Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (20806)

Vierailija
10781/20806 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain itsekkäät narskut vellovat täällä, muut toimivat ja ovat suoraan yhteydessä kaivattuunsa .

No mitäpä se sinä täällä? 

Vierailija
10782/20806 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei minua pari kuukautta vanhempi mies samassa työpaikassa. Olen sinun jos vaan avaat suusi ja sanot, että tahdot. Myös sivulliset ovat jo huomanneet kuinka pidämme toisistamme. Yksikin totesi, että olimme kesken keskustelun vaan jääneet katsomaan toisiamme. Toinen sanoi, ettet saanut silmiäsi irti minusta ja unohdit sanottavasi, kun kävelin ohitse aulassa. Kolmas huomasi kuinka sekosit sanoissasi kun vastasit kysymykseeni. Minä olen hyvä kätkemään tunteeni. Mietin, että tiedätköhän sinäkään, vaikka olen koittanut sen hienovaraisesti osoittaa, sen verran mitä töissä voi, ettei pääse HRn puhutteluun. No, joka tapauksessa: Tee jotain. Nyt sinun pitää ottaa riski. Muistatko kun puhuttiin riskinottamisesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10783/20806 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain itsekkäät narskut vellovat täällä, muut toimivat ja ovat suoraan yhteydessä kaivattuunsa .

Yksi kerran uhkaili juovansa itsensä umpihumalaan ja iskeä baarista naisen, kun en suostunut treffeille. Suuttui sitten siitäkin, kun sanoin "anna mennä vaan". Siitä alkoi häirintä 😂 

Oppinut, että kaikkia ei voi miellyttää ja kukin toimii tyylillään

Oho tuli väärään ketjuun.

Vierailija
10784/20806 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta enää.

Huomenta, ketä ei kiinnosta?

Trollia 

Vierailija
10785/20806 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun henkilö, josta pidän, ei pidä minusta takaisin eikä anna minulle haluamaani huomiota ja huolenpitoa, minun on vaikea pysyä järkevänä ja minun on myös vaikea olla tekemättä jotain dramaattista voittaakseni takaisin edes pienen määrän huomiota.

Nainen

Muutama sivuhuomio:

-hän ei anna MINULLE huomiota ja huolenpitoa (sen sijaan, että nämä olisivat molemminpuolista)

-MINUN on vaikea pysyä järkevänä (kiukuttelen kuin pikkulapsi, lähden tunteeni vietäväksi)

-MINUN on vaikea olla tekemättä jotakin dramaattista (lue yllä: pikkulapsitason tunnesäätelykyvyt, tai huomionhakuinen persoona)

-VOITTAAKSENI (ihmissuhteet eivät ole mikään kamppailulaji tai kilpailu).

En ihmettele, miksi et ole suosiossaan. Ole hyvä analyysistä.

Tiedän, etten saisi olla niin riitaisa ja vihamielinen tuntiessani närkästystä ja torjutuksi tulemista, enkä saisi esittää sarkastisia kommentteja kyseisestä henkilöstä kaipauksen aiheen alla. Mutta en pystynyt siihen. 

Minun tunteeni ovat myös tärkeitä, ja halusin käyttää tätä lavaa näyttääkseni hänelle, että näen muita, jotka ovat täällä samasta syystä kuin minä, purkamassa vihaansa ja kaunaansa.

Ei torjutuksi tulemisen pitäisi aiheuttaa ihmisessä kaunaa tai vihaa. Mene peilin eteen miettimään itseäsi! 

Eri

Vierailija
10786/20806 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä vastavuoroista kiinnostusta kaivattusi kanssa?

Kuvaile, mistä päättelet, että on tai ei ole?

Elävässä elämässä ei. MOT

Vierailija
10787/20806 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä vastavuoroista kiinnostusta kaivattusi kanssa?

Kuvaile, mistä päättelet, että on tai ei ole?

Ristiriitaista🤔 hakeutuu lähelle ja katselee intensiivisesti. Yrittää saada huomiotani, ehkä.

Vierailija
10788/20806 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään eniten sitä, että sinuun sattuu. 

Vierailija
10789/20806 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaudella on sellainen vaikutus, eikä se rajoitu vain pelkoon, vaan heijastuu myös käytökseen niin, että pyrkii suojelemaan toista, ja mikäli tarve vaatii muuttamaan omaa käytöstään.

Vierailija
10790/20806 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko enempää sattua

Vierailija
10791/20806 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jos kerrot totuuden?

Että sinä et halua mua, niin!

Vierailija
10792/20806 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässä sattuu ja tapahtuu. Eniten sattuu se, jos suojellaan sattumiselta satuilulla.

Vierailija
10793/20806 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun henkilö, josta pidän, ei pidä minusta takaisin eikä anna minulle haluamaani huomiota ja huolenpitoa, minun on vaikea pysyä järkevänä ja minun on myös vaikea olla tekemättä jotain dramaattista voittaakseni takaisin edes pienen määrän huomiota.

Nainen

Muutama sivuhuomio:

-hän ei anna MINULLE huomiota ja huolenpitoa (sen sijaan, että nämä olisivat molemminpuolista)

-MINUN on vaikea pysyä järkevänä (kiukuttelen kuin pikkulapsi, lähden tunteeni vietäväksi)

-MINUN on vaikea olla tekemättä jotakin dramaattista (lue yllä: pikkulapsitason tunnesäätelykyvyt, tai huomionhakuinen persoona)

Tiedän, etten saisi olla niin riitaisa ja vihamielinen tuntiessani närkästystä ja torjutuksi tulemista, enkä saisi esittää sarkastisia kommentteja kyseisestä henkilöstä kaipauksen aiheen alla. Mutta en pystynyt siihen. 

Minun tunteeni ovat myös tärkeitä, ja halusin käyttää tätä lavaa näyttääkseni hänelle, että näen muita, jotka ovat täällä samasta syystä kuin minä, purkamassa vihaansa ja kaunaansa.

Ei torjutuksi tulemisen pitäisi aiheuttaa ihmisessä kaunaa tai vihaa. Mene peilin eteen miettimään itseäsi! 

Eri

Ehkäpä me muut ei määritellä täällä, mitä kukakin saa missäkin tilanteessa tuntea ja kokea. Sivusta

Ehkäpä ei ole millään tavalla tervettä kokea sellaista, älä saivartele ja jeesustele siinä

Vierailija
10794/20806 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivatulle tarkoitetut terveiset menee täällä lauman raadeltaviksi.

Vierailija
10795/20806 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jos kerrot totuuden?

Että sinä et halua mua, niin!

Erikoinen logiikka. Minä haluan hänet.

Vierailija
10796/20806 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen

Muutama sivuhuomio:

Eri

Ehkäpä me muut ei määritellä täällä, mitä kukakin saa missäkin tilanteessa tuntea ja kokea. Sivusta

Ehkäpä ei ole millään tavalla tervettä kokea sellaista, älä saivartele ja jeesustele siinä

Pikkusen on sulla nyt liikaa kierroksia tuon asian kanssa. Miksi?

Vierailija
10797/20806 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettiinkö tuossa sä-passiivia ja tarkoitettiin puhujaa itseään?

Vierailija
10798/20806 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules nainen, minä en enää kirjoittele tänne. ;) vaan keskityn muihin asioihin. nainen

Vierailija
10799/20806 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi torjutuksi tulemista pelätään niin paljon? Ei se ole häpeä. Ihan tavallinen asia.

Olennaista on se, miten näitä tunteita käsittelee ja hallitsee.

Vaikka sisältösi onkin vähän aiheen vierestä

Vierailija
10800/20806 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen

Muutama sivuhuomio:

Kun joku sinun kaltaisesi kokee tämän niin tärkeäksi, miksi mennä ja julkaista aiheen vierestä väärään ketjuun? Voit aloittaa oman ketjusi otsikkorivillä ilmaisemalla kaunaasi ja katkeruuttasi jotakuta kohtaan.

Tiedän kuka täällä on, ja siksi olen täällä. Olen tarkkaillut ja seurannut hänen tunnetilaansa tarkasti toivoen, että jonain päivänä hän ymmärtäisi pitkään kestämäni tuskan ja syvän kiintymykseni häntä kohtaan, ja että hän harkitsisi kanssani olemista. Olen henkisesti valmistautunut toivottamaan hänet tervetulleeksi milloin tahansa.