Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (9111)
Olisi niin paljon helpompaa olla tuollainen normaali lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Mene ja kulje teitä, joita haluat. En tule tiellesi, mutta käytän niin ELY-keskuksen kuin kaupungin ylläpitämiä katuja.
ELY-keskusta ei nykyään enää ole. Se on nykyään Elinvoimakeskus
Pienessä mielessäni odotin kutsua tulla luo, mutta sen sijaan sain kehotuksen pysyä poissa. 💔
Vierailija kirjoitti:
On hämmentävää, miten vaikeaa joidenkin ihmisten on ymmärtää kuten (Björklund-Mäkinen) eston perimmäistä tarkoitusta. Sosiaalisessa mediassa esto on selkeä ja lopullinen viesti siitä, että toinen osapuoli ei halua olla tekemisissä kyseisen henkilön kanssa. Kun tätä rajaa ei kunnioiteta tai sen merkitystä ei suostuta ymmärtämään, se kertoo eston saaneen henkilön kyvyttömyydestä lukea sosiaalisia tilanteita tai kunnioittaa toisten yksityisyyttä. Tarmokkaasti nämä henkilöt jatkavat ahdisteluaan.
Höpsistä, tuollainen ehdottomuus on epätervettä. Oikeastihan tervehenkiset ihmiset suuttuvat äkkiä ja leppyvät lähes saman tien eivätkä jää pysyvästi hautomaan jotain antipatioita. Vain suomalainen muistelee jotain vuosien takaisia pikkujuttuja ja hautoo negailuja mielessään.
En ole tulossa huomenna. Anteeksi. Pidän sinusta jo liikaakin, mutta tämä ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään, että olen totaalisen väärässä.
Jos lohduttaa niin minä olen ollut aina väärässä tykkäyksien suhteen. Sivusta.
Pahentaa.
Pian nukkumaan. Hyvää yötä M💛💛💛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulta, haluan sut. En ole osannut näyttää sitä joka kerta, mutta kyllä sinä sen tiedät.
Jos oisin mun ihana, niin tietäisit että oon varmasti maailma huonoin näyttämään myös. Toivottavasti kuitenkin tiedät, ja en halua tungetella.
Saisit tungetella.
Laita kirjaimeni, niin ehkä rohkenisin.
Laita sä sun kirjain niin kerron osuuko.
Yksi niistä on a
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole todellista. Miten ymmärtäisin sen. En halua, että menen liian pitkälle.
Ethän sinä menekään, koska haaveet riittävät.
Riskit ovat aika hiton isot
Parempi katsoa kuin katua
Vierailija kirjoitti:
On hämmentävää, miten vaikeaa joidenkin ihmisten on ymmärtää kuten (Björklund-Mäkinen) eston perimmäistä tarkoitusta. Sosiaalisessa mediassa esto on selkeä ja lopullinen viesti siitä, että toinen osapuoli ei halua olla tekemisissä kyseisen henkilön kanssa. Kun tätä rajaa ei kunnioiteta tai sen merkitystä ei suostuta ymmärtämään, se kertoo eston saaneen henkilön kyvyttömyydestä lukea sosiaalisia tilanteita tai kunnioittaa toisten yksityisyyttä. Tarmokkaasti nämä henkilöt jatkavat ahdisteluaan.
No hyvä, en lähesty - siis en enää edes yritä lähestyä. Jos tähän tulisi soitantoa olisi se finlandersin "En". Päivän negaatiot kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelotanko sua jotenkin?
Välillä olet tosi kiukkuisen näköinen, mutta söpö silloinkin.
En oikeasti ole kiukkuinen vaikka näytän siltä.
Vierailija kirjoitti:
Pienessä mielessäni odotin kutsua tulla luo, mutta sen sijaan sain kehotuksen pysyä poissa. 💔
Oletko sinä niitä jotka perseilevät olan takaa ja jälkikäteen sitten ihmettelevät omien kätösien lopputulosta?
Vierailija kirjoitti:
Totta. Ite oon kaiketi joku biromanttinen aseksuaali tai demiseksuaali tai melkein aseksuaali biromanttinen heteroseksuaali demiseksuaali. Paitsi että demiseksuaalikin on ilmeisesti nykyään aseksuaaleihin kuuluva. En oo tosin ihan varma. Joku somessa väitti niin.
Vierailija kirjoitti:
VSCO? Ikinä kuullutkaan. Voi ei, joudunko asentamaan taas jonkin uuden sovelluksen voidakseni turhaan yrittää stalkata.
Monet nuoret postaa kuvansa sinne koska siellä ei oo tykkäyksiä ja laittaa vaan linkin Instaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole reilua, että mua roikotetaan tämmösessä elämässä
Ota elämäsi haltuusi.
Otan hautausavustukset ennakkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä niitä jotka perseilevät olan takaa ja jälkikäteen sitten ihmettelevät omien kätösien lopputulosta?
En ole perseillyt hänelle koskaan, kun hyvin vähän ylipäänsä on juteltu.
Vierailija kirjoitti:
Pian nukkumaan. Hyvää yötä M💛💛💛
Hyvää yötä sullekin J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Ite oon kaiketi joku biromanttinen aseksuaali tai demiseksuaali tai melkein aseksuaali biromanttinen heteroseksuaali demiseksuaali. Paitsi että demiseksuaalikin on ilmeisesti nykyään aseksuaaleihin kuuluva. En oo tosin ihan varma. Joku somessa väitti niin.
Kun tietäisit. Nuokin miellän kategoriaan "normaali" heittämällä.
Laita sä sun kirjain niin kerron osuuko.