Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (9111)
Eilen säikähdin somen avatessani kun kasvosi oli ensimmäisenä näkyvissä, kaveriehdotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin rikki ja hajalla mitä olen. Olisin sitä edessäsi ja rakastaisit mua silti. Tämä haavekupla mun pitäisi osata repiä riekaleiksi ja herätä todellisuuteen. Elän aivan liikaa omissa maailmoissani.
Olet kuitenkin kaunein, seksikkäin, suloisin nainen mitä olen ikinä nähnyt. Saisinpa suudella sua nyt, multa lähtisi taju.
Onko tämä naiselta vai mieheltä?
Naiselta
Vierailija kirjoitti:
Näin rikki ja hajalla mitä olen. Olisin sitä edessäsi ja rakastaisit mua silti. Tämä haavekupla mun pitäisi osata repiä riekaleiksi ja herätä todellisuuteen. Elän aivan liikaa omissa maailmoissani.
Olet kuitenkin kaunein, seksikkäin, suloisin nainen mitä olen ikinä nähnyt. Saisinpa suudella sua nyt, multa lähtisi taju.
Ehkä hän haluaa sinua todellisuudessakin eikä vain sinun kuvitelmissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi niin paljon helpompaa olla tuollainen normaali lesbo.
Totta. Ite oon kaiketi joku biromanttinen aseksuaali tai demiseksuaali tai melkein aseksuaali biromanttinen heteroseksuaali demiseksuaali. Paitsi että demiseksuaalikin on ilmeisesti nykyään aseksuaaleihin kuuluva. En oo tosin ihan varma. Joku somessa väitti niin.
Olis karmea pettymys jos kaivattu olisi aseksuaali 😯
sivusta
No mun kaivattua se tuskin haittaa. Varmasti on vain hyvä asia. Kaivattu kun on parisuhteessa oleva hetero ja meidän on tarkoitus vain ystävystyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Ite oon kaiketi joku biromanttinen aseksuaali tai demiseksuaali tai melkein aseksuaali biromanttinen heteroseksuaali demiseksuaali. Paitsi että demiseksuaalikin on ilmeisesti nykyään aseksuaaleihin kuuluva. En oo tosin ihan varma. Joku somessa väitti niin.
Kun tietäisit. Nuokin miellän kategoriaan "normaali" heittämällä.
Kysyin että miten kategorioisit sitten itsesi, mutta se viesti ei koskaan tullut. Kysyn uudestaan: Miten luokittelisit sitten itsesi?
Minua ei voi kategorisoida.
Kun rakkaus ei riitä, se ei riitä. Se on tukahdutettava ja etsittävä ihminen, jolle riittää ja riitän.
Hyvää yötä Pekalle.
Ei olla nähty pariin vuoteen, mutta mietin sun kuulumisia pääsiäisenä.
Kaikkea hyvää. Muistelin juttujamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulta, haluan sut. En ole osannut näyttää sitä joka kerta, mutta kyllä sinä sen tiedät.
Jos oisin mun ihana, niin tietäisit että oon varmasti maailma huonoin näyttämään myös. Toivottavasti kuitenkin tiedät, ja en halua tungetella.
Saisit tungetella.
Laita kirjaimeni, niin ehkä rohkenisin.
Laita sä sun kirjain niin kerron osuuko.
Yksi niistä on a
Hänen nimessään ei ole a-kirjainta.
Meillä on A molemmilla. - sivusta vaan
Kuolinsiivous käynnissä, liian isoa vaatetta olisi loppuiäksi, kutistuin xl:stä kokoon s, small regular. Tajusin että en kelpaisi edes työllisenä. Lähen mutta en Pohjois -Karjalaan. Jos olen nolo, voin olla sitä lähtökohdissani ja alkuasetuksissani.
T.Nolo ja itsesäälinen paska
Hyvää pääsiäistä Riikka, Petteri ja Jussi! Olette kaikki meille rakkaita. T: Palstan väki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tykkäyksiä? Mitä lekkeripeliä tuollainen nyt on? Tykkäykset ja kommentithan ovat postauksien motiivi. Ilman niitä kaikki menee vain tyhjyyteen.
Monethan ottaa ig:ssäkin tykkäykset ja kommentit postauksesta pois
Jep. Itsekin olen ottanut sen pois, että näkisi montako on tykännyt. Jotkut kun seuraa niitä ja arvioi ihmisiä sen mukaan miten paljon niillä on tykkäyksiä somessa
sivusta
Kuulostaa kyllä säälittäviltä ne "jotkut" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis karmea pettymys jos kaivattu olisi aseksuaali 😯
sivusta
Jos ilmaa voisi leikata veitsellä, kun kohdataan, niin tuskin kumpikaan on aseksuaali 😳🤔😘
Vierailija kirjoitti:
Kuolinsiivous käynnissä, liian isoa vaatetta olisi loppuiäksi, kutistuin xl:stä kokoon s, small regular. Tajusin että en kelpaisi edes työllisenä. Lähen mutta en Pohjois -Karjalaan. Jos olen nolo, voin olla sitä lähtökohdissani ja alkuasetuksissani.
T.Nolo ja itsesäälinen paska
Oho. Millä ruokavaliolla lähti noin paljon kiloja?
Taitaa olla aika päästää irti. Kyllä jotain olisi jo tehty, jos meistä olis siihen. Jos me oltaisiin sellaisia. Mutta ei vaan olla.
Kiitos kauniista hetkistä J.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K-mies, ikävä 🥹
Voitko kertoa oman kirjaimesi?
K
Turhaa... K-mies ei käy täällä.
Jep. Itsekin olen ottanut sen pois, että näkisi montako on tykännyt. Jotkut kun seuraa niitä ja arvioi ihmisiä sen mukaan miten paljon niillä on tykkäyksiä somessa
sivusta