Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Totuus bypias-kaupasta?

Vierailija
19.02.2026 |

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011825183.html

Itse en kyllä koskisi kepilläkään. Enkä usko, että ihan keksittyjä juttujakaan nämä on.

Kommentit (2289)

Vierailija
2141/2289 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että huijarikauppa menee konkurssiin.

Ei mene, ei ole huijarikauppa

Vierailija
2142/2289 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina miettinyt millaiset tyhjäpäät näitä byebyepia vaatteita ostaa, ja tämä ketju on kyllä näyttänyt todeksi että täydellisen tyhjät päät suosii kiinalaista akryylia joka on työstetty orjatyövoimalla hikipajassa.  Semmoinen sivistyneistö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2143/2289 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmasti onkin hyvä lähteä kotimaan ulkopuolelle. Sekä Kirkkonummi että Hanko on pieniä paikkakuntia joissa arvostetaan rehellisiä yrittäjiä. 

Vierailija
2144/2289 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina miettinyt millaiset tyhjäpäät näitä byebyepia vaatteita ostaa, ja tämä ketju on kyllä näyttänyt todeksi että täydellisen tyhjät päät suosii kiinalaista akryylia joka on työstetty orjatyövoimalla hikipajassa.  Semmoinen sivistyneistö.

Aikamoinen tyhjäpää tunnut itse olevan 

Vierailija
2145/2289 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ämpärijuttu paisui nyt ihan kohtuuttomaksi. Jos yleisiä vessoja on lähellä niin hätä ei tule käteen?

Monissa kaupoissa ei ole omaa vessaa myyjille, vaan jossain lähistöllä. Ämpäri oli ehkä myyjän tapa osoittaa mieltään? Itse en kyllä työskentelisi paikassa, jossa vessa on työpaikan ulkopuolella. Mutta tuo vessa-asiahan kerrottiin ennalta, joten yllätys se ei myyjälle ollut.

Vaatteet sen sijaan ovat todella ylihintaisia ja monet niistä epäkäytännöllisiä. Eivät todellakaan sovi meille halveksituille keski-iän ylittäneille daameille nuo rintaliivittömyyttä vaativat puserot ja läpikuultavat pellavat. Kauniiltahan ne näyttävät nuorten mallien päällä. Kalastajan vaimolle sopivat hyvin.

Palaan vielä noihin Kiinassa tehtyihin pitsineuletakkeihin ja -puseroihin. Ovat todella kalliita Pialla. Ja osa on ihan samannäköisiä kuin Temu myy. Temu ei ole matkinut Piaa, kun ne kerran on tehty Kiinassa. (Toki Temu myy törkeästi mm suomalaista designia matkivia tuotteita.) 

Onhan siinä ideaa, jota moni muukin on käyttänyt.

Tilata Kiinasta pikkurahalla bulkkina tuotteita ja laittaa niihin omalla tankeroenglannilla väsätty logo ja kertoa hinta kolmella.

Vierailija
2146/2289 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei kannata uskoa mitä media kirjoittaa 

Vierailija
2147/2289 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi wc kahvilan/jonkin muun myymälän yhteydessä, jonne pääsi vain kahvilan aukioloaikoina. Että minnes sitten mennä, kun kahvila on kiinni? Niijoo, onhan sitä vaipatkin keksitty! Ja kun whataboutismia tykätään harrastaa, niin kyllä niillä bussikuskeillakin on taukopaikat, joissa on vessat. Ja jäätelönmyyjillä myös lähellä joku paikka, missä voi käydä. Yleensä työnantaja miettii nämä asiat niin, ettei työntekijällä ole tarvetta tuoda omaa paskaämpäriä työpaikalle. 

Idiotismia on tuoda ämpäri ja leikkiä marttyyria. Tiedän että pihapiirissä on myös yksi wc joka aina käytössä mutta hienohelmat eivät halunneet sitä käyttää. Olin monta vuotta sitten siellä kesätöissä, vieressä hevostalli jossa sai käydä jos muita paikkoja ei auki. Ja kävin, muut eivät suostuneet siihen. Kaikesta kerrottiin kun aloitin työt, on jokaisen oma valinta ottaako työn vastaan.

Todellakin! Ja ei siellä ole myymälässä mitään suljettavaa huonetta. Eli asiakkaidenko edessä nämä työntekijät tai työntekijä ovat ämpäriään käyttäneet!? Uskomatonta! 

Vierailija
2148/2289 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoisin mediaa enemmän kuin  somemainoksia

Vierailija
2149/2289 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uskoisin mediaa enemmän kuin  somemainoksia

Millä vuosisadalla elät??? Lehdet kirjoittaa ja uutisoi mitä vaan klikkien takia 

Vierailija
2150/2289 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mene. Vaatteet ovat kauniita ja ByPias vaatteet ommellaan Tallinnassa laadukkaasta pellavasta ja bambusta. Bohemia on sitten toinen juttu, ne tulevat enimmäkseen Italiasta, kauniita nekin ja halpoja. Minulle tuli perjantaina paketti ja tänään tilasin taas. Enkä todellakaan ole ainoa joka näin toimii. Täällä pahinta meteliä ja ala-arvoisinta kommentointia pitävät he joilla ei ole mitään kokemusta brändin vaatteista. Katkerat Henkka-maukkaat "tyylittäret". 

Vierailija
2151/2289 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea ei kannata uskoa mitä media kirjoittaa 

Sanoi Trump kun Epsteinistä puhumisen kielsi. Ja nyt Pia omasta skandaalistaan. 😁

Vierailija
2152/2289 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei edes muistanut paitamallinsa nimeä oikein. Niin hienosti on "omaan mallistoonsa" perehtynyt.

Ajattelitko että Pia itse nimeää vaatteet? Eiköhän siinä hommassa ole ihan muut henkilöt. Suunnittelijana kuitenkin osaa nimeä lukuun ottamatta kertoa kaiken tuotteesta.

No kyllä olettaisin että uutuusmalliston myyntiartikkeleiden nimet olisivat johtajattarellakin hallussa etenkin kun esittelee valikoimaa, luulisi hänen edes osallistuneen tuon "mallistonsa" kuratoimiseen. Mutta joo ehkä liikaa vaadittu. 

Vierailija
2153/2289 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli virhe tulla tänne lukemaan pitkästä aikaa kommentointia. Äkkiä pois. Olette säälittävä reppanoita Bypiasin puolesta huutelijat. Osakkainahan ne tässä ovat, sinänsä ymmärrettävää kun kaikki menee heiltäkin. Minua ei muutenkaan tämä asia kosketa, koska ostan laatua.

Ikävä tuottaa pettymys, me uskolliset asiakkaat pidämme huolen että firma ei teidän höpöhöpö jutuista kaadu. Me kannatetaan yritystä tilaamalla entistä enemmän.

Omapa on häpeänne ja hukkaan heitetyt rahat. Mua on aina vähän huvittanut kun Pia puhuu uskollisista Bypias-daameista, kun mielikuva on se vähän yksinkertainen ja lihava, vanhempi helposti huijattavissa oleva hienostorouva hangosta, joka luulee erottuvansa joukosta, kun pöksyissä on vähän bling blingiä, lasissa proseccoa ja helmassa frillaa. 

Vierailija
2154/2289 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli virhe tulla tänne lukemaan pitkästä aikaa kommentointia. Äkkiä pois. Olette säälittävä reppanoita Bypiasin puolesta huutelijat. Osakkainahan ne tässä ovat, sinänsä ymmärrettävää kun kaikki menee heiltäkin. Minua ei muutenkaan tämä asia kosketa, koska ostan laatua.

Ikävä tuottaa pettymys, me uskolliset asiakkaat pidämme huolen että firma ei teidän höpöhöpö jutuista kaadu. Me kannatetaan yritystä tilaamalla entistä enemmän.

Omapa on häpeänne ja hukkaan heitetyt rahat. Mua on aina vähän huvittanut kun Pia puhuu uskollisista Bypias-daameista, kun mielikuva on se vähän yksinkertainen ja lihava, vanhempi helposti huijattavissa oleva hienostorouva hangosta, joka luulee erottuvansa joukosta, kun pöksyissä on vähän bling blingiä, lasissa proseccoa ja helmassa frillaa. 

Selkeästi olet pikkusieluinen ihminen mitättömine mielikuvineen, joka ei elämässään ole saanut mitään mainittavaa aikaiseksi. 

Vierailija
2155/2289 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun tehtaiden nimiä ei kerrota  jää epäilys että toiminta ei kestä päivänvaloa.

Edelleenkin, mikä yritys kertoo tarkasti ompelimon ninen Pratossa? Tuleeko mieleen että osa näistä asioista on liiketoimintaa ja liikesalaisuuksia. Huippukokitkaan ei kerro reseptejään. Kyse ei ole huijauksesta vaan bisneksestä. Tuskin kritisoisit täällä jos tilillä olisi miljoona ja kansainvälisesti menestynyt brändi. Suomalainen kateus on ihan omaa luokkaansa. Yhtäkkiä kaikki täällä kirjoittavat ovat maailman vastuullisimpia . En usko pätkääkään että on. Kiinakamat päällä kirjoittelette koska varat ei riitä muuhun. Niin mullakin madd in china, ei oo miljoonaa eikä bisnestä. Olen iloinen kaikkien menestyjien puolesta, kovalla työllä ansaittu!

Nyt Proseccopullosta korkki kiinni. Ei kukaan enää usko epätoivoista vänkäämistäsi.

Siitä Tallinnaan tehtaasta anteeksi "ateljeesta" kyllä jaksetaan jauhaa eikä se näytä olevan mikään "liikesalaisuus". Miksi sitten Praton tehtaista vaietaan? Hieman ontuu nyt selitys. 

En ole kuullut Tallinan tehtaan nimeä enkä osoitetta, eli samalla linjalla sen kanssa.  Kuluttajalle ei tarvitse näitä kertoa = liikesalaisuus. Käsittämättömän yksinkertaista porukkaa täällä.

Mutta videoita ja kuvia sieltä Virosta tuutataan tasaiseen tahtiin. Miksihän ei sitten kuvata myös siellä Praton tehtailla, rouva johtajattarellakin kun on lomakoti ilmeisesti ihan hikipajakylän kupeessa? Aika jännä. 

Olen seurannut Bypiasia yrityksen alkuajoista saakka. Jos itse olisit, niin tietäisit ettå Pialla ei ole loma-asuntoa Italiassa ja käy useamman kerran vuodessa Italian tehtailla ja varsinkin omassa instassa julkaissut sieltä paljonkin stooreja. 

Siellähän se rouva liehuu parhaillaankin bypias-livessä jossain etelän lomahuvilalla ja esittelee ihanaa ihanaa ylellistä pellavaansa.

Siis oikeastiko on ByPias live lähetyksiä etelän lomahuvilalta? 

Miksi näitä pidetään tai oikea kysymys on kuka niitä katsoo ja miksi?

Vierailija
2156/2289 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mene. Vaatteet ovat kauniita ja ByPias vaatteet ommellaan Tallinnassa laadukkaasta pellavasta ja bambusta. Bohemia on sitten toinen juttu, ne tulevat enimmäkseen Italiasta, kauniita nekin ja halpoja. Minulle tuli perjantaina paketti ja tänään tilasin taas. Enkä todellakaan ole ainoa joka näin toimii. Täällä pahinta meteliä ja ala-arvoisinta kommentointia pitävät he joilla ei ole mitään kokemusta brändin vaatteista. Katkerat Henkka-maukkaat "tyylittäret". 

Tunnistaako sinutkin samanlaisesta typerästä lierihatusta kuin idolisi?

Vierailija
2157/2289 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun tehtaiden nimiä ei kerrota  jää epäilys että toiminta ei kestä päivänvaloa.

Edelleenkin, mikä yritys kertoo tarkasti ompelimon ninen Pratossa? Tuleeko mieleen että osa näistä asioista on liiketoimintaa ja liikesalaisuuksia. Huippukokitkaan ei kerro reseptejään. Kyse ei ole huijauksesta vaan bisneksestä. Tuskin kritisoisit täällä jos tilillä olisi miljoona ja kansainvälisesti menestynyt brändi. Suomalainen kateus on ihan omaa luokkaansa. Yhtäkkiä kaikki täällä kirjoittavat ovat maailman vastuullisimpia . En usko pätkääkään että on. Kiinakamat päällä kirjoittelette koska varat ei riitä muuhun. Niin mullakin madd in china, ei oo miljoonaa eikä bisnestä. Olen iloinen kaikkien menestyjien puolesta, kovalla työllä ansaittu!

Nyt Proseccopullosta korkki kiinni. Ei kukaan enää usko epätoivoista vänkäämistäsi.

Siitä Tallinnaan tehtaasta anteeksi "ateljeesta" kyllä jaksetaan jauhaa eikä se näytä olevan mikään "liikesalaisuus". Miksi sitten Praton tehtaista vaietaan? Hieman ontuu nyt selitys. 

En ole kuullut Tallinan tehtaan nimeä enkä osoitetta, eli samalla linjalla sen kanssa.  Kuluttajalle ei tarvitse näitä kertoa = liikesalaisuus. Käsittämättömän yksinkertaista porukkaa täällä.

Mutta videoita ja kuvia sieltä Virosta tuutataan tasaiseen tahtiin. Miksihän ei sitten kuvata myös siellä Praton tehtailla, rouva johtajattarellakin kun on lomakoti ilmeisesti ihan hikipajakylän kupeessa? Aika jännä. 

Olen seurannut Bypiasia yrityksen alkuajoista saakka. Jos itse olisit, niin tietäisit ettå Pialla ei ole loma-asuntoa Italiassa ja käy useamman kerran vuodessa Italian tehtailla ja varsinkin omassa instassa julkaissut sieltä paljonkin stooreja. 

Siellähän se rouva liehuu parhaillaankin bypias-livessä jossain etelän lomahuvilalla ja esittelee ihanaa ihanaa ylellistä pellavaansa.

Siis oikeastiko on ByPias live lähetyksiä etelän lomahuvilalta? 

Miksi näitä pidetään tai oikea kysymys on kuka niitä katsoo ja miksi?

Todellakin pitää! Esittelee mallistoa, juttelee asiakkaiden kanssa ja jakaa tunnelmia liven välityksellä . Täällä kotisohvalla on kiva päästä nauttimaan ja fiilistelemään Espanjan tunnelmasta ja kauniista muodista. Sitten voi shoppailla verkkkaupassa samalla. Selkeästi et ole bypias daami kun et tätä ymmärrä. Eikä tarvi ymmärtää, tähän porukkaan ei kaivata ketään nipottajia. Asiakkaana nautin tästä tyylistä ja koko lifestyle konseptista.

Vierailija
2158/2289 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö että loukkaat typerillä kommenteillasi kaikkia jotka käyttävät hattuja? 

Vierailija
2159/2289 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö että loukkaat typerillä kommenteillasi kaikkia jotka käyttävät hattuja? 

LIERIHATTUJA sisätiloissa ja kodin seinillä. Kuulutko sinäkin tähän porukkaan? 

Vierailija
2160/2289 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi olet pikkusieluinen ihminen mitättömine mielikuvineen, joka ei elämässään ole saanut mitään mainittavaa aikaiseksi. 

No, nyt sinne ByPias live lähetyksen äärelle, pääset aitoon Italian tunnelmaan, kun shoppailet siinä samalla.