Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussanneet Hoidokit toukokuulle!

02.05.2007 |

Plussanneet Hoidokit ja La:t:

Mooli 5/07

Tuupalainen 6/07

Joalin 7/07

Lupus 7/07

EmmaEmilia 10/07

Manco 11/07

Tuittu 11/07

Tirppa 11/07

Queiro 11/07

Miliko 11/07

Vauvansa saaneet:

Viivi 3/07

Varjokas 5/07

Ja sallikaa virheet, ulkoa muistelin noita kuukausia..:)

-Tuittu-

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveet on korkealla josko se tästä vihdoin alkaisi se minunkin aktivoituminen, kun on niin kiirettä pidellyt koko loppukevään/alkukesän ettei ole täällä ehtinyt käydä kuin pikaisesti pyörähtämässä. Kaikkien kuulumisia olen kyllä seurannut suurella mielenkiinnolla ja mielihyvällä, kun niin hyvin on asiat sujuneet jokaisella.

Joalinin puolesta olen erityisesti jännäillyt tän viikon ja yrittänyt kuvitella mielessäni ensihetkiä pikkuprinsessan kanssa. Toivottavasti siellä on mennyt kaikki hienosti ja pian pääsee tuore perhe kotiin aloittelemaan uutta elämää. Lämpimät onnittelut siis jo etukäteen!

Varjokkaan suloinen tytär herätti suurta ihastusta myös täällä suunnassa :) Uskomatonta että teillä on tuollainen ihana pieni nyytti siellä ilonanne, varsinkin kun muistelee aikoja taaksepäin, kun oltiin kirvestä heittämässä kaivoon itse kukin. Onneksi ne ajat on takanapäin ja pitkä ja kärsivällinen odotus palkittiin teilläkin parhaalla mahdollisella tavalla.

Ihana kuulla myös, että sekä Huiskuttajalla että Nonnalla on se eka ja kriittisin ultra jo takana ja pienet sykkeet havaittu juuri niin kuin pitääkin! Huiskuttajalle pitää minunkin vastailla noista ultrista ym. että alkuaikojen hysteriaa oli täälläkin suunnassa tosi paljon. Mä kävin kaikkiaan alkuraskauden ultrassa rv 7+1, sitten ihan ylimääräisessä ultrassa yksityisellä 9+2 (löytyi sellainen tosi edullinen ja ihana pieni äitiysneuvola netin kautta tästä lähistöltä, jonne aion mennä oikopäätä uudelleenkin jos vain yhtään tuntuu siltä), sitten np-ultra rv 13 tienoilla, rakenneultra rv 18+0 ja 4D-ultra rv 22+2. Tosta 4D:stä en osaa sanoa mikä ois paras aika käydä siellä, koska siitä on tosi paljon erilaista tietoa liikkeellä. Itse ajattelen, että tuo meidän aika oli pikkuisen aikaisessa, mutta lomien yms. takia piti käydä siellä tuolloin. Kaikki tarpeellinen ymmärtääkseni kyllä näkyi jo (vaikkakin näkyvyys oli yleisesti ottaen huono johtuen istukan sijainnista ja lapsiveden vähyydestä). Vielä tosta hysterian lievittämisestä, niin melko ¿äärimmäisenä¿ juttuna me tilattiin netistä sellainen kotidoppler vuokralle kuukaudeksi (www.kuuntelevauvaa.fi) ton np-ultran jälkeen. Kun siinä oli sellainen ajanjakso np-ultran ja rakenneultran välillä, että liikkeet ei vielä tuntuneet ja muutenkin oli kauhean epävarma olo vauvan hyvinvoinnista, niin siihen saumaan se oli iso apu. Meillä sillä kuului äänet hyvin ja se helpotti omaa oloa todella paljon, joten mielelläni investoin siihen vajaat 50 euroa. Dopplerilla kuunneltiin meillä neuvolassa sydänäänet joskus viikolla 11 ja ihan hyvin kuului silloin, vaikka tuo istukka tosiaan on etuseinämässä vaimentimena. Tsemppiä vaan kovasti sinne suuntaan ja lujaa uskoa, kyllä kaikki menee hyvin kun noin pitkälle on jo päästy!

Tirpalle huiskutuksia ja onnittelut mainioista rakenneultranäkymistä! Tyyppihän kasvaa hurjaa vauhtia ja hyvä niin! Meinaatteko muuten selvittää ticoticon sukupuolen siellä 4D:ssä vai pidättekö salaisuutena?

Tuitulla ja Mancolla oli myös ollut hyviä rakenneultrakuulumisia, onnittelut myös teille molemmille! Samoin vielä onnittelut Tuitulle uusien työkuvioiden johdosta! Itse odottelen jo melko malttamattomana äitiyslomaa, syyskuun alkuun asti pitäisi vielä yrittää töissä jaksaa vaikka ajatukset on jo melko lailla muissa maailmoissa¿

Mites Miliko, onko vielä epävarmuutta ilmassa vai oletko jo käynyt kuuntelemassa sydänääniä? Toivottavasti ne vauvan liikkeet siitä pian vahvistuvat eikä tarvisi niiden suhteen enää potea epätietoisuutta. Ja kuten kaikki muutkin ovat sanoneet, niin ei kuin arkailematta neuvolaan jos meinaa yhtään ahdistaa. Sitä varten ne on olemassa!

Tuupalle, Viiville, Moolille ja kaikille muillekin jakautuneille oikein ihanaa vauvakesää! Lupuksen puolesta jännäillään sitten seuraavana!

(.) eli ens viikon perjantaina ois sitten se ylimääräinen kontrolliultra, kun 4D:n mukaan lapsivettä oli normaalin alarajoilla. Yritin käydä etsimässä tietoa ko. asian tiimoilta, mutta eipä oikein mitään irronnut. Täytyy nyt vain toivoa, että kaikki olisi ok eikä mihinkään suurempaan huoleen olisi aihetta. Neuvola ois myös ens viikolla ja vähän jännittää, että miten mun painokehitys on jatkunut. Nimittäin tähän asti paino on tullut raskauden aikana 3 kg alaspäin lähtötilanteesta, vaikka en todellakaan ole laihduttanut tai kontrolloinut syömisiäni. No, laitetaan terveellisempien elämäntapojen piikkiin sitten, koska vauva oli kuitenkin kasvanut normaalisti ja masukin on jo melkoisen iso :) Vauva liikkuu myös jo selvästi voimakkaammin kuin aikaisemmin, varsinkin aikaisin aamulla potkuja satelee ja niihin hymy huulilla saa heräillä :) Tosi ihana kun liikkeitä nyt tuntee jo päivittäin ja kokoajan selvemmin, eikä tarvi enää arvailla että mistäköhän oli kyse. Niin, ja mentiin nyt sitten jo varaamaan ne vaunutkin, vaikkei vielä ollutkaan tarkoitus! Tuli vaan NIIN hyvä tarjous vastaan, että ei voinut enää kieltäytyä. Ollaanpahan kerrankin ajoissa liikkeellä, kun normaalisti olen aina viime tingan ihmisiä :) Sellaiset tosi somat Emmaljungan City Crossit, värinä Jungle pink, ja nyt sen pikkuisen soisi kyllä sitten pysyvän tyttönä synnytyksen jälkeenkin! :) :) :) Vähän epäkäytännöllinen valinta tuo ehkä oli, mutta oon ajatellut, että entä jos tää vaavi jää syystä tai toisesta meidän ainokaiseksi, niin en halua katua tai jossitella etten laittanut vauvalle kaikkea just niin kuin eniten halusin ja parhaalta tuntui. Niin pitkään ja hartaasti tätä kaikkea on odotettu ja toivottu, että käytännöllisyys ja järkevyys ei merkkaa ihan kaikkea :) Sitä piti vielä huokailla, että on nuo Kelan papereiden täyttelemiset kyllä taas melkoista tuskaa! Ei ole niin pitkään aikaan tarvinnut ko. laitoksen kanssa asioida, että oli ihan päässyt unohtumaan kuinka monimutkaista kaikki voi olla. Osittain johtuu tietysti myös omista, toistaiseksi vähän epäselvistä kuvioista, koska ens kesän ja silloin eteen tulevien vanhempainvapaiden, hoitovapaiden sun muiden suhteen on niin paljon vaihtoehtoja auki. Ainakin tällä hetkellä tuntuisi siltä, että mies pitää sen isäkuukauden syksyllä (itse on aivan innoissaan kaikista isän etuuksista :)) mutta omien työjuttujen suhteen onkin vaikeampi vielä tietää tulevia kuvioita. Onneksi ne voi vielä muuttaa sitten lähempänä, mutta silti tuo lomakkeiden täyttäminen meinaa aiheuttaa harmaita hiuksia¿

No joo, nyt tuli pieni romaani taas pitkästä aikaa, mutta kuten sanottua lupaan nyt aktivoitua ja kirjoitella useammin ja pienemmissä pätkissä :) Hauskoja kesäpäiviä itse kullekin ja hyviä vointeja!

EE (rv 24+3)

Vierailija
62/87 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän aloittaa kohta heinäkuun pino?

Joalinin kuulumisia olisi kiva kuulla sitten heti kun ehdit! :)

Varjokkaan Saarni on kyllä mahdottoman suloinen pikkuneiti!! Ihana kuva! Olisi kiva nähdä enemmänkin kuvia hoidokkien vauvoista. Mä muuten kuvittelin aina että Varjokkaalla on lyhyet hiukset :)

Viivin ja Tuupiksen vauvakuulumisia oli kiva kuulla taas. Hurjaa että kohta sitä itsekin pääsee elämään tuota vauva-arkea...

Kiva että Tuittu sai työasiat järjestymään hyvin. Varmasti mukavempaa palata sitten äitiyslomalta mieluisaan paikkaan. Pitäisi kai itsekin alkaa jossain vaiheessa miettimään jos etsisi jonkun uuden paikan, tai oikeastaanhan pitäisi nuo opiskelut hoitaa loppuun jotenkin... no, vielä en halua noita asioita miettiä!

Huiskuttajalle tervetulotoivotukset tälle puolelle, ja onnittelut hienoista ultranäkymistä! Siitä se lähtee :) Mä kävin alkuraskauden ultrassa muistaakseni 7+3, sitten neuvolan alkuraskauden ultrassa 11+0. Rakenneultra oli joskus rv 18+, ja yhden ylimääräisen ultran sain kinuttua neuvolassa joskus rv 28 paikkeilla. Eilen oli sitten vielä yksi ultra neuvolassa, ylimääräinen sekin, täällä kun ei kaupunki tarjoa kuin yhden ultran odottajille. Aika hyvin silti olen päässyt mahaa vakoilemaan, 5 kertaa. Mielelläänhän sitä kävisi vaikka joka viikko...

Meillä sydänääniä kuunneltiin vasta rv 13+, kyllä kai ne olisivat jo aikaisemminkin kuuluneet, mutta jostain syystä näin.

Tirpalle ja Nonnalle myös onnittelut ultranäkymistä! Toivotaan että tuo tuhruttelu loppuu Nonna, onneksi kuitenkin todennäköinen syy tuolle vuodolle löytyi. Nyt yrität vaan rentoutua ja kasvatella mahaa!

EE: Eikös jollain muullakin näkynyt 4D:ssä että lapsivettä olisi liian vähän, olikohan Varjokas? Toivotaan että teilläkin olisi vaan väärä hälytys.

On muuten ihanan väriset nuo vaunut mitkä ostitte! Mekin ollaan kyllä ostettu kaikki vauvatarvikkeet juuri sellaiset mitä ollaan haluttu, ja rahaa on palanut aika paljon... mutta tätähän se ensimmäisen kohdalla yleensä on. Ja hyvin todennäköisestihän tämä jää meillä ainoaksi, ellei nyt ihmeitä tapahdu. Mutta on tuo vauvakaman shoppailu kieltämättä aika mukavaa puuhaa, varsinkin vaatteiden! Ehkä pitäisi jo vähän rajoittaa, meinaa olla aika reippaasti jo tuota vaatetta. Nyt kun ei itselle ole saanut ostaa kesävaatteita, niin jotainhan sitä pitää saada shoppailla! ;)

Niin, ja noista kelan papruista... ne kyllä soittavat sitten perään jos hakemus on väärin täytetty, nimimerkillä kokemusta löytyy :)

Aargh, meikä on tosiaan sitten seuraavana. Tuntuu että aika loppuu kesken eikä tähän ole vielä ollenkaan valmis. Öisin varsinkin tulee mietittyä tuota synnytystä paljonkin, ja pelottaahan se... pitäisi kai osata ajatella että tässä on nyt pääasiana se vauva, eikä synnytys.

Eilen oli sitten viimeinen neuvolalääkärikin, teki synnytystapa-arvion. Kuulemma mahtuu tulemaan alakautta, lantio on ihan tilava. Toivotaan näin! Ultrankin teki, syntymäpainoksi arvioi n. 3,5 kg. Tämän hetken painoarvio oli 2,9 kg, tuntuu että se on jo ihan älyttömän suuri!!! Saisi syntyä jo, ihan pianhan mulla on jo se 37 viikkoa täynnä eli raskaus on täysiaikainen :/

Joo-o, tulipa taas tekstiä. Taidan mennä taas kaivelemaan jääkaapista jotain syötävää... hyvää viikonloppua koko porukalle!!!

-Lupus 36+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille,

Kiva kun olen ollut monella mielessä...

Tosiaan suunniteltu sektio tehtiin perätilan takia 26.6. ja neiti näki päivän valon klo 11.01, rv 39. Mitat olivat 50cm ja 3,3kg.

Kirjoittelen myöhemmin lisää...

Onnea kaikille odotukseen

Vierailija
64/87 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA JOALINILLE + siipalle PIKKUISESTA PRINSESSASTA!!!!!

Lisäkuulumisia odotellen...

Manco 21+

p.s Varjokkaalle unohtui sanoa että minäkin kuvan kävin katsomassa, ihanainen kesäprinsessa... :-)

Vierailija
65/87 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki siis hyvin. Voitto veteli siellä sellaista rumbaa, ettei paljoa jättänyt kyseenalaiseksi tyypin elossaolo..:) Turvotusta 0,9mm eli normaalisti ja mittaa 6,6cm. Lasketuksi ajaksi täsmentyi 6.11. joten kirin Mancoa päivällä kiinni. Nyt olen sitten julkistanut raskauden töissä ja muillekin läheisille, joten nyt olen jättänyt pelot sekä epäilyt taakse! Jos jotain käy, niin sille ei sitten voi mitään.

Vatsa on turvoksissa iltaisin, mutta muuten ei näy mitään. Töissäkin ihmetelivät kun eivät ole mitään arvanneet..;) Tänäänkin oli päällä ihomyötäinen trikoopaita. Farkkujen kanssa alkaa olla välillä tukala olo. Ne kiristävät alavatsaa. Täytyy siis kohta ostaa uuden farkut, tosin äippävaatteet tuntuu vielä niin kaukaiselta asialta.

On niin onnellinen olo!!!

-Tuittu 13+1-

Ps. Onnea Varjokkaalle vielä kerran ja Moolille *sup sup*..:)

Vierailija
66/87 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mooli lähti eilen aamulla näytille synnärille, kun lapsivettä alkoi tulla. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään, joten jokohan siellä ollaan nyytti kainalossa?

Tuittu, onnittelut hienoista ultrakuulumisista! Ihanaa, että teillä on kaikki hyvin ja nyt voitte vaan odotella Voittoa kotiin. :)

Voi, olenko minäkin päässyt hoidokkien la-listalle *punastuu*? Kiitos Tuittu! Mulla on huomenna se np-ultra, mutta pelottaa niin kauheesti, että saa nähdä jähmetynkö sairaalan ovelle enkä uskalla mennä ollenkaan... Kerron sitten tietysti uutisia, oli hyviä tai huonoja. Pitäkää peukkuja!

-Q- ja -q- pian 9kk ja miniquu toivottavasti 12+2

Vierailija
67/87 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on Mooli synnyttämässä... Sehän meinaa sitä, että mää oisin seuraava! Hupsistakeikkaa! :D

Mulla on kyllä ihan älyttömän malttamaton mieli saada vauva jo kohta syliin. Mutta en siis tietenkään halua että se nyt ihan vielä syntyis, liian pieni vielä toinen. Mutta kyllä mieski alkaa oleen jo aika täpinöissä ja pusuttelee mahaa. :)

Supisteluja on aika paljon, kivuliaita semmosia. Iltasin ei meinaa päästä oikeen liikkuun. Liitoskivut vaivaa ja sitte nuo menkkamaiset kivut alamahassa ja alaselässä. Tosi ilkeen tuntusia. Mutta Nakki ei oo kyllä rauhottunu vielä yhtään, kovasti puuhastelee omiaan, että vielä ei oo kovin ahtaat olot ilmeisesti.

En oo uskaltautunu puntarillekaan viime neuvolan jälkeen... Mutta tuo ruoka ei oikeen maistu, että ei kai sitä hirveesti oo tullu vieläkään tuota painoa. Viime neuvolassa oli alkupainoon tullu 5 kiloa. Ihan hyvä!

Anoppi tulee tänään meille. Mukavaa, kun tuo mies on niin paljo töissä, niin on vähän seuraa mullaki, siis mylläävän mahan lisäks. Heh.

Juups, ei täällä kummaa tapahdu. Moolille hirmusti voimia puserrukseen!!

Vierailija
68/87 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toukokuun kasaan!

Vai on Mooli lähtenyt jo, ainakin näytille... Jokohan siellä ollaan tositoimissa?!

Ja Tuittu kirii... Täytyy kyllä sanoa että meillä pää-perämitta ois vaihtanut la:n 4.11. mutta kun oli niin lähellä sitä 6.11. (ja muut mitat ei täysin tuota tukeneet) niin eivät sit vaihtaneet. :-D Mulla on äitiyskortissakin ne viikot ihan väärin merkkailtu, itse oon elänyt sen ekan ultran päivien mukaan mut muut (eli neuvolan th, toinen ultraaja ja lääkäri) ei sit tosiaankaan ole. :-) Vaikka eipä tuolla kai niin kamalasti ole väliä kun erot on ihan päivä sinne toinen tänne.

Kiva on tuo lista muuten, meillä on hyvää tekemistä tässä odotteluajalle kun joka kuulle on joku synnyttäjiä, ja onkin kohta jo marraskuu. Jaiks.

Paljos Tuupalaisella oli nyt viikkoja kasassa? Miten sä oot voinut, lepäillyt kovasti?

Joo, eipä tässä ihmeitä. Pidetäänhän pino pystyssä!

Manco 13+4

P.S Tuittu, mulla on sit vissiin vähän liikaa noita päivä tuossa jos sulla sama la ja tänään (torstaina) päiviä +3?? Mikäs viikko/päivä se la on? Kyselee blondi... :-)

Vierailija
69/87 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti alkuraskauden saamattomuus ja väsymys on takana, kun näin perättäisinä päivinä palstailen..;)

Hahaa, taisi minun lähettämäni supparit mennä Moolille perille..;) Ei vaan vakavasti ottaen on ihana, että saadaan lisää synnyttäneitä alempaan listaan. Kohta siellä ollaan vaan me marraskuiset EE:n kanssa..:)

Tietysti piti heti lisätä Q listaan mukaan, vaikka sinun nikkisi onkin jotenkin aina yhtä vaikea kirjoittaa oikein..:)! Tsemppiä huomiseen ultraan! Kuulumisia odotellessa..

Mitä, onko siis Mancollakin 6.11. la?! Hui! Ollaan ihan samoissa..:) Minä olen tietysti siinä uskossa, että tänään on tällä la:lla 13+2 viikkoa täynnä. Tiedä sitten mikä on oikein. Voisin minä tietysti mielelläni ottaa pari päivää lisää..;)

Tuupalaisen Nakille toivotellaan vielä malttia masussa kasvamiseen. Yritä kuiskailla Nakille, että täällä ulkopuolella on aika surkea kevätsää ja kesäkuussa on varmasti aurinkoisempaa syntyä..:D Koitahan Tuupa sinäkin malttaa vielä levätä. Ja tuo sinun painonnoususi on kadehdittavan vähäistä. Näin tuossa jokin aika sitten unta, että neuvolan seinällä oli lista kaikista odottajista sekä heidän alkupainostaan. Sitten sinne päivitettiin aina uusin paino. Ja minun kohdallani oli isolla ja punaisella +2kg.. Taitaa siis ensi viikon neuvolakäynti olla jo alitajunnassa..:)

Missäs on Joalin ja Lupus? Entä Tirppa ja Miliko? Ja EE?

-Tuittu ja Voitto 13+2-

Vierailija
70/87 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule vauvaa meille. :( Kävi juuri niin kuin olin pelännyt, eli alkion kasvu on pysähtynyt jossain 9+ viikoilla eikä pienen sydän enää lyö. En voi sanoin kuvailla, miten kamalaa se oli, kun heti kun nähtiin ruudulla se pieni mytty, tiedettiin miehen kanssa molemmat, mikä oli tilanne. On niin paha olo. Meille ei todellakaan ole tarkoitettu helpoksi saada lapsia. Ja nyt taas tajuan entistäkin paremmin, millainen onni ja ihme tuo meidän quu on.

Voit siis Tuittu valitettavasti pyyhkiä mut yli listasta saman tien. :(

Tiistaina joudun kaavintaan, ihan kamala ajatus. Mutta en halua lääkkeellistä keskeytystä, koska en kestä nähdä sitä pientä alkiota... Tää raskaus oli tosiaan ihan erilainen kuin quusta, loppuun asti...

Itkettää vaan ja tekisi mieli hautautua jonnekin peittojen alle, mutta pakko kai se on tästä nousta ja jatkaa elämää. Onneksi meillä on yksi ihana, rakas poika!

Hyvää vointia teille kaikille ja teidän pienokaisille!

-Q- ja -q- pian 9kk

Vierailija
71/87 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin pahoillani huonoista ultrakuulumisista!!! :( :( :( En oikein tiedä mitä sanoa.. Voimia tulevaan ja toivottavasti kesä tuo mukanaan uusia mukavia yllätyksiä!

-Tuittu-

Ps. Olen pahoillani, mutta en saa (tai osaa?!?) poistettua/muokattua viestiäni.. Teen sen kyllä heti jos joku viisaampi osaa minua siinä neuvoa.

Vierailija
72/87 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaksi suurensuuret pahoittelut Q:lle ikävistä uutisista :( jaksamisia sinne surun keskelle!!

Tuitulle onnittelut np-ultranäkymistä, nyt sitten uskaltaa varmasti jo olla täysillä raskaana! Voi kun saisikin käyttää omia vaatteitaan, mulla on ollut suuria vaikeuksia löytää hyviä äitiysvaatteita, varsinkin housuja... H&M:ltä löysin onneksi ihan sattumalta hyvännäköiset äitiysfarkut. Ja onneksi tuo muoti suosii nyt tunika-mallisia paitoja! Onneksi kohta alkaa kesäloma niin ei tarvitse enää töihin miettiä sopivia vaatteita vaan voi rauhassa pukeutua vähän rennommin.

Onkohan Mooli jo jakautunut, toivottavasti kaikki on mennyt hyvin!! Kuulumisia odotellessa...

Tuttuja on Tuupiksen tuntemukset, alkaa jo olla jotenkin kärsimätön olo. Olisi niin ihanaa saada jo tuo asukas tuolta mahasta syliin... mutta oikeasti en tietysti sitä toivo, liian pienihän se vielä on. Mahan kanssa alkaa olla jo muutenkin vähän tukalaa olla, hirvittää ajatus että mitä se sitten on heinäkuussa!! :O

Vielä olisi tosiaan viikko töitä, sitten alkaa kesäloma ja sen perään äitiysloma. Olen kyllä niiiin valmis jäämään lomalle, ei tuo työnteko enää kiinnosta yhtään! Saas nähdä vaan sitten miten sitä onnistuu tylsistymään kun viettää taas päivät kotona... ensi viikolla pitäisi todennäköisesti tulla äitiyspakkauskin postiin, joten olisihan sitä vaikka mitä tekemistä, laittamista ja tavaroiden ostamista. Vaunut saatiin sentään vihdoinkin valittua ja ostettua, alkaa tämä rahanmeno hirvittämään!

Mahassa on kaikki hyvin, tällä viikolla oli taas neuvola. Olin aika ovela, kun sanoin terkkarille että olisi kiva päästä taas pitkästä aikaa kurkistamaan ultralla mahaan. Terkkari sitten kävi katsomassa onko yhtään ultraa vapaana, ja kun yksi oli, niin ultrasi :) yritin kovasti kurkkia sukupuolta, lähinnä sitä että onko se pysynyt samana, mutta enhän mä siitä kuvasta mitään nähnyt eikä terkkakaan kommentoinut mitään...

Ohoh, tulipas taas höpötettyä. Kaikille oikein hyvää viikonloppua!!

-Lupus 28+4

Vierailija
73/87 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Quiero, olen todella pahoillani ikävästä uutisesta. Aika kaavintaan tuntuu varmasti menevät aivan liian hitaasti. Muistan itsekin miten ikävää oli elää perjantaista maanantaihin, kun perjantaina sai tiedon keskenmenosta ja vasta maanantaina sai lääkkeet. Onneksi sinulla on ihana pikku-q, jonka avulla varmasti selviät hiukan paremmin.

Hienoja uutisia Tuitun np-ultrasta, oma ultrani on ensi maanantaina. Palan kyllä halusta nähdä mitä mahan sisälle oikein kuuluu, sillä edellisestä ultrasta on jo melkein kuukausi. Perjantaina oli lääkärineuvola ja vaikka lääkäri varoitteli, että sydänäänet ei kaikilla kuulu siinä vaiheessa, niin heti alkoi kuulua korviahuumaava naksutus siitä koneesta. Olen yrittänyt nyt parhaani mukaan nautiskella raskaudesta sydänäänten kuulumisen jälkeen ja ihastella muutaman millin kasvanutta vatsaani aina kun vaan pääsen peilin luokse. Kerroin tänään raskaudesta työpaikallakin, vaikka esimiehelle olin kertonut jo aiemmin. Oli niin ihanaa saada kaikilta onnittelut ja halaukset. Pahoinvointikin on hävinnyt melkein kokonaan eli alkaako piakkoin ¿rentouttava ja nautinnollinen raskauskolmannes¿?

Miliko

Vierailija
74/87 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miliko 12+1

Vierailija
75/87 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mahtaa olla Moolin tilanne???

Pahoitteluni Q:lle ikävistä ultra uutisista. Kovasti sitä toivoisi meille kaikille helpomman toisen kierroksen, kuin mitä ensimmäinen on ollut. Onneksi teillä on pikku q siellä ilonanne.

Tuittu täällä ollaan ja onnea hyvistä ultra kuulumisista. Nyt vaan sitten täysillä sinne marraskuulle saakka ja kokemuksesta voin sanoa, että aika menee nopeasti vaikkei se siltä tunnu. Mulla on ollut töissä niin kiireitä, ettei sitten iltasin ole pahemmin jaksanut pinoutua, mutta nyt siihen varmaankin tulee muutos.

Lupus sullakin lomat lähenee. Mulla on ainakin tämä toukokuu todella buukattu täyteen, joten ehtii sitten vaikka kesäkuussa tylsistymään, mutta olen näin alustavasti ajatellut, että kesäkuun alussa alan laittamaan vähän tuota pihaa niin siinä varmaan kuluu pari pvää. Koska sulla alkaa valmennukset? Meillä on ensi viikolla neuvolan yksi kerta ja sitten haikaranpesän yksi kerta (neuvolan toinen krt menee päällekkäin tuon haikaranpesän kanssa). Toinen haikaranpesä kerta on sitten sitä seuraavana viikkona. Mun mies pitää ensi viikon talvilomaa, niin on sitten täällä kotonakin joku seurana.

Milikolle onnea sykkeen kuulemisesta, kyllä sekin on aina mukava kuulla vaikka itse jo tietää vauvan voivan hyvin, kun tuolla joka päivä möyryää, mutta kyllä sydänäänet ovat aina sydänäänet.

Tänään on sitten ensimmäinen kesälomapäivä ja loppukuusta alkaa sitten äitiysloma. Kyllä tulikin jo tarpeeseen (vaikka olenkin ollut välissä saikulla), kun ei tämä nukkuminen ole enää mitään helppoa. Eilenkin heräsin klo3 ja tänään ennen klo5 ja uni ei tule enää takaisin. Iltaisin on vaikea löytää mitään hyvää asentoa, missä saisi unenpäästä kiinni. Muuten olo on oikein hyvä ja muita ¿kremppoja¿ ei ole vielä ilmaantunut. Vauvalla on aina välillä hikka ja se on aika hauskan tuntuista (ainakin vielä). Perjantaina olisi taas neuvola, aika hassua kun siellä pitää nyt juosta sen 2vkon välein.

Terkkuja kaikille, milloin tuolta toiselta puolelta tulee uusia meidän joukkoon? Nyt on ollut jo pidempi tauko tuon marraskuun la:n jälkeen. Peukutuksia sinne, että sieltä pian uusia liittyisi seuraamme

t. Joalin rv32+0

Vierailija
76/87 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Tuitulle ultrakuulumisista ja Milikolle sykkeen kuulumisesta! Nyt vaan porskutellaan iloisina etiäpäin kohti syksyä!

Jos mä en IHAN väärin muista, niin bongasin Moolin kuulumiset jostain pinosta odotuspuolelta (" vahingossa" ) viime viikonloppuna(?), ja kuulumiset oli että siellä siis pikkuinen syntynyt! Että kaikki mennyt hyvin nopeasti.

Ja arvatkaa hävettääkö jos jotenkin onnistun muistamaan väärin...! :-D

Itsellä kaikki hyvin, kiirettä pitänyt!

Manco 14+0

Vierailija
77/87 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quierolle pahoittelut. :( Tuntuu todella väärältä ja epäreilulta tämmöinen, että toiset joutuvat kaikessa menemään vaikeimman kautta. Halauksia ja lohtuisia ajatuksia sinnepäin.

-v-

Vierailija
78/87 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuupalaiselle voimia Nakin kasvatteluun, toivottavast malttaa nyt vielä vähän aikaa pysyä siellä mahanahkan alla!

Tuitulle onnittelut ultrakuulumisista näin vähän jälkijättöisesti. :)

Joalinille tervemenoa lomille, kohtahan sullakin se eräpäivä lähestyy...

Lupuskin on kohta jäämässä lomille, varmaan mukava päästä rauhassa kasvattelemaan massua. :)

Milikolle onnittelut sydänäänistä!

Ja ULTRAISOT ONNITTELUT MOOLILLE PIKKUISESTA TYTÖSTÄ!!!

-v- &Jättiläispäärynä 2vko

Vierailija
79/87 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkuun kaksi tärkeintä asiaa mielenpäällä.

Eli täältäkin suunnalta Quierolle isot pahoittelut ja suuret sympatiat surullisista uutisista ;( Toivottavasti pärjäätte, kovasti jaksamista.

Ja toisaalta sitten onnittelut myös iloisista uutisista, eli Moolille lämpimät onnittelut tyttövauvan johdosta!

Muita en sitten ehdi valitettavasti kiireeltäni kommentoimaan, kun on pakko lähteä kohta nukkumaan ja maksamaan järkyttävää univelkaa, joka on aiheutunut työstressistä muutaman viime viikon aikana. Tästä eteenpäin tilanne onneksi alkaa helpottamaan, joten tulen taas häiriköimään pinossa useammin :)

Tänne kuuluu siis stressistä ja väsymyksestä huolimatta ihan hyvää, masu senkun kasvaa ja maanantaina ois kauan odotettu rakenneultra. Täytyy tunnustaa, että me vuokrattiin jokunen viikko sitten sellainen kotidoppleri, joten vauvan sydänääniä on kuunneltu pari kertaa viikossa. Se on kovasti ehkäissyt paniikkia, vaikka eihän ne äänet tietystikään takaa sitä, että masussa kaikki ois ok. Mutta rakenneultrassa sekin varmaan selviää ja peukut ja varpaat on pystyssä, että kaikki olisi edelleen hyvin.

Nyt ei siis tällä erää sen enempää, muuta kuin oikein mukavaa kevättä ja tulevaa äitienpäivää kaikille äideille ja myös tuleville sellaisille! :)

EE (17+3)

Vierailija
80/87 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EE, kotidoppleri...mistä sellaisen keksitte vuokrata? Enpä ole moista kuullut, mutta kuulostaa loistavalta idealta, että voisi vähän tiheämmin kuulostaa onko mahassa asiat kunnossa. Tervemenoa tulevaan rakenneultraan! Itse olen huomenna menossa np-ultraan ja kovasti kyllä jännittää, että miltä tilanne oikein näyttää. Huomenna selviää...

Miliko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän