Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (5224)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä tylsä mies, oikeasti et olet kaikkea muuta. Ja yhä minä sinua vain. <3 Sattuu katsoa sinua, siksi käänsin katseeni pois.
Miksi sattuu?
Ihanaa olla minilomalla. Joten en ole oikein tänne joutanut. Emilylle silti hyvää tätä iltaa. Oot kai rakas! 😘
Mitähän olet tehnyt vapailla? Oletko ollut avovaimosi kanssa ja ollut onnellinen. Minä oöen miettinyt sinua aika paljon. En kuitenkaam tule kertomaan koskaan tunteistani. Olet rauhallinen, söpö, halattava ja urheilullinen. Jos olisin nuorempi, haluaisin sinua tosi paljon. Nyt tukahdutan ajatukseni.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä tylsä mies, oikeasti et olet kaikkea muuta. Ja yhä minä sinua vain. <3 Sattuu katsoa sinua, siksi käänsin katseeni pois.
Missä?
Odotan seksuaalista kanssakäymistämme huomattavasti.
Tässä alkaa olla piikkilankaa enemmän kuin riitaisalla avioparilla, vaikka ja juuri siksi, ettei olla päästy edes keskusteluyhteyteen. Jos on mahdotonta edes se, mahdotonta on kaikki muukin.
Jumala keksi rakkauden ja sai aikaan sen. Jumala pystyy myös poistamaan kaiken. Jumala pystyy nielemään rakkauden ja todellisuuden.
Jumala antaa elämiä ja vie niitä halutessaan.
Minä ja sinä elämme tässä todellisuudessa.
Todellisuudessa meillä ei ole valtaa.
Todellisuudessa olemme ohjailtuja.
Todellisuudessa elämme karmallisessa kirjassa.
Todellisuudessa elämme todeksi tarinaa jonka Jumala on kirjoittanut.
Todellisuudessa henkemme on lainassa.
Emme omista mitään.
Meidät omistetaan.
Jumala päättää omistaan.
Jumala huolehtii meistä kehdosta hautaan.
Kun ei enää seiso nyxän kanssa, tai ainakin tarvitsee kaivatun apua mielikuvituksessa, on aika siirtyä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu oli mallia ballerina kun tavattiin mut ei mun tunteet nyt kiloihin perustu
Mä ja mun kaivattu oltiin mallia tankki kun tavattiin, mut nyt ollaan molemmat hoikennuttu tahoillamme.
Miten me se tehtiin M?
Vierailija kirjoitti:
Kun ei enää seiso nyxän kanssa, tai ainakin tarvitsee kaivatun apua mielikuvituksessa, on aika siirtyä eteenpäin.
Ai siks lähdit
Kun alkaa aina seisoa kaivattua ajatellessa ja kun kaivattu tulee mieleen jatkuvasti, on pulassa.
Katsellaan. Jännää nähdä tapahtuuko mitään, edistyykö mikää vai ei. Jos ei, niin sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Tässä alkaa olla piikkilankaa enemmän kuin riitaisalla avioparilla, vaikka ja juuri siksi, ettei olla päästy edes keskusteluyhteyteen. Jos on mahdotonta edes se, mahdotonta on kaikki muukin.
Lev Šestovin "Mikään ei ole mahdotonta - kausaalittomuuden ylistys" tarjoaa rohkeaa kritiikkiä rationalistista metafysiikkaa ja kausaalisuutta kohtaan, kyseenalaistaen järjen ylivallan ja avaten tien vapaudelle sekä ihmeille.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluaisit.
Saada sut lähemmäs pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluaisit.
Hänet. ( Enkä pistäisi lottovoittoakaan pahakseni)
Vierailija kirjoitti:
Mua vaivaa nuo Kaija Koon sanat: Kuka keksi rakkauden?
Mua vaivaa enemmän miksi se syttyy kahden välillä? - eriltä
Vierailija kirjoitti:
Jumala keksi rakkauden ja sai aikaan sen. Jumala pystyy myös poistamaan kaiken. Jumala pystyy nielemään rakkauden ja todellisuuden.
Jumala antaa elämiä ja vie niitä halutessaan.
Minä ja sinä elämme tässä todellisuudessa.
Todellisuudessa meillä ei ole valtaa.
Todellisuudessa olemme ohjailtuja.
Todellisuudessa elämme karmallisessa kirjassa.
Todellisuudessa elämme todeksi tarinaa jonka Jumala on kirjoittanut.
Todellisuudessa henkemme on lainassa.
Emme omista mitään.
Meidät omistetaan.
Jumala päättää omistaan.
Jumala huolehtii meistä kehdosta hautaan.
Sais jo lakata leikkimästä Sims-peliä meillä ihmisillä. Taitaa olla päästään pipi, kun ei oo useiden tuhansien vuosien aikana vielä saanu tarpeekseen.
Mut silti sen näky siinä näytössä.😕