Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuus bypias-kaupasta?

Vierailija
19.02.2026 |

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011825183.html

Itse en kyllä koskisi kepilläkään. Enkä usko, että ihan keksittyjä juttujakaan nämä on.

Kommentit (4424)

Vierailija
4421/4424 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, Pia on 56 vuotias, mutta näyttää 10 vuotta vanhemmalta. Onko tullut liikaa aurinkoa otettua vai syökö sokeria tai juoko liikaa alkoholia?

Millä mittapuulla koet että on ok kommentoida toisen ihmisen ulkonäköä?

"Haastateltavat kertovat raivoamisesta, mykkäkoulusta, kiusaamisesta, piikittelystä ja välttelystä. Lähteet kuvailevat, että pienimmästäkin virheestä kostetaan."

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Eli olet entinen työntekijä?

You never know..

Tiedän jo. Silti se ei oikeuta haukkumaan kenenkään ulkonäköä, ei kenenkään.

Vierailija
4422/4424 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Afterglow-mekko näyttää ihan ruttuselta römpsältä. 

Pakko oli mennä katsomaan, mielestäni ehkä yksi kauneimmis4a mwkois4a ikinä minkä olen nähnyt . Täytyy mennä sovittamaan, tiedän sen olevan täydellinen mun kropalle kun olen rintava ja hoikka vyötärö. Turha tulla kommentoimaan haukkumalla, jokainen saa ostaa mitä haluaa 😍

Ei ole kyllä rintavalle ja kapeavyötäröiselle tuo mekko. Kätkee vyötärön. Todella vaativa malli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4423/4424 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko oli mennä katsomaan, mielestäni ehkä yksi kauneimmis4a mwkois4a ikinä minkä olen nähnyt . Täytyy mennä sovittamaan, tiedän sen olevan täydellinen mun kropalle kun olen rintava ja hoikka vyötärö. Turha tulla kommentoimaan haukkumalla, jokainen saa ostaa mitä haluaa 😍

Ei ole kyllä rintavalle ja kapeavyötäröiselle tuo mekko. Kätkee vyötärön. Todella vaativa malli. 

Sopisi tissittömälle ja lihavalle.

Vierailija
4424/4424 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopisi tissittömälle ja lihavalle.

Niinkuin sinä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi