Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (10786)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeesti mistä toi haju tulee
Millon pesit pimpsan edellisen kerran?
Naapurista tulee. Jotenkin.
Onko siellä sitten pimpsa ollut pitkään pesemättä? Pyydä häntä yleiseen saunavuoroon ja huljuttele suihkulla siihen suuntaan. 🥰
Kai se voi ihan kullikin olla.
Vierailija kirjoitti:
Hän on komein ja ihanin mies, jonka olen koskaan tavannut. Hänellä on kartano pääkaupunkiseudulla ja huvila saaristossa.
No niin, siinä ne tärkeimmät sitte...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä sitten pimpsa ollut pitkään pesemättä? Pyydä häntä yleiseen saunavuoroon ja huljuttele suihkulla siihen suuntaan. 🥰
Kirjoittakaa tänne vain juttuja, joita kehtaisitte sanoa kasvotusten.
Kyllä tällaisista voisin keskustella irlinäkin. Gyne en ole, mutta voin tutkia pimpsoja.
Keskustele irl ihan rauhassa, tai tee noille alapää jutuilles oma ketju.
Vierailija kirjoitti:
Kun henkilö, josta pidän, ei pidä minusta takaisin eikä anna minulle haluamaani huomiota ja huolenpitoa, minun on vaikea pysyä järkevänä ja minun on myös vaikea olla tekemättä jotain dramaattista voittaakseni takaisin edes pienen määrän huomiota.
Nainen
Aina voi kehittää itselleen valheellisia syitä. Miksi sinä päätit olla suhteen dramaqueen? Vaikka alunperin tiesit ja huomasit varhain että dramaqueen on se toinen osapuoli.
Mikään ei ole kiihottavampaa kuin saada nuolemalla pimppa squirttaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se voi ihan kullikin olla.
Kullihajua kuvaillaan useammin juustomaiseksi. Kissahajut muistuttavat mirristä. Miau purrrr.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittakaa tänne vain juttuja, joita kehtaisitte sanoa kasvotusten.
Suosittelen ja toivon samaa. Jäis 80% viesteistä tulematta.
Vierailija kirjoitti:
Kun henkilö, josta pidän, ei pidä minusta takaisin eikä anna minulle haluamaani huomiota ja huolenpitoa, minun on vaikea pysyä järkevänä ja minun on myös vaikea olla tekemättä jotain dramaattista voittaakseni takaisin edes pienen määrän huomiota.
Nainen
Oot ihana just noin. Ansaitset huomiosi.
K
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Myöntäisitkö irl kaivatullesi käyneesi tässä ketjussa?
Hän tietää, että iltaisin luen tätä palstaa.
Terveiset Markolle 🤍
Vierailija kirjoitti:
Nainen
Muutama sivuhuomio:
-hän ei anna MINULLE huomiota ja huolenpitoa (sen sijaan, että nämä olisivat molemminpuolista)
-MINUN on vaikea pysyä järkevänä (kiukuttelen kuin pikkulapsi, lähden tunteeni vietäväksi)
-MINUN on vaikea olla tekemättä jotakin dramaattista (lue yllä: pikkulapsitason tunnesäätelykyvyt, tai huomionhakuinen persoona)
-VOITTAAKSENI (ihmissuhteet eivät ole mikään kamppailulaji tai kilpailu).
En ihmettele, miksi et ole suosiossaan. Ole hyvä analyysistä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Totta kai. Voisiko parempaa ollakaan kuin tunnustaa kaipaukseni joutumatta kertomaan sitä itse aloitteellisesti. En muutenkaan valehtele. Voin pidättäytyä kertomasta kaikkea, mutta vastaan totuudenmukaisesti kysyttäessä.
M45
Kunhan hygienia on kunnossa, nuolen mielelläni edestä ja takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Tietää jo. Laitoin iäisyys sitten tunnisteen, jonka on näköjään hoksannut. Eikä edes olla enää kaivattuja, mitä nyt ihmetellään.
Ihmettelette tässä ketjussa?
Siis ihmetellään, että miten säkin voit olla täällä. Meidän väliset asiat ratkesi aikanaan, mutta mä kirjoittelin vielä hetken hänelle ja ilmeisesti sillä tavalla, että hän tunnisti.
Ette kaipaa toisianne mutta olette täällä silti kirjoittamassa toisillenne...
Mulla jäi säännöllis-epäsäännöllis-ketjujumi tästä paikasta päälle. En tiedä, kenelle hän kirjoittaa, ja eihän se oikeastaan edes kuulu mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Hän tietää, että iltaisin luen tätä palstaa.
Terveiset Markolle 🤍
H?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen
Muutama sivuhuomio:
-hän ei anna MINULLE huomiota ja huolenpitoa (sen sijaan, että nämä olisivat molemminpuolista)
-MINUN on vaikea pysyä järkevänä (kiukuttelen kuin pikkulapsi, lähden tunteeni vietäväksi)
-MINUN on vaikea olla tekemättä jotakin dramaattista (lue yllä: pikkulapsitason tunnesäätelykyvyt, tai huomionhakuinen persoona)
-VOITTAAKSENI (ihmissuhteet eivät ole mikään kamppailulaji tai kilpailu).
En ihmettele, miksi et ole suosiossaan. Ole hyvä analyysistä.
Iskit pillin paskaan ja imit aimoannokset sitä itseään ja nyt sävellät tänne sen oman versiosi mitä maistelet ihan omasta tahdostasi. Kuvittelit että pillin iskettyäsi se minkä unelmoit muuttuisi pirtelöksi. Hän on hän ja ei miksikään muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Tietää jo.
Vierailija kirjoitti:
Nainen
Pitkän kiukkukohtauksen ja riehakkaan käyttäytymisen jälkeen hän ei ole vieläkään saanut isänsä rakkautta.
Kyseessä lienee turahdusten esikertano tai ruskeatalo. Tai Esikartano on siirretty sen suoraan yhteyteen.