Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (10785)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Myöntäisitkö irl kaivatullesi käyneesi tässä ketjussa?
Hän tietää, että iltaisin luen tätä palstaa.
Terveiset Markolle 🤍
H?
Ei. Olen M.
Hieno päivä, kaatoja, klapihommia ja haravointia. Viimeiset viikot ovat olleet ihania, ilmeisesti maksu näistä lankeaa pian.
Vierailija kirjoitti:
Kun henkilö, josta pidän, ei pidä minusta takaisin eikä anna minulle haluamaani huomiota ja huolenpitoa, minun on vaikea pysyä järkevänä ja minun on myös vaikea olla tekemättä jotain dramaattista voittaakseni takaisin edes pienen määrän huomiota.
Nainen
Pitkän kiukkukohtauksen ja riehakkaan käyttäytymisen jälkeen hän ei ole vieläkään saanut isänsä rakkautta.
Ymmärrän tuon tunteen oikein hyvin.
M78
Minä eläisin onnellisena loppuikäni, kun saisin pitää pääni kaipaamani naisen haarovälissä.
Totuudessa sun, totuudessa mun. Haluisin sut mun elämään. Rakastan sua. Tämä on aika vaikeasti selvittettävä asia. Sun kanssa oon onnellisesti paikallaan. Sun haluista ja toiveista en ole ikinä saanut kiinni, ehkä mulla ei oo annettavaa. Sinä olet kaunis ja aivan uniikki yksilö. Öitä!
Tänään näyttää olleen paikalla hyvin aggressiivisia ja vajaita henkilöitä. Pois täältä pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole kiihottavampaa kuin saada nuolemalla pimppa squirttaamaan.
Siinäkin on oma viehätyksensä, että on ihminen, joka ymmärtää, mitkä asiat sanotaan yksityisesti ja mitkä ei.
Idiootti.
Anonyymiys, missä pelaa? Minä tykkään nuolla, ei siihen vaikuta ahdasmielisten mielipiteet.
Ei saa poistaa Bridgit Mendleriä
Vierailija kirjoitti:
Tänään näyttää olleen paikalla hyvin aggressiivisia ja vajaita henkilöitä. Pois täältä pian.
Täällä on väkiviinaa nauttineita tosi paljon. Älä vittuile meile.
Rakas nainen istumassa kasvoille. Mikä sen parempaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on väkiviinaa nauttineita tosi paljon. Älä vittuile meile.
Juo itsesi mukavaksi. Ei tosin toimi kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Minä eläisin onnellisena loppuikäni, kun saisin pitää pääni kaipaamani naisen haarovälissä.
Oiskohan nainen iloinen, kun kävellessäkin olisi miehen pää jalkovälissä?
Vierailija kirjoitti:
Raskas vielä parempi. Kaivatun myötä opin pitämään läskeistä.
Vierailija kirjoitti:
Kun henkilö, josta pidän, ei pidä minusta takaisin eikä anna minulle haluamaani huomiota ja huolenpitoa, minun on vaikea pysyä järkevänä ja minun on myös vaikea olla tekemättä jotain dramaattista voittaakseni takaisin edes pienen määrän huomiota.
Nainen
Tänään näyttää olleen paikalla hyvin aggressiivisia ja vajaita henkilöitä.
Naisiin kuuluvat myös itsensä naisiksi identifioivat sekä sirot ja herkät, mutta maskuliinisen ulkonäön omaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskas vielä parempi. Kaivatun myötä opin pitämään läskeistä.
Aika huono. Monet trollaa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole kiihottavampaa kuin saada nuolemalla pimppa squirttaamaan.
Siinäkin on oma viehätyksensä, että on ihminen, joka ymmärtää, mitkä asiat sanotaan yksityisesti ja mitkä ei.
Idiootti.
Ethän myöskään sinä luule, että noista mikään on kaivatultasi. Sivusta
Idiootti.