Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (9111)

Vierailija
6861/9111 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan Sinua 🤍

Vierailija
6862/9111 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VSCO? Ikinä kuullutkaan. Voi ei, joudunko asentamaan taas jonkin uuden sovelluksen voidakseni turhaan yrittää stalkata. 

Monet nuoret postaa kuvansa sinne koska siellä ei oo tykkäyksiä ja laittaa vaan linkin Instaan. 

Jep. Mun -05 sisko yritti monta vuotta, että mun pitäis tehdä vsco ja laittaa ig:n bioon linkki, mutta pysyin tiukkana enkä tehnyt. En muutenkaan jaksa päivittää somea juuri koskaan, joten en tod jaksa mitään uutta kuvapalvelua vielä päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6863/9111 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin rikki ja hajalla mitä olen. Olisin sitä edessäsi ja rakastaisit mua silti. Tämä haavekupla mun pitäisi osata repiä riekaleiksi ja herätä todellisuuteen. Elän aivan liikaa omissa maailmoissani.

Olet kuitenkin kaunein, seksikkäin, suloisin nainen mitä olen ikinä nähnyt. Saisinpa suudella sua nyt, multa lähtisi taju. 

Vierailija
6864/9111 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sellanen tosihetero, en yhtään bi curious enkä aseksuaali tai mitään erikoista. Seksuaalisesti perusjenna. 

En usko, että lesbona olisi helpompaa, sillä koen että naisiin on hankala tutustua. Bi-seksuaalina voikin olla helpompaa, kun on vaihtoehtoja enemmän kuin vain joko/tai.

Vierailija
6865/9111 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään, että olen totaalisen väärässä.

Jos lohduttaa niin minä olen ollut aina väärässä tykkäyksien suhteen. Sivusta.

Pahentaa. 

Kyllähän sen nyt huomaa jos kaksi ihmistä kokee vetovoimaa toisiinsa.

Vierailija
6866/9111 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖

Vierailija
6867/9111 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hämmentävää, miten vaikeaa joidenkin ihmisten on ymmärtää kuten (Björklund-Mäkinen) eston perimmäistä tarkoitusta. Sosiaalisessa mediassa esto on selkeä ja lopullinen viesti siitä, että toinen osapuoli ei halua olla tekemisissä kyseisen henkilön kanssa. Kun tätä rajaa ei kunnioiteta tai sen merkitystä ei suostuta ymmärtämään, se kertoo eston saaneen henkilön kyvyttömyydestä lukea sosiaalisia tilanteita tai kunnioittaa toisten yksityisyyttä. Tarmokkaasti nämä henkilöt jatkavat ahdisteluaan.

No kannattiko estää jos kerran kaipaat sellaista henkilöä?

Vierailija
6868/9111 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi niin paljon helpompaa olla tuollainen normaali lesbo.

Totta. Ite oon kaiketi joku biromanttinen aseksuaali tai demiseksuaali tai melkein aseksuaali biromanttinen heteroseksuaali demiseksuaali. Paitsi että demiseksuaalikin on ilmeisesti nykyään aseksuaaleihin kuuluva. En oo tosin ihan varma. Joku somessa väitti niin.

Kun tietäisit. Nuokin miellän kategoriaan "normaali" heittämällä.

Kysyin että miten kategorioisit sitten itsesi, mutta se viesti ei koskaan tullut. Kysyn uudestaan: Miten luokittelisit sitten itsesi?

Vierailija
6869/9111 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hämmentävää, miten vaikeaa joidenkin ihmisten on ymmärtää kuten (Björklund-Mäkinen) eston perimmäistä tarkoitusta. Sosiaalisessa mediassa esto on selkeä ja lopullinen viesti siitä, että toinen osapuoli ei halua olla tekemisissä kyseisen henkilön kanssa. Kun tätä rajaa ei kunnioiteta tai sen merkitystä ei suostuta ymmärtämään, se kertoo eston saaneen henkilön kyvyttömyydestä lukea sosiaalisia tilanteita tai kunnioittaa toisten yksityisyyttä. Tarmokkaasti nämä henkilöt jatkavat ahdisteluaan.

No hyvä, en lähesty - siis en enää edes yritä lähestyä. Jos tähän tulisi soitantoa olisi se finlandersin "En". Päivän negaatiot kerralla.

Luulen, että sinä (kuka sinä ikinä oletkaan) et ole lähestynykään häntä muuta kuin palstojen kautta, että siinä mielessä on varmasti kyllä ihan ansaitut oman negaation saldot.

Vierailija
6870/9111 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykkäyksiä? Mitä lekkeripeliä tuollainen nyt on? Tykkäykset ja kommentithan ovat postauksien motiivi. Ilman niitä kaikki menee vain tyhjyyteen. 

Vierailija
6871/9111 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulta, haluan sut. En ole osannut näyttää sitä joka kerta, mutta kyllä sinä sen tiedät.

Jos oisin mun ihana, niin tietäisit että oon varmasti maailma huonoin näyttämään myös. Toivottavasti kuitenkin tiedät, ja en halua tungetella.

Saisit tungetella.

Laita kirjaimeni, niin ehkä rohkenisin.

Laita sä sun kirjain niin kerron osuuko.

Yksi niistä on a

Hänen nimessään ei ole  a-kirjainta.

Vierailija
6872/9111 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin rikki ja hajalla mitä olen. Olisin sitä edessäsi ja rakastaisit mua silti. Tämä haavekupla mun pitäisi osata repiä riekaleiksi ja herätä todellisuuteen. Elän aivan liikaa omissa maailmoissani.

Olet kuitenkin kaunein, seksikkäin, suloisin nainen mitä olen ikinä nähnyt. Saisinpa suudella sua nyt, multa lähtisi taju. 

Onko tämä naiselta vai mieheltä?

Vierailija
6873/9111 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tykkäyksiä? Mitä lekkeripeliä tuollainen nyt on? Tykkäykset ja kommentithan ovat postauksien motiivi. Ilman niitä kaikki menee vain tyhjyyteen. 

Monethan ottaa ig:ssäkin tykkäykset ja kommentit postauksesta pois

Vierailija
6874/9111 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kannattiko estää jos kerran kaipaat sellaista henkilöä?

Mistä sinä nyt oikein onnistuit päättelemään että kaipaa? 

Vierailija
6875/9111 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs luulet, mikä on totuus kaikkien näiden vuosien jälkeen? Huvikseniko olen kaivannut ja menettänyt minulle tärkeitä asioita? Olen vuosien saatossa nähnyt nurjat puolesi, mutta en ole lakannut rakastamasta. Se ei vain riitä sinulle.

Vierailija
6876/9111 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista maailman ihmisistä rakastuin Sinuun 🤍

Vierailija
6877/9111 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi niin paljon helpompaa olla tuollainen normaali lesbo.

Totta. Ite oon kaiketi joku biromanttinen aseksuaali tai demiseksuaali tai melkein aseksuaali biromanttinen heteroseksuaali demiseksuaali. Paitsi että demiseksuaalikin on ilmeisesti nykyään aseksuaaleihin kuuluva. En oo tosin ihan varma. Joku somessa väitti niin.

Olis karmea pettymys jos kaivattu olisi aseksuaali 😯

sivusta

Vierailija
6878/9111 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole a-seksuaali lesbo. Olen erittäin seksuaalinen.

Vierailija
6879/9111 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ensin kertoa, että aikoo estää. Tällaiset some-tumpelot ei muuten tiedä.

6880/9111 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin rakas. Olisitpa tässä.