Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (10786)
Vierailija kirjoitti:
Katkeruus on surua ja voimattomuutta sen edessä, että on tullut kohdelluksi epäreilusti. Joko ihmiset tai elämä on kohdellut. Kenenkään ei ole helppo ottaa jatkuvasti iskuja vastaan. Voi kokeilla.
Katkeruus syntyy siitä, kun ihminen ei osaa käsitellä ja surra pettymyksiään. Nähdä omaa osuuttaan asiaan.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan lesbot saavat 32% enemmän orgasmeja kuin heteronaiset 😘 Mitäs siitä sanot?
nn
Olisi hauska saada kaunis lesbo opettajaksi, kuinka pimppaa pitää käsitellä. Harmi, etten miehenä siihen heille kelpaa. Pitäisi löytää bi.
Luulen, että ollaan jollain tavalla toistemme vastinpareja, haluttiin tai ei. Jossain todellisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Sanani menevät hukkaan, jos tunne ei olekaan molemminpuolinen. Miten pitkään kuuluisi vielä odottaa?
Kaivattuni voi joskus epäillä mutta varmasti tietää sisällään että molemminpuolista
Vierailija kirjoitti:
Katkeruus on surua ja voimattomuutta sen edessä, että on tullut kohdelluksi epäreilusti. Joko ihmiset tai elämä on kohdellut. Kenenkään ei ole helppo ottaa jatkuvasti iskuja vastaan. Voi kokeilla.
Katkeruus on monimutkainen ja syvä tunnetila, joka syntyy usein pitkäkestoisen pettymyksen, vääryyden kokemuksen tai käsittelemättömän surun seurauksena. Se on suojakuori, joka kätkee alleen haavoittuvuutta, kuten surua, riittämättömyyttä tai menetyksen pelkoa.
Vääryyden kokemuksen. Siis miten koet vääryyden. Se on ihan vaan itsestään kiinni miten kokee minkäkin jutun. Joku katkeroituu jopa vanhempiensa kuolemasta vaikka lähes jokainen aikuinen menettää vanhempansa joskus. Se kuuluu vaan elämään. Jos ei kykene päästämään irti, katkeroituu kun roikkuu ja roikkuu eikä saa kuitenkaan mitään. Järkevämpi käsittelee asian ja jatkaa elämäänsä.
Kumpi on parempi, kiva vanhempi nainen, joka ei halua/voi saada lapsia, vai nuorempi perheenperustamisiässä oleva nainen, jonka persoonasta ei ole vielä selvyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että ollaan jollain tavalla toistemme vastinpareja, haluttiin tai ei. Jossain todellisuudessa.
Niin minäkin luulen.
Mun ystävä on selvästi kiinnostunut susta. Oon kyllä huomannut asian jo aiemminkin. Aika hankalaa. Valitettavasti en sun toiminnan perusteella voi sulkea pois ajatusta, etteikö se olis molemminpuolista, vaikka oot sen kiistänyt. Siihenkin on syynsä. Tää matka on ollut pitkä ja pomppuinen ja jättänyt arpiakin, varmaan molemmille. Viime päivinä oon kokenut isoa epävarmuutta siitä kuinka pysyvästi lopulta mun elämässä olisit. Nuku hyvin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on parempi, kiva vanhempi nainen, joka ei halua/voi saada lapsia, vai nuorempi perheenperustamisiässä oleva nainen, jonka persoonasta ei ole vielä selvyyttä?
Kaivatultasiko kysyt?
Vierailija kirjoitti:
Kumman banaanin valitset kaupasta, valmiiksi mustuneen vai vähän vielä vihertävän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei tule katkeraa mummoa, vaan kiitollinen mummo, jos saan elää mummoikäiseksi 😇
Sulla on sitten ollut hyvä elämä eikä asioita, jotka olisivat jättäneet kirveleviä jälkiä.
Kaikilla niitä jälkiä on. Kaikki vaan ei katkeroidu.
Toisten puolesta ei kannata tietää, jos ei ole toisen elämää elänyt.
Ei lai tuossa niin sanottukaan. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumman banaanin valitset kaupasta, valmiiksi mustuneen vai vähän vielä vihertävän?
Molemmilla eri käyttötarkoitukset. Otan molemmat. www
Vierailija kirjoitti:
Niin tässä todellisuudessa, mut hyvin erikoisella tavalla. Oikein se ois jo oltais yhdessä, vaikka ollaan täysin eri parin sukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeruus syntyy siitä, kun ihminen ei osaa käsitellä ja surra pettymyksiään. Nähdä omaa osuuttaan asiaan.
Sivusta
Ei ole kyse siitä, etten näkisi omaa osuuttani. Minulla on oikeus olla katkera siitä, että yksi pesee kätensä ja tekee vain minusta syyllisen, tukkii suuni ja kutsuu tätä rakkaudeksi. Kukin voisi ihan itse vastata teoistaan siinä mitassa, jossa on puuhastellut.
Vierailija kirjoitti:
"Kiva" ei kuulosta sellaiselta, joka olisi vienyt jalat alta. Jos tuollaista täytyy miettiä, kannattaa jäädä etsimään oikeaa nuorempaa. Tämä vanhempi nainen ainakin poistuisi takavasempaan jos tietäisi miehen pohtivan tollasta.
En halua lapsia ja muutenkin viehättää enemmän itseäni hieman vanhemmat naiset (kypsyys). En muutenkaan osais laskelmoida noin, sitä tykkää kenestä tykkää.
Ihan saletisti on, mutta pidä näkemyksesi.