Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (5224)
Mulla on leuka kuin halkoliiteri ja housun punteissa kesyttämätön mato että näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on leuka kuin halkoliiteri ja housun punteissa kesyttämätön mato että näillä mennään.
Grindr löytyy kaikista sovelluskaupoista
Jätä rauhaan, en ole kiinnostunut. Häirikkö miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli huutaa sulle niin, että kuolleet nousee haudoistaan.
Mitä huutaisit?
"Zee, lehmä, zee!!!"
Menehän muualle siitä trollailemasta. T. Ap
Hyvää yötä ihanimmalle.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Punteissa asti? Silloin se on metrinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deitissä taas miehiä pörrää pyytelemässä numeroa 😍😜 Kauankohan jaksan pitää Anttia tällä menolla.
Mulle näitä kiinnostuneita tulee livenä jatkuvasti, tänään taas uusi. Vaikka en edes etsi todellakaan mitään! En tarvi uutta miestä.
Ei SEppå.
Haluaisin olla edes yhden päivän kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Elämäni on kattoon syljentää ja lampaiden laskemista ilman sinua.
Uskoisin paremmin, jos vaikka tervehtisit tavatessa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, olisitko parempi vaihtoehto tähän touhuun?
Mihin touhuun?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla edes yhden päivän kaunis.
Olet jo kaunis, nyt. x
Sulle vain: rauhallista pääsiäisyötä, nuku hyvin kaipaamani.
Toivoisin että näistä tunteista pääsisi eroon. Alun pilvien päällä leijumisen jälkeen, nää alkaa tuntumaan jo todella raskailta. Niin kauan kun pumppu vielä kestää, niin olet mulle todella tärkeä, ja sitten kun ei enää kestä niin pitää keksiä sitten muuta.
Kaivattu on The Cutest. Silloin kun ei vielä yhtään tunnettu, hän osoitti hiukan mieltään elein ja sekin oli vaan niiiiin lutuista. 🥹💕
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin että näistä tunteista pääsisi eroon. Alun pilvien päällä leijumisen jälkeen, nää alkaa tuntumaan jo todella raskailta. Niin kauan kun pumppu vielä kestää, niin olet mulle todella tärkeä, ja sitten kun ei enää kestä niin pitää keksiä sitten muuta.
Eikös tuo ole sen merkki, että olisi hyvä lähentyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli huutaa sulle niin, että kuolleet nousee haudoistaan.
Kyllä hiljaisemmastakin kuiskauksestasi tiedän, mitä haluat sanoa. Vaistoan sen joka solulla.
Aioin purkaa patoutumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo ole sen merkki, että olisi hyvä lähentyä?
Olisi tietenkin jossain jenkkisarjassa. Niissä myös lopussa kompastuu kaivatun päälle ja siitä lähtee vuoden rakkaustarina. Irl ei oikein mahdollista.😞
Ja pääsiäisharhat tulille 🔥 Mun aivot on näköjään kuin Monopoli-lauta, jonka päälle yksi tyyppi on rakentanut monta taloa ja hotellia.