Joku antaa sinulle itse tekemänsä säilykkeen. Mitä teet sille.
Kommentit (82)
syön, mikäli ei ole jotain säilöttyä eläintä.
Riippuu siitä mitä on. Viimeksi sain jotain chilihilloa ja oli ihan hyvää.
Ei ollenkaan vaikeaa. Purkki auki, sisältö hävitykseen ja tyhjä purkki kierrätykseen.
Kyllä se " joku " on ihan hyvä tuttuni jonka valmistukseen kykenen täysin luottamaan.
Riippuu siitä kuinka purkki käyttäytyy avatessa.
Riippuu kyllä minullakin siitä, mitä on säilötty. Hillot menevät, mutta eipä paljon muuta säilyketavaraa tule käytettyä.
Kyllä mä joudun heittämään roskiin
Vierailija kirjoitti:
Ei ollenkaan vaikeaa. Purkki auki, sisältö hävitykseen ja tyhjä purkki kierrätykseen.
Miksi?
Minusta on asiatonta antaa säilykkeitä. Siinä toinen joutuu niin kiusalliseen tilanteeseen.
Riippuu siitä mitä se on ja kuka on tehnyt. Jos en tiedä, avaan purkin, kippaan sisällön biojätteeseen ja vien purkin kierrätykseen.
Riippuu antajasta
äitini ja siskon hillot syön ja muutkin jos ei oo etikkaa
muiden en
En syö mitään missä on etikkaa joten en edes ota vastaan
hillot kelpaa jos tiedän kuka keitti ne ja mehut myös
Kyllä mä ainakin maistan jos saan sellasen mistä voisin tykätä. Jotkut taas väkisin tuputtaa jotain eikä kelpaa vaikka 10 kertaa sanot ettet syö sellaista. Sit otan ja heitän minne heitän kun ei ole antaja näkyvillä. Kerran sain hilloa eräältä. Kerran otettiin letuille,seuraavan kerran avatessa se oli homeessa.
Omatekoisia sörsseleitä ei pidä muille tyrkyttää. En koskaan osta myöskään myyjäisistä tms kenenkään kotona tehtyjä leipomuksia, sen verran epäluuloinen olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
No siis hei.
Eri
Syön