pari lonkeroa ja sitten itselleni kukan.ap
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mies sanoi ostoksista?
Ei mitään ihmeellistä. Se osti pari olutta.ap
Eikö teillä pitänyt olla niin, ettei käytetä alkoholia ollenkaan? Tai ainakaan miehen ei pitänyt käyttää😳😳😳😳😳
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä pitänyt olla niin, ettei käytetä alkoholia ollenkaan? Tai ainakaan miehen ei pitänyt käyttää😳😳😳😳😳
Joo, se oli pitkään käyttämättä. Nykyään se juo perjantaisin tai lauantaisin saunaoluet.ap
Sillä viisii ne tilanteet vaan vaihtuu, yks ja kaks!
Vierailija kirjoitti:
Sillä viisii ne tilanteet vaan vaihtuu, yks ja kaks!
Ei elämä pysy koko ajan samanlaisena. Eihän mun mieheni miksikään jyrkäksi absolutistiksi ole alkanut koskaan. ap
Kyllä sä joskus väitit, ettei teillä käytetä ollenkaan alkoholia eikä tupakkaa. Mutta et sä yleensä muista, mitä olet aiemmin väittänyt. Tai muista, mitä sitten lieneekin.
Tosi uskottavia juttuja taas...Ensin piti kaupassa käymisen olla mahdotonta, ennen kesää. Sitten ilmestyi muka "ihan sattumalta" joku ihmeen myyntimies...Ja eikö sinne kauppaankin pitänyt mennä vasta huomenna? Hoh, hoijaa!!