The Summit Suomi kausi 2 OFFICIAL
The Summit Suomi -tosi-tv-sarjassa toisilleen entuudestaan tuntemattomat kilpailijat vaeltavat 133 kilometriä kohti Kolåstinden-vuoren huippua.
The Summit Suomi -sarjan toisella kaudella mukana ovat:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011772615.html
The Summit Suomi MTV3 klo 19.30 sunnuntaisin 1.3. alkaen
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3385)
Vierailija kirjoitti:
Joonas on itse pahin kiusaaja, miten tällainen voi olla opettaja. Ai niin, nythän on oppilaat tuoneet esille että aikuiset kiusaa koulussa. Joonas yksi heistä, ei herätä mitään sympatioita. Ja koko porukka äänestyksessä ihan nössöjä, eivät uskaltaneet määrätä rahajakoa. Nössöin kausi ja muutenkin voisi lopettaa.
Kyllähän vaan siellä jokainen kusi toistensa kintuille. Tiinakin sanoi Roylle, että kun sinä et ollut alusta saakka, tarkoitti että äänestetään pois.
Alexandra oli ilkeä luontoinen, sanoi mitä sattui. Rumastikin. Joonas ei voinut nukkua samassa teltassa Royn kanssa, ei halunnut keskustella asioista, voi reppana. Joonas meni naisten kanssa nukkumaan, koska ei tykännyt Roysta. Kesken tulleet miehet piti saada heti kisasta pois,
millä tavoin he olisivat estäneet muitten menoa eteenpäin.
Siinä se on niitten hyvä yhteishenki.
Pietari manipuloi koko porukkaa.Aina suupielet alaspäin käärmeilee menemään.
Vierailija kirjoitti:
Joonas on itse pahin kiusaaja, miten tällainen voi olla opettaja. Ai niin, nythän on oppilaat tuoneet esille että aikuiset kiusaa koulussa. Joonas yksi heistä, ei herätä mitään sympatioita. Ja koko porukka äänestyksessä ihan nössöjä, eivät uskaltaneet määrätä rahajakoa. Nössöin kausi ja muutenkin voisi lopettaa.
Joonas on opettajana tottunut pitämään oppilaat kurissa ja herran nuhteessa. Kai siitä johtuu nuo sanomiset, negatiivisetkin.
Opettaja ei joudu kovin paljoa fyysisesti toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonas on opettajana tottunut pitämään oppilaat kurissa ja herran nuhteessa. Kai siitä johtuu nuo sanomiset, negatiivisetkin.
Opettaja ei joudu kovin paljoa fyysisesti toimimaan.
Luulen ettei Joonas saa mitään kuria luokkaan. Hän taitaa kirjoittaa vain wilmaan kotia viestejä kuinka oppilaat eivät mitään tottele.
Huono kausi saatu päätökseen. Tiina ja Joonas kieroimmat. Ehkä kannattaisi miettiä miten itse teki kilpailussa.
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan "viljeltävää" maata saa Hippi ostettua 17500:lla. Ja kaikki varmaan tietää mitä noi hippitaiteilijat tykkää viljellä
Kukas näistä voittajista on hippi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wuhuuu Joonas ostaa 17500:lla asuntovaunun että saa perheensä kanssa tukkia teitä. Sehän se on luontoelämää🤣
Eiköhän se osta sen parkkipaikalle nököttämään. Kyllä mä vielä joku päivä uskallan ja musta tulee oikea karavaanari, karavaanari...
Mitä jää verojen jälkeen käteen?
Sillä summalla ei saa kuin vanhan homeisen rötiskän. Kunnon vaunujen hinnat alkavat eri numerolla.
Näinpä, mutta hinnasta riippumatta Joonas kyllä sopii hyvin tuohon ah niin ihanaan karavaanari perheeseen. Tiedä ketään niin ylimielisiä, sisäänpäin lämpeäviä, törkeitä ja rehellisen tyhmiä ihmisiä kuin karavaanarit. Luulevat omistavansa koko maailman. Että ei kun sekaan vaan Joonas pilaamaan matkailua, hyvin sovit joukkoon.
Joonas oli kieltämättä, no jaa mutta itse karavaanarina en ole kyllä sitä mitä ajattelet. Ei ny yhden Joonaksen takia kannata kaikki karavaanareita haukku. Tai no kaikki opettajat ovat melkoisia pssapäitä, jos näin arvostellaan hmmm. ja tottahan se on monen kohdalla.
Eräs yliopistossa työskentelevä kertoi, että kaikista pahimpia ovat luokanopettajaopiskelijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan "viljeltävää" maata saa Hippi ostettua 17500:lla. Ja kaikki varmaan tietää mitä noi hippitaiteilijat tykkää viljellä
Kukas näistä voittajista on hippi.
No se saatanan valtiontukitaiteilija. Hippi mikä Hippi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wuhuuu Joonas ostaa 17500:lla asuntovaunun että saa perheensä kanssa tukkia teitä. Sehän se on luontoelämää🤣
Eiköhän se osta sen parkkipaikalle nököttämään. Kyllä mä vielä joku päivä uskallan ja musta tulee oikea karavaanari, karavaanari...
Sillä summalla ei saa kuin vanhan homeisen rötiskän. Kunnon vaunujen hinnat alkavat eri numerolla.
Näinpä, mutta hinnasta riippumatta Joonas kyllä sopii hyvin tuohon ah niin ihanaan karavaanari perheeseen. Tiedä ketään niin ylimielisiä, sisäänpäin lämpeäviä, törkeitä ja rehellisen tyhmiä ihmisiä kuin karavaanarit. Luulevat omistavansa koko maailman. Että ei kun sekaan vaan Joonas pilaamaan matkailua, hyvin sovit joukkoon.
Joonas oli kieltämättä, no jaa mutta itse karavaanarina en ole kyllä sitä mitä ajattelet. Ei ny yhden Joonaksen takia kannata kaikki karavaanareita haukku. Tai no kaikki opettajat ovat melkoisia pssapäitä, jos näin arvostellaan hmmm. ja tottahan se on monen kohdalla.
Eräs yliopistossa työskentelevä kertoi, että kaikista pahimpia ovat luokanopettajaopiskelijat.
Itse parikymmentä vuotta leirintäalueita Teltan(köyhä) kanssa kolunneena allekirjoitan kyllä tämän karavanaareista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse parikymmentä vuotta leirintäalueita Teltan(köyhä) kanssa kolunneena allekirjoitan kyllä tämän karavanaareista.
Juuri näin. Joonas sopii kuin peukku perseeseen tuohon ryhmään jakoon, joka matkailun ja retkeilyn tuhoaa lasikuitu bajamajoillaan
Tämä Tiina oli ainakin näissä jaksoissa kiero. Ja otti näköjään kierroksia, kun sen joku ääneen sen sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Pietari manipuloi koko porukkaa.Aina suupielet alaspäin käärmeilee menemään.
Oot kattonut ihan eri ohjelmaa kun me muut tai sitten olet Tiina.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas eivät sitten tänäkään vuonna menneet sille vuorelle mille muka piti mennä, vaan helpommalle. Paskan kauden antikliimaksi. Neljälle rahat tasan. Ja eivät edes kuumottaneet joonasta vaan pietaria
Ei kyllä näyttänyt helpolta tämä uusi vuori. Viimeinen kiipeämispätkä oli oikeasti kuumottava, pelotti jopa katsoa, ja sitten hirvitti, että putovat sen huipun päältä, hyvä kun mahtuivat siellä olemaan neljästään. Mitenkähän tulivat alas, luulisi olevan vielä vaikeampaa kuin ylöspäin kiipeäminen.
Miksi muuten porukka heitti vaan kysymyksiä Pietarille. Eivätkö tajunneet mitä Joonas oli tehnyt.
Pietari oli mun lempparihenkilö tällä kaudella. Milla näytti ja vaikutti FAS-oireyhtymäiseltä.
Pietari tajusi, että kun kiusaajat saivat Royn ulos, hän oli seuraava kohde. Pietari ja Roy olisivat ansainneet voittaa kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi h***etti mikä lopputulos! Ehkäpä Suomen tosi-TV historian kaksi kaksinaamaisinta kilpailijaa palkittiin koulukiusaamisestaan rahalla. Pahempi lopputulos olisi voinut olla ainoastaan silloin, jos Vilman ja Pietarin tilalla olisi olleet Tiina ja Lexi. Mutta nämä vielä pelasivat ansaitsemattomat rahat kiusaajakavereilleen, vaikka Pietari olisi ollut tuosta porukasta ainoa, joka olisi käytöksellään ja myös kunnollaan ja osaamisellaan ansainnut huipullepääsyn ja voiton. Heikkokuntoinen vässykkä Joonas pääsi huipulle vain sen takia, kun tuotanto päätti siloitella reittiä sen jälkeen kun tämä vässykkä oli kieroillut kaikki hyväkuntoiset ja osaavat ihmiset pois. Jos tämä liero olisi lapseni opettaja, niin harkitsisin vakavasti koulun vaihtoa. Milla toinen ällöttävä selkäänpuukottaja, joka herttainen hymy kasvoillaan manipuloi ja kieroili itsensä huipulle. Toivon, että nuokin rahat menee hukkaan surkeaan keramiikkaan, jota kukaan ei halua kieroilijalta ostaa.
No nyt meni jollakin tunteisiin. Hengitä.
No todellakin meni! Kaksinaamaiset ja teennäiset valehtelijat menevät aina tunteisiin.