The Summit Suomi kausi 2 OFFICIAL
The Summit Suomi -tosi-tv-sarjassa toisilleen entuudestaan tuntemattomat kilpailijat vaeltavat 133 kilometriä kohti Kolåstinden-vuoren huippua.
The Summit Suomi -sarjan toisella kaudella mukana ovat:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011772615.html
The Summit Suomi MTV3 klo 19.30 sunnuntaisin 1.3. alkaen
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3385)
Joutukohan ne kiipeämään itse alaskin, vai mahtoiko kopteri hakea?
Vierailija kirjoitti:
Lexin olisin todella toivonut pääsevän neljän parhaan joukkoon. Oli hyvä tyyppi, aito.
Tiina ja Joonas olivat paljon hitaampia ja Lexi mm. sukelsi rahat jääkylmässä vedestä.
Samaa mieltä,lexi aivan mahtava tyyppi,
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä noi rahat oisi pitänyt jakaa vasta nyt, kun kaikki kilpailijat ovat nähneet jaksot. Voisi olla melkoisesti erilainen lopputulos...
Tämä!
Joonas sai niin ihanan kirjeen,lapset kirjoitti hälle tosi kivasti.
Ihanan liikuttava oli Joonaksen isomman lapsen kirje.
Ai joko te ootte nähneet ketkä pääsee huipulle ja mitä saavat rahaa?
voi p...se saiko tuo juonittelija JJJJRAHAA.YÄK YÄK YÄK
Vierailija kirjoitti:
Jo tiedän, oli iltiksessä juonipaljastus.
Kylläpä oli vastenmielistä kuunnella niitten kirjeitten lukua ja sitä nyyhkytystä.
Kirjeet ovat yleensä yksityis asioita. Eikä ne kuulu, kuin kirjeen vastaan ottajalle.
Tuskin nuo kirjeet edes tv. n katsojia millään tavalla kiinnosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo tiedän, oli iltiksessä juonipaljastus.
Ainakin yksi homo ja yksi lesbo pääsee huipulle.
Homot ja lesbot on kovia hakemaan tosi tv ohjelmiin, sillä niitä siellä yleensä on, että kuhina käy.
Vierailija kirjoitti:
Kalskahti korvaan kun Joonas pitää itseään ylivertaisena, En ihmettele ettei tule muiden miesten kanssa toimeen. Jotenkin niinkuin roikkuu tuolla.
Ei se homokaan ole, koska sillä on lapsia useita. Toinen mies on homo, jolla on ulkonevat hampaat.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ihmisiä, jotka päättää olla maksamatta laskuja ja vuokria, jos rahaa kerran saa hankittua, kuten Lexi sanoi, että rahaa tuli somesta paljon silloin nuorena. En vaan ymmärrä, vaikka kuinka oli nuori. Itse olin nuorena erittäin tarkka ja vastuuntuntoinen rahankäyttäjä.
Mihinkä se tiikeri juovistaan pääsee. Lex turhaan sanoo, aloittavansa alusta, kun on nyt ulosmittaus kierteessä.
Eiköhän se vaan sama jatku. Näkee naamasta, että on viettänyt railakasta elämää.
Vierailija kirjoitti:
Siellä homo ja lesbo pääsi jatkoon. Inhoan homoja. Ne kun aina huutelee homouttaan joka puolella, ikään kuin se olisi jotain erikoista. Mitä työtä tuo homo Pietari tekee elääkseen.
Mutta ei ole pyhä pietari, koska raamatussa ei tykätä homoista.
Yäk, mitä tekstiä. Ketä kiinnostaa tälläiset angstia täynnä olevat vihapuheet ? Ei todellakaan ketään. Mitä sulle kuuluu kenenkään seksuaalisuus ? Miten se liittyy sinuun jos joku on homo tai lesbo ? Pitäisikö sun tarkastella sun omaa seksuaali-identiteettiäsi, jospa sieltä löytyisi vastaus ? Löytyisikö sulta pelkoa omasta suuntautuneisuudesta, joka aiheuttaa hämmennyksen ja pelon ja torjunnan. Jonka käännät vihaksi seksuaalivähemmistöjä kohtaan. Ja se vihan lähde on pelko siitä että olet itse homo/lesbo
Vierailija kirjoitti:
Pietari manipuloi koko porukkaa.Aina suupielet alaspäin käärmeilee menemään.
Pietari sanoi avustavansa siskonsa lapsia. Miksi Pietarilla ei ole omia lapsia. Tuon ikäisellä miehellä on jo yleensä perhe ja on omiakin lapsia.
Via onko tuhka.... sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin vain lopun rahojen jakamusen. Joonas Puutarhatontun ääni on niin etova, lässyttävän mukakiltti.
Voi oppilas-, opettaja-, lapsiparkoja tuota naukujaa kuunnellessa. Hirveä parta ja sen takaa "lempeä " nau'unta. Oksettavaa.
Harvinaisen vastenmielistä porukkaa haalittu tuohon summit ohjelmaan.
Hah, kylläpä Tiina oli niin katkera Pietaria kohtaan. Ei olisi antanut Pietarille saman verran rahaa kuin muille. Onneksi Lexi ja muut halusivat jakaa tasan voittopotista. Uskomatonta, mutta Tiina oli loppuun saakka kieroilija ja se paljastui niin hyvin hänen viimeisessä kommentissaan. Eipä ollut rehtiä ja reilua vaan katkeraa puhetta. Hänen polvillaan ei olisi vuorta huiputettu, ei todellakaan. Olisi vaan myöntänyt että paremmat voittivat
Pietarihan oli ehdottomasti paras koko joukosta! Katsoin kiipeämisen, mutta höpöttelyt kelasin ohi. Oikeastaan olen katsonut vain tehtävät, helppo kelata turhat puheet pois.
Vierailija kirjoitti:
Joutukohan ne kiipeämään itse alaskin, vai mahtoiko kopteri hakea?
Veikkaan että jostain kohtaa haetaan minne helikopteri voi laskeutua,heillä omukana reputkin.
Akka porukassa pärjää tää Joonas.