Totuus bypias-kaupasta?
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011825183.html
Itse en kyllä koskisi kepilläkään. Enkä usko, että ihan keksittyjä juttujakaan nämä on.
Kommentit (4424)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Afterglow-mekko näyttää ihan ruttuselta römpsältä.
Pakko oli mennä katsomaan, mielestäni ehkä yksi kauneimmis4a mwkois4a ikinä minkä olen nähnyt . Täytyy mennä sovittamaan, tiedän sen olevan täydellinen mun kropalle kun olen rintava ja hoikka vyötärö. Turha tulla kommentoimaan haukkumalla, jokainen saa ostaa mitä haluaa 😍
Ei ole kyllä rintavalle ja kapeavyötäröiselle tuo mekko. Kätkee vyötärön. Todella vaativa malli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko oli mennä katsomaan, mielestäni ehkä yksi kauneimmis4a mwkois4a ikinä minkä olen nähnyt . Täytyy mennä sovittamaan, tiedän sen olevan täydellinen mun kropalle kun olen rintava ja hoikka vyötärö. Turha tulla kommentoimaan haukkumalla, jokainen saa ostaa mitä haluaa 😍
Ei ole kyllä rintavalle ja kapeavyötäröiselle tuo mekko. Kätkee vyötärön. Todella vaativa malli.
Sopisi tissittömälle ja lihavalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopisi tissittömälle ja lihavalle.
Niinkuin sinä?
Tiedän jo. Silti se ei oikeuta haukkumaan kenenkään ulkonäköä, ei kenenkään.