Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löin elämäni ensimäisen kerran lastani :(

Vierailija
02.05.2007 |

löin luunapilla vielä päähän

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat varmasti liudan haukkuma viestejä nyt.

Vierailija
2/13 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkat elämääsi.

Jos toistuu haet apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkunen oli niin loukkaantuntu ja katsoi suurilal silmillä ja sanoi: " ei taa" ja sitten tuli kauhea itku.

voi tuota pientä lasta -ap-

Vierailija
4/13 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varma etten IKINÄ satuta lastani ainakaan noilla kolmella, mutta nyt pelkään itseäni. Olenko samanlainen hirviö kun äitini, onko " geenit" sisälläni :( -ap-

Vierailija
5/13 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sulle jatkossa!

Vierailija
6/13 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on niin kiltinnäköinen :))

Vierailija
7/13 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni luunappi tai läimäisy.

Ai että apua pitäisi hakea jos antaa luunapin päähän...Hahahhahhaa!!!

Vierailija
8/13 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasin itselleni, etten enää menettäisi malttiani niin pahoin mutta en pystynyt lupaustani pitämään.

Aion hakea apua. Tänään.

Vierailija
9/13 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerra huitaisin lastani. On vähän vanhempi kuin sinun. Mies kuukausikaupalla matkoilla ja minä toosi väsynyt ja illaksi vielä töitä. Lapsi riehui ja riehui, kun vaistosi varmaan, että olen ihan poikki ja vähän hermona. Yritin lukea jotain tärkeitä papereita ja lapsi läimi minua takaa päin ja jotenkin ajattelematta mitään käänyin ja huitaisin takaisin. Osui lasta jalkaan eikä varmasti kovaa, mutta tietenkin lapsi alkoi itkeä ja oli aivan kauhistunut.

Sitten kerroin, että tein tosi väärin ja pyysin anteeksi. Soitin miehelleni ja kerroin mitä tein, kun halusin jakaa asian jonkun kanssa.

Toisella kerralla olen riuhtaissut lapsen tosi kovakouraisesti sängyltäni, kun hän pomppi siinä vaikka olin kieltänyt sata kertaa.

Mutta syyllisyyttä on hieman helpottanut, kun lapsi on nyt vähän vanhempi ja kerran kertoi, että kiusaa minua tahallaan, kun olen niin hassu suuttuessani. Eli ilmeisesti ei mitään kovin kauheita traumoja tuolla meidän pienellä ole eikä näytä ainakaan pelkäävän äitinsä kiukkukohtauksia.

Vierailija
10/13 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävää seurata joitain tapauksia, joissa lasta lyöty/potkaistu... lapsen käytöksessä jo nähtävissä selkeästi oireilu tällaisesta kohtelusta. Samanikäinen kuin ap:n lapsi ja epätavallisen vilkas, että on jo neuvolassakin kiinnitetty huomiota. Tässä tapauksessa tosin taitaa olla muutakin toki taustalla, mutta vahva epäilys kyllä sillä, että tahallisella satuttamisella on ollut oma merkittävä vaikutuksensa.

Vierailija
11/13 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en napsauttanut edes mitenkään hiljaa -ap-

Vierailija
12/13 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Lyömällä tulee lyöviä lapsia. Onneksi olkoon."

Toiset tulee tänne kertomaan kipeistä asioista ja avun tarpeestaan - mitä luulet kommenttisi hyödyttävän?

t. 12/13 tai jotain niiltä main

Vierailija
13/13 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisen raskas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi