Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (10786)
Vierailija kirjoitti:
Rakas nainen istumassa kasvoille. Mikä sen parempaa?
No ei mikään, mutta ei ne ole kyllä ensisijaiset terveiset mitkä minä kaipaamalleni naiselle lähettäisin. Mutta toisilla tosiaan vissiin on aivot siellä jalkovälissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidille terveiset! Ihastuin isosti, vaikka tiesin heti, ettei minulla ole tai tule olemaan ikinä palaakaan.
Miksei olisi?
Ei perheellisiä pidä mennä yrittämään.
Olen pahoillani, että synnyin ja sössin kaiken. 🤡
KNS>KLA kännisä mut nii oot säki oli ihana nähä tänää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nuolijan kanssa samaa mieltä. Jos Heidiä pääsisin edes kerran nuolemaan, voisin kuolla onnellisena pois.
Tais just nyt mennä mahikset siihen, ällötys.
T. Heidi
Ei niitä ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas nainen istumassa kasvoille. Mikä sen parempaa?
No ei mikään, mutta ei ne ole kyllä ensisijaiset terveiset mitkä minä kaipaamalleni naiselle lähettäisin. Mutta toisilla tosiaan vissiin on aivot siellä jalkovälissä.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Mummo kannusti aina. Terkkuja mummolle sinne.
Terkkuja vanhalle leipomiskaverille. Yritin pitää soppani järjestyksessä mutta pata on selvästi räjähtänyt 🙂
-Soppakatastrofi-mummi pahoillaan osumista
Varokaa, parsakaali!
Suudella poikaa aidan takana..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nuolijan kanssa samaa mieltä. Jos Heidiä pääsisin edes kerran nuolemaan, voisin kuolla onnellisena pois.
T. Heidi
Ei niitä ollutkaan.
Kumma juttu 🤣
Kävin kävelyllä, ois voinu pari tuntia tallustaa vielä. Toivon et kaivattu ilmaisis jos on nähny mut, tuntuis sitten et oltais jotenkin lähempänä..
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei tule katkeraa mummoa, vaan kiitollinen mummo, jos saan elää mummoikäiseksi 😇
Sulla on sitten ollut hyvä elämä eikä asioita, jotka olisivat jättäneet kirveleviä jälkiä.
Oltais tänäänkin voitu yötä vasten kävellä yhdessä meren rantaa pitkin vaikka..💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annatko toista mahdollisuutta?
Jos kaivattu antaa vastineeksi kakkosta
Mikset sä ite anna?
Vierailija kirjoitti:
Oltais tänäänkin voitu yötä vasten kävellä yhdessä meren rantaa pitkin vaikka..💖
Niin oltais mutta kun sulla on toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei tule katkeraa mummoa, vaan kiitollinen mummo, jos saan elää mummoikäiseksi 😇
Sulla on sitten ollut hyvä elämä eikä asioita, jotka olisivat jättäneet kirveleviä jälkiä.
Kaikilla niitä jälkiä on. Kaikki vaan ei katkeroidu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Heidi
Ei niitä ollutkaan.
Kumma juttu 🤣
No niinpä. Ällötykseksi luokitellulla ei ole mahiksia kuin lompakkopohjalta.
Kastella jalat heinikossa..nm <3
"Jos kaivattu antaa vastineeksi kakkosta."
Eikö omalta heru?
Kenenpä asiat täällä toisia kiinnoistaisi. Minä välillä tahallaan kirjoittelen noita, koska palstan jeesustelijat ärsyttävät. Normaalia elämää useimmille.