The Summit Suomi kausi 2 OFFICIAL
The Summit Suomi -tosi-tv-sarjassa toisilleen entuudestaan tuntemattomat kilpailijat vaeltavat 133 kilometriä kohti Kolåstinden-vuoren huippua.
The Summit Suomi -sarjan toisella kaudella mukana ovat:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011772615.html
The Summit Suomi MTV3 klo 19.30 sunnuntaisin 1.3. alkaen
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3385)
Vierailija kirjoitti:
Pietari manipuloi koko porukkaa.Aina suupielet alaspäin käärmeilee menemään.
Tuo on varmaan Tiinan kirjoittama, katsojat eri mieltä
Onneksi omat tai muiden läheisten lapset eivät ole tuon tontun oppilaita. Miten tuo Puutarhatonttu kehtaa liikkua missään? Se kuitenkin tunnistetaan ympäri Suomea. Katseilta ei voi välttyä tämä urhea urhontekele.
Noloa olisi olla tuo lälly opettaja ja kestää oppilaitten ilveilyt. Isommat kyllä osaavat ja sen tuo tonttu on aivan itse oman lyllyyden osoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi omat tai muiden läheisten lapset eivät ole tuon tontun oppilaita. Miten tuo Puutarhatonttu kehtaa liikkua missään? Se kuitenkin tunnistetaan ympäri Suomea. Katseilta ei voi välttyä tämä urhea urhontekele.
Noloa olisi olla tuo lälly opettaja ja kestää oppilaitten ilveilyt. Isommat kyllä osaavat ja sen tuo tonttu on aivan itse oman lyllyyden osoittanut.
Kuinka moni edes ohjelmaa katsoo? Minä en tunnistaisi vaikka kävelisi vastaan. Ei ole tapana katella vastaantulijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni edes ohjelmaa katsoo? Minä en tunnistaisi vaikka kävelisi vastaan. Ei ole tapana katella vastaantulijoita.
Vanhemmat voivat katsoa ja kertoa lapsille opettajasta. Tonttu kyllä itse kertoo ja näyttää kuvia lapsille missä oli. Kun hän ei tajua kuinka ällö oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat voivat katsoa ja kertoa lapsille opettajasta. Tonttu kyllä itse kertoo ja näyttää kuvia lapsille missä oli. Kun hän ei tajua kuinka ällö oli.
Miksi vanhemmat kertoisivat?
Kaksinaamainen Milla. Miten voikin ärsyttää, puheääni ja -tyyli, alusta lukien. Esittää aivan muuta mitä tosielämässä on, se hallitukselle keskisormea haistattelija.
Miten olisi mahdollista, että ennen ratkaiwsua tippuneet saisivat olla läheisiinsä yhteyttä, jolloin läheisille paljastuisi, ettei joku ole päässyt loppuun asti, kuten Millan kotikirjeestä tulee ilmi, että jos olisi tippunut, olisi kotiväki saanut siitä tietää: ei niin saisi olla, vaan osallistujat tulisi pitää jossain hostellissa siihen asti kunnes kuvaukset ovat päättyneeet,
kuten sellaiseen elämässään joka tapauksessa sitoutuneet ja kalenterinsa siten raivanneet vapaaksi, jos mitään olisi ollutkaan, mitä kalenerissaan olisikaan, elleivät kuvaukset olisi ainoa, mistä rahaa tippuisi verrattuna työttömyyskorvauksiin ja muihin sosiaalietuuksiin.
Tosi karmaisevaa, ettei Alexandralle kirjoittaneet isä tai äiti, vaikka (pikku)veli kylläkin. Elleivät vanhemmat olisi kuolleet. Niin oireellista, ettei ole välejä iso/vanhempiensa kanssa. Miten kummassa onnistui ärsyttämään aivan koko kauden ajan, kas, että onnistui silti haalimaan joistakuista kavereita, jotka sietivät tämän persoonallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Tosi karmaisevaa, ettei Alexandralle kirjoittaneet isä tai äiti, vaikka (pikku)veli kylläkin. Elleivät vanhemmat olisi kuolleet. Niin oireellista, ettei ole välejä iso/vanhempiensa kanssa. Miten kummassa onnistui ärsyttämään aivan koko kauden ajan, kas, että onnistui silti haalimaan joistakuista kavereita, jotka sietivät tämän persoonallisuutta.
Miksi? Ei minun vanhemmat haluaisi telkkariin millään tavalla, ei edes kirjeellä. Ymmärrän sen täysin.
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan "viljeltävää" maata saa Hippi ostettua 17500:lla. Ja kaikki varmaan tietää mitä noi hippitaiteilijat tykkää viljellä
Eka maksaa jotain 40 prossaa veroja tuosta summasta ei ne puhtaana tuota rahaa saa.
En ymmärrä ihmisiä, jotka päättää olla maksamatta laskuja ja vuokria, jos rahaa kerran saa hankittua, kuten Lexi sanoi, että rahaa tuli somesta paljon silloin nuorena. En vaan ymmärrä, vaikka kuinka oli nuori. Itse olin nuorena erittäin tarkka ja vastuuntuntoinen rahankäyttäjä.
Pantiin Tontun kanssa viime vuonna. Jok iitsekkyys siitä paistoi silloin. Ehkä pukin työt ei kiinnostaneet kotona. Semmosia ne tontut on. Harmi että sai jotain rahaa.
Lexin olisin todella toivonut pääsevän neljän parhaan joukkoon. Oli hyvä tyyppi, aito.
Tiina ja Joonas olivat paljon hitaampia ja Lexi mm. sukelsi rahat jääkylmässä vedestä.
Vierailija kirjoitti:
Pantiin Tontun kanssa viime vuonna. Jok iitsekkyys siitä paistoi silloin. Ehkä pukin työt ei kiinnostaneet kotona. Semmosia ne tontut on. Harmi että sai jotain rahaa.
Elä viiti keksiä juttujas...
Kalskahti korvaan kun Joonas pitää itseään ylivertaisena, En ihmettele ettei tule muiden miesten kanssa toimeen. Jotenkin niinkuin roikkuu tuolla.
Siellä se Joonas kehuu kuinka lempeä pirskahteleva mies hän on.Hyvä sydäminen eikä pahaa kenestäkään.Voi v..ttu.Toivottavasti ei pääse Huipulle.Ja tuo helvetti ylihymyilenä Riina.Nyt se Tiina jakaa äänestys ohjeita.
Joonas siellä satuilee ihan kunnolla.iljettävää kattoa ja kuunnella.Tiina juonittelija puhuu paskaa.
Olisipa nyt Roy sanonut jotain kunnolla. Ei se Pietari mikä syyllinen tuolla ollut. Joonas sai istua rauhassa. Aivan pelle jakso.
toisten piti sietää Lexiä koska se pönkitti heijän omaa etenemistään kisassa,ei muuten.Tiina kaksnaamanen manipuloija.Onneksi tippu.Tommonen ei annsaiese lanttiakaan.Vielä kun Lexi ja Joonas kotimatkalle ennen huippua niin hyvä niin.
Toivottavasti muistelupätkässä näytetään erityisesti Joonaksen ja Tiinan touhut, sekä Lexistä pätkä mimimimimiiiiiii