Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20806)
Vierailija kirjoitti:
Oon kiinnostunut näkemään mihin tää kaikki lopulta johtaa.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Oon kiinnostunut näkemään mihin tää kaikki lopulta johtaa.
Takaan, että kuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nuolijan kanssa samaa mieltä. Jos Heidiä pääsisin edes kerran nuolemaan, voisin kuolla onnellisena pois.
Tais just nyt mennä mahikset siihen, ällötys.
T. Heidi
Ei niitä ollutkaan.
Kumma juttu 🤣
No niinpä. Ällötykseksi luokitellulla ei ole mahiksia kuin lompakkopohjalta.
Varmaan teillä ahdasmielisten piireissä noin, mutta muualla naiset yleensä tykkää olla nuoltavana. Usko tai älä, mutta kokemukseta uskallan näin väittää. Aika harvalla itse asiassa on mitään sitä vastaan, että saa orgasmin tekemättä itse mitään.
Ymmärsitkö lukemaasi?
Sä olit mulle todella ilkeä, kun ensin naureskelit hyväntuulisena asiasta ja sitten yhtäkkiä vttuilit. Ei ole ystävyyttä tuollainen.
Joo, Heidi varmaankin pitää minua lähinnä ällöttävänä. Minä en pidä häntä, vaan nuolisin mielelläni. Fantasiaksi se jää joka tapauksessa, joten minulle on lopulta ihan sama, mitä hän minusta ajattelee. Elämä on sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on parempi, kiva vanhempi nainen, joka ei halua/voi saada lapsia, vai nuorempi perheenperustamisiässä oleva nainen, jonka persoonasta ei ole vielä selvyyttä?
Kysymys on hypoteettinen eli ei kuulu tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, miksi et tee tunteittesi laatua selväksi?
Kuvittelen tehneeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltais tänäänkin voitu yötä vasten kävellä yhdessä meren rantaa pitkin vaikka..💖
Niin oltais mutta kun sulla on toinen.
Kaipaatko Jossua?
Jossukin haluaa kieltä.
Ei sulta. -Jossu-
Vierailija kirjoitti:
katkera ihminen myrkyttää kaikki lähellään olijat ja lopulta kukkaan ei enää halua hänen lähelleen.
Höpöä. Minä olen ajoittain katkera kaivatulleni, mutta ei se näy mitenkään läheisilleni. Voit tulla katsomaan. Kaivatun katkeruudesta pääsen yli, kun pääsen eroon tunteista, jotka eivät johda mihinkään.
Kun eräs antaisi olla elämässään…
Ei tässä iässä taida enää hullaantua mistään tai kenestäkään. Sellaiseen sitä on jo aivan liian epäluuloinen. Toisin sanoen pitäisi valita järjen perusteella tyytymissuhde, jossa tärkeimmät prioriteetit täyttyvät.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan lesbot saavat 32% enemmän orgasmeja kuin heteronaiset 😘 Mitäs siitä sanot?
nn
Paitsi me aseksuaalit.
n sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanani menevät hukkaan, jos tunne ei olekaan molemminpuolinen. Miten pitkään kuuluisi vielä odottaa?
Kaivattuni voi joskus epäillä mutta varmasti tietää sisällään että molemminpuolista
Molemmat tiedetään että tämä on molemminpuolista. Sitä ei voi estää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeruus on surua ja voimattomuutta sen edessä, että on tullut kohdelluksi epäreilusti. Joko ihmiset tai elämä on kohdellut. Kenenkään ei ole helppo ottaa jatkuvasti iskuja vastaan. Voi kokeilla.
Tai käsitellä ne asiat ja jatkaa elämää. ( ilman katkeruutta)
Yritän käsitellä. Se on vain minun voimakkaiden tunteideni takia melkoista ylä ja alamäkeä.
Sivusta hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Kävelit ohi ja käännyt vielä katsomaan taaksesi minua.
Niin tein😍
Vierailija kirjoitti:
Nainen, miksi et tee tunteittesi laatua selväksi?
Luulin tehneeni.
Vierailija kirjoitti:
Kun eräs antaisi olla elämässään…
Älä tunge väkisin
Vierailija kirjoitti:
katkera ihminen myrkyttää kaikki lähellään olijat ja lopulta kukkaan ei enää halua hänen lähelleen.
Täälläiset viestit on katkeran ihmisen avoituksia. - eriltä
Jätän ostamatta, jos ei ole just optimaalisia.