Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (10786)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun henkilö, josta pidän, ei pidä minusta takaisin eikä anna minulle haluamaani huomiota ja huolenpitoa, minun on vaikea pysyä järkevänä ja minun on myös vaikea olla tekemättä jotain dramaattista voittaakseni takaisin edes pienen määrän huomiota.
Nainen
Pitkän kiukkukohtauksen ja riehakkaan käyttäytymisen jälkeen hän ei ole vieläkään saanut isänsä rakkautta.
Ymmärrän tuon tunteen oikein hyvin.
M78
Ei ole multa tuo vaikka ehkä niin luulet.
Sivusta nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole kiihottavampaa kuin saada nuolemalla pimppa squirttaamaan.
Siinäkin on oma viehätyksensä, että on ihminen, joka ymmärtää, mitkä asiat sanotaan yksityisesti ja mitkä ei.
Idiootti.
Anonyymiys, missä pelaa? Minä tykkään nuolla, ei siihen vaikuta ahdasmielisten mielipiteet.
Niin mutta siis oikeesti too much. Sama kun meidän ei tarvitse tietää, miten ja missä leikkaat varpaankyntesi tai munakarvasi.
Kerro sille nuoltavalle, se riittää.
Olen nuolijan kanssa samaa mieltä. Jos Heidiä pääsisin edes kerran nuolemaan, voisin kuolla onnellisena pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäkin on oma viehätyksensä, että on ihminen, joka ymmärtää, mitkä asiat sanotaan yksityisesti ja mitkä ei.
Idiootti.
Anonyymiys, missä pelaa? Minä tykkään nuolla, ei siihen vaikuta ahdasmielisten mielipiteet.
Törkyturville on silti hyvä välillä kertoa totuuksia.Sun tekemiset ei kiinnosta täällä muita.
Kerro sille kaivatulle irl. sivusta tämä
Vierailija kirjoitti:
Heidille terveiset! Ihastuin isosti, vaikka tiesin heti, ettei minulla ole tai tule olemaan ikinä palaakaan.
Miksei olisi?
Ehditään kuolla pois ennen kuin olet valmis. Ellei kuolla, niin harmaantua. Mitä kauemmin kuluu, sitä varmemmin minusta on jäljellä enää katkera mummo, etkä sinä sellaista sitten haluakaan. Tavallaan ihan loogista. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Olen nuolijan kanssa samaa mieltä. Jos Heidiä pääsisin edes kerran nuolemaan, voisin kuolla onnellisena pois.
Tais just nyt mennä mahikset siihen, ällötys.
T. Heidi
Vierailija kirjoitti:
Tottelet nimeä Tipu? En voi unohtaa, ikinä. Ehkä vielä joskus?
Tiedän P. Minäkin muistan sut aina. Ehkä polut v i e l ä kohtaavat 💕
Vierailija kirjoitti:
Hieno päivä, kaatoja, klapihommia ja haravointia. Viimeiset viikot ovat olleet ihania, ilmeisesti maksu näistä lankeaa pian.
Millä tavoin ihania?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Myöntäisitkö irl kaivatullesi käyneesi tässä ketjussa?
Tietää jo. Laitoin iäisyys sitten tunnisteen, jonka on näköjään hoksannut. Eikä edes olla enää kaivattuja, mitä nyt ihmetellään.
Ihmettelette tässä ketjussa?
Siis ihmetellään, että miten säkin voit olla täällä. Meidän väliset asiat ratkesi aikanaan, mutta mä kirjoittelin vielä hetken hänelle ja ilmeisesti sillä tavalla, että hän tunnisti.
Ette kaipaa toisianne mutta olette täällä silti kirjoittamassa toisillenne...
Mulla jäi säännöllis-epäsäännöllis-ketjujumi tästä paikasta päälle. En tiedä, kenelle hän kirjoittaa, ja eihän se oikeastaan edes kuulu mulle.
Melkoiset harhat!
Niin harvassa on kiinnostavat kumppaniehdokkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno päivä, kaatoja, klapihommia ja haravointia. Viimeiset viikot ovat olleet ihania, ilmeisesti maksu näistä lankeaa pian.
Millä tavoin ihania?
Maksu erääntyy kesäkuussa.
Minusta ei tule katkeraa mummoa, vaan kiitollinen mummo, jos saan elää mummoikäiseksi 😇
Minulla ongelmana pikemminkin se, että saan huomiota, jota en kaipaa. Juoksen pakoon valokeilaa, mutta sinnikkäästi tuo pentele seuraa minua kaikkialle. Mitä nämä Emilia + huoltomies-jututkin tänään? En ole
'Emilia' enkä tunne näiden heittojen kirjoittajia IRL.
.
Minulla on mielipiteitä. Kuitenkaan
en niitä 'riehakkaasti' missään nimessä ilmaise. Napakka on oikeampi attribuutti;
ja se on kokolailla erimakuinen kuin riehakas.
> HY. Tietylle Miehelle erityisesti. -E-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun henkilö, josta pidän, ei pidä minusta takaisin eikä anna minulle haluamaani huomiota ja huolenpitoa, minun on vaikea pysyä järkevänä ja minun on myös vaikea olla tekemättä jotain dramaattista voittaakseni takaisin edes pienen määrän huomiota.
Nainen
Pitkän kiukkukohtauksen ja riehakkaan käyttäytymisen jälkeen hän ei ole vieläkään saanut isänsä rakkautta.
Ymmärrän tuon tunteen oikein hyvin.
M78
Ei ole multa tuo vaikka ehkä niin luulet.
Sivusta nainen
Komppaan myös vahvasti. Muu nainen sivusta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti.
Seksipalsta on sitä varten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Myöntäisitkö irl kaivatullesi käyneesi tässä ketjussa?
Tietää jo. Laitoin iäisyys sitten tunnisteen, jonka on näköjään hoksannut. Eikä edes olla enää kaivattuja, mitä nyt ihmetellään.
Ihmettelette tässä ketjussa?
Siis ihmetellään, että miten säkin voit olla täällä. Meidän väliset asiat ratkesi aikanaan, mutta mä kirjoittelin vielä hetken hänelle ja ilmeisesti sillä tavalla, että hän tunnisti.
Ette kaipaa toisianne mutta olette täällä silti kirjoittamassa toisillenne...
Mulla jäi säännöllis-epäsäännöllis-ketjujumi tästä paikasta päälle. En tiedä, kenelle hän kirjoittaa, ja eihän se oikeastaan edes kuulu mulle.
Melkoiset harhat!
Mikä kohta?
Mikä tekee hänestä onnellisen?