Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (9111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole todellista. Miten ymmärtäisin sen. En halua, että menen liian pitkälle.
Ethän sinä menekään, koska haaveet riittävät.
Riskit ovat aika hiton isot
Vierailija kirjoitti:
Ehtisitköhän huomenna kävelylle. Ajattelin että jos en käy tänään suihkussa ja menen kävelylle likaisilla hiuksilla, niin ehkä se lisää törmäämistsäänssejä. Pitäiskö vielä pistää jotain rumaa päälle. Ainakin juurikasvu on myös sopivan kauhea.
Huomenna kävelylle, toki. Tykkäisin. Illasta sit töiden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sun katsetta.
Minkä väristen silmien?
Ruskeiden.
Whooaa... kunpa ilimaisisit tuon irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä lähelläsi lahja jonka minulta sait.
Rakkaus?
Säilytän lahjaasi kunniapaikalla yöpöydällä 💞
Moottorisaha yöpöydällä? Kääk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sun katsetta.
Minkä väristen silmien?
Siniset
Mä kaipaan kauniin ruskeiden silmien välttelevää katsetta 💔
blue-eyed w
Miksi välttelevää?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tajust miten vaikutit muhun
Sama juttu. Hänellä ei ole aavistustakaan
Mene ja kulje teitä, joita haluat. En tule tiellesi, mutta käytän niin ELY-keskuksen kuin kaupungin ylläpitämiä katuja.
Vierailija kirjoitti:
Pelotanko sua jotenkin?
Välillä olet tosi kiukkuisen näköinen, mutta söpö silloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään ja vain ärsyttää vaatimattomuus sekä toisena ääripäänä itsensä sekä elämänsä jatkuva esittely. Miten nämä kaksi hullua ominaisuutta esiintyykin niin vahvasti nykyajan kulttuurissamme.
Älä oleta, että ne ovat kaivatultasi. Et voi tietää kuka siellä on.
Kyllä, toivottavasti kukaan ei tee merkityksellisiä, loppuelämään vaikuttavia päätöksiä anonyymien tyyppien aivopierujen ja nokkeluuksien pohjalta. Hyvää iltaa kaivatulleni ja kaikille kaipaajille, hyvää jatkoa meille kaikille.
T. Muudan mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tajust miten vaikutit muhun
Sama juttu. Hänellä ei ole aavistustakaan
Mun muija voi aavistaa, jos on seurannut tätä ketjua siitä lähtien kun ei olla enää irlinä nähty. Tuli laitettua välillä erittäin tunnisteellisia. Varmaan ihmettelee mua, mutta ihan sama. Ihana. <3 sivu
VSCO? Ikinä kuullutkaan. Voi ei, joudunko asentamaan taas jonkin uuden sovelluksen voidakseni turhaan yrittää stalkata.
Vierailija kirjoitti:
Ehtisitköhän huomenna kävelylle. Ajattelin että jos en käy tänään suihkussa ja menen kävelylle likaisilla hiuksilla, niin ehkä se lisää törmäämistsäänssejä. Pitäiskö vielä pistää jotain rumaa päälle. Ainakin juurikasvu on myös sopivan kauhea.
Mulle on käynyt pari kertaa just noin, että on ollut huono hius- ja naamapäivä ja oon ajatellut että ihan sama, suotta niitä kohentamaan. Mutta sitten tietty kaivattu on pamahtanut vastaan. Mutta joo eipä sitä aina voi olla parhaimmillaan, jos ei kelpaa sellaisena kuin on niin ei voi mitään.
On hämmentävää, miten vaikeaa joidenkin ihmisten on ymmärtää kuten (Björklund-Mäkinen) eston perimmäistä tarkoitusta. Sosiaalisessa mediassa esto on selkeä ja lopullinen viesti siitä, että toinen osapuoli ei halua olla tekemisissä kyseisen henkilön kanssa. Kun tätä rajaa ei kunnioiteta tai sen merkitystä ei suostuta ymmärtämään, se kertoo eston saaneen henkilön kyvyttömyydestä lukea sosiaalisia tilanteita tai kunnioittaa toisten yksityisyyttä. Tarmokkaasti nämä henkilöt jatkavat ahdisteluaan.
Vierailija kirjoitti:
VSCO? Ikinä kuullutkaan. Voi ei, joudunko asentamaan taas jonkin uuden sovelluksen voidakseni turhaan yrittää stalkata.
Mun ihanalla on siellä kuumia kuvia. Aina toisinaan käyn kurkkaamassa (lue kuolaamassa). Sivu
Vierailija kirjoitti:
heiii, tiedän ettei toista voi omistaa<3
Toista ei tarvitse omistaa.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään, että olen totaalisen väärässä.
Jos lohduttaa niin minä olen ollut aina väärässä tykkäyksien suhteen. Sivusta.
Ei mulla ole ukkoa. Ihan yksin olen :)