Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (10786)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei tule katkeraa mummoa, vaan kiitollinen mummo, jos saan elää mummoikäiseksi 😇
Sulla on sitten ollut hyvä elämä eikä asioita, jotka olisivat jättäneet kirveleviä jälkiä.
Ei sellaista elämää ole kenelläkään. Ei se siitä ole kiinni. 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltais tänäänkin voitu yötä vasten kävellä yhdessä meren rantaa pitkin vaikka..💖
Niin oltais mutta kun sulla on toinen.
Kaipaatko Jossua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei tule katkeraa mummoa, vaan kiitollinen mummo, jos saan elää mummoikäiseksi 😇
Sulla on sitten ollut hyvä elämä eikä asioita, jotka olisivat jättäneet kirveleviä jälkiä.
Kaikilla niitä jälkiä on. Kaikki vaan ei katkeroidu.
Toisten puolesta ei kannata tietää, jos ei ole toisen elämää elänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauna voi alkaa missä iässä tahansa, mutta kun rakkaus, kuten sukulaisuussuhde, on vain yksisuuntainen katu, jotkut ihmiset päättävät rypeä surussa ja purkaa vihaansa satuttamalla muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltais tänäänkin voitu yötä vasten kävellä yhdessä meren rantaa pitkin vaikka..💖
Onko? Enpä tiennytkään.. ei ole
Katkeruus on surua ja voimattomuutta sen edessä, että on tullut kohdelluksi epäreilusti. Joko ihmiset tai elämä on kohdellut. Kenenkään ei ole helppo ottaa jatkuvasti iskuja vastaan. Voi kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nuolijan kanssa samaa mieltä. Jos Heidiä pääsisin edes kerran nuolemaan, voisin kuolla onnellisena pois.
Tais just nyt mennä mahikset siihen, ällötys.
T. Heidi
Ei niitä ollutkaan.
Kumma juttu 🤣
No niinpä. Ällötykseksi luokitellulla ei ole mahiksia kuin lompakkopohjalta.
Varmaan teillä ahdasmielisten piireissä noin, mutta muualla naiset yleensä tykkää olla nuoltavana. Usko tai älä, mutta kokemukseta uskallan näin väittää. Aika harvalla itse asiassa on mitään sitä vastaan, että saa orgasmin tekemättä itse mitään.
Tutkimusten mukaan lesbot saavat 32% enemmän orgasmeja kuin heteronaiset 😘 Mitäs siitä sanot?
nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun henkilö, josta pidän, ei pidä minusta takaisin eikä anna minulle haluamaani huomiota ja huolenpitoa, minun on vaikea pysyä järkevänä ja minun on myös vaikea olla tekemättä jotain dramaattista voittaakseni takaisin edes pienen määrän huomiota.
Nainen
Pitkän kiukkukohtauksen ja riehakkaan käyttäytymisen jälkeen hän ei ole vieläkään saanut isänsä rakkautta.
Ymmärrän tuon tunteen oikein hyvin.
M78
Tästä paikasta tuli ainoa paikka, jossa syvästi kaunaisten ihmisten ryhmä saattoi purkaa vihaansa.
Kaunainen , katkera ja kade ihminen on niin epämiellyttävä, että vältän niitä kaikin mahdollisin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauna voi alkaa missä iässä tahansa, mutta kun rakkaus, kuten sukulaisuussuhde, on vain yksisuuntainen katu, jotkut ihmiset päättävät rypeä surussa ja purkaa vihaansa satuttamalla muita.
Oletko itse kokenut vastaavaa tilannetta? Jos olet, tiedät, miksi tuo ihminen on katkeroitunut. Ellet, et tiedä asiasta paljonkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisten puolesta ei kannata tietää, jos ei ole toisen elämää elänyt.
Katkeroituminen on niiiiin luonteesta ja persoonan rakenteista kiinni. Ei siitä, miten elämä kohtelee.
Kaikilla on menetyksiä ja vastoinkäymisiä.
Uhriutuniskortti, kateuskortti, katkeruuskortti. Upeita lyömäaseita.
Sanani menevät hukkaan, jos tunne ei olekaan molemminpuolinen. Miten pitkään kuuluisi vielä odottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko Jossua?
Jossukin haluaa kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan lesbot saavat 32% enemmän orgasmeja kuin heteronaiset 😘 Mitäs siitä sanot?
nn
Aikakin meitsin käsissä. Vai pitäisikö sanoa huulilla.
Niin, rakas. Mulla on sulle kaikki aika maailmassa. Etenkin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Sanani menevät hukkaan, jos tunne ei olekaan molemminpuolinen. Miten pitkään kuuluisi vielä odottaa?
Siinä ne vasta hukkaan menevät jos odotat ja odotat. Ota selvää, kerran se vain kirpaisee.
Tästä paikasta tuli ainoa paikka, jossa syvästi kaunaisten ihmisten ryhmä saattoi purkaa vihaansa.