Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (10785)
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan lesbot saavat 32% enemmän orgasmeja kuin heteronaiset 😘 Mitäs siitä sanot?
nn
Paitsi me aseksuaalit.
n sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanani menevät hukkaan, jos tunne ei olekaan molemminpuolinen. Miten pitkään kuuluisi vielä odottaa?
Kaivattuni voi joskus epäillä mutta varmasti tietää sisällään että molemminpuolista
Molemmat tiedetään että tämä on molemminpuolista. Sitä ei voi estää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeruus on surua ja voimattomuutta sen edessä, että on tullut kohdelluksi epäreilusti. Joko ihmiset tai elämä on kohdellut. Kenenkään ei ole helppo ottaa jatkuvasti iskuja vastaan. Voi kokeilla.
Tai käsitellä ne asiat ja jatkaa elämää. ( ilman katkeruutta)
Yritän käsitellä. Se on vain minun voimakkaiden tunteideni takia melkoista ylä ja alamäkeä.
Sivusta hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Kävelit ohi ja käännyt vielä katsomaan taaksesi minua.
Niin tein😍
Vierailija kirjoitti:
Nainen, miksi et tee tunteittesi laatua selväksi?
Luulin tehneeni.
Vierailija kirjoitti:
Kun eräs antaisi olla elämässään…
Älä tunge väkisin
Vierailija kirjoitti:
katkera ihminen myrkyttää kaikki lähellään olijat ja lopulta kukkaan ei enää halua hänen lähelleen.
Täälläiset viestit on katkeran ihmisen avoituksia. - eriltä
Olet ihan pöllö. Voitais olla hyviä kavereita (jos et vaan tuijottaisi mun persettä). =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on parempi, kiva vanhempi nainen, joka ei halua/voi saada lapsia, vai nuorempi perheenperustamisiässä oleva nainen, jonka persoonasta ei ole vielä selvyyttä?
Kumman banaanin valitset kaupasta, valmiiksi mustuneen vai vähän vielä vihertävän?
Riippuu mitä sillä aikoo tehdä. Jos tekee banaanikakkua niin valmiiksi mustuneen.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun eräs antaisi olla elämässään…
Sinä et siihen halua, niin vaikea on ottaakaan. Kaipausketju ei ole elämässä olemista.
Totta kai haluan, mistä sulla tollanen luulo on
Vierailija kirjoitti:
https://hotlips.fi/p41651/pipedream-pdx-plus-big-titty-torso
Näilläkö runkit yksiössäsi?
Ei tässä iässä taida enää hullaantua mistään tai kenestäkään. Sellaiseen sitä on jo aivan liian epäluuloinen. Toisin sanoen pitäisi valita järjen perusteella tyytymissuhde, jossa tärkeimmät prioriteetit täyttyvät.