Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (5224)
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin että näistä tunteista pääsisi eroon. Alun pilvien päällä leijumisen jälkeen, nää alkaa tuntumaan jo todella raskailta. Niin kauan kun pumppu vielä kestää, niin olet mulle todella tärkeä, ja sitten kun ei enää kestä niin pitää keksiä sitten muuta.
Mistä sen sitten tietää, ettei se enää kestä? 😳 Keski-ikäisen sydänparka..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin että näistä tunteista pääsisi eroon. Alun pilvien päällä leijumisen jälkeen, nää alkaa tuntumaan jo todella raskailta. Niin kauan kun pumppu vielä kestää, niin olet mulle todella tärkeä, ja sitten kun ei enää kestä niin pitää keksiä sitten muuta.
Eikös tuo ole sen merkki, että olisi hyvä lähentyä?
Olisi tietenkin jossain jenkkisarjassa. Niissä myös lopussa kompastuu kaivatun päälle ja siitä lähtee vuoden rakkaustarina. Irl ei oikein mahdollista.😞
Miksi ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen sitten tietää, ettei se enää kestä? 😳 Keski-ikäisen sydänparka..
Niinpä. 45 vuotiaaksi se on vielä hyvässä kunnossa. Kyllä se kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin jakaa elämänä sinun kanssasi, tehdä sinut onnelliseksi. Mitä ikinä pyydät, olen vierelläsi. Lupaan tehdä kaikkeni vuoksesi, seistä vierelläsi ainiain, käsivarsillani voit levätä, minä kannattelen sinua läpi harmaitten päivien, siihen voit luottaa. Kuivaan kyneleesi, silitän hellästi poskeasi, vasten minua voit nojata kuin vahvaan peruskalliion joka ei petä. Voit kertoa minulle syvimmätkin huolesi. Älä huoli, olen aina tuki ja turvasi jota vasten voit painautua.
Rakkaudella rehti, rehellinen ja tunnollinen mies
Olet yhtä harvinainen, kun yksarvinen.
Sivusta naiselta
Olipas ihanasti sanottu. Sinun kaivattu jää paljosta paitsi.
Hyvin kaunista.
Kumpikaan ei minulta.
x
Vierailija kirjoitti:
"Keksiä muuta": Ai vaihtaa kohdetta ja aloittaa pilvissä leijuminen jonkun toisen kanssa? 😌
Vierailija kirjoitti:
Torstai on toivoa täynnä kauniita unia mun 🐑
Vee
lammas?
Pitkä mieheltä
+ 2 vastausta (kera
typojen) EI minulta.
Tarkennus. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Keksiä muuta": Ai vaihtaa kohdetta ja aloittaa pilvissä leijuminen jonkun toisen kanssa? 😌
Laita viestiä, pyydä kahville, kysy kävelylle, hakeudu lähelle ja juttele hänelle, älä vieressä olevalle.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä mieheltä
+ 2 vastausta (kera
typojen) EI minulta.
Tarkennus. x
Älä selitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo ole sen merkki, että olisi hyvä lähentyä?
Olisi tietenkin jossain jenkkisarjassa. Niissä myös lopussa kompastuu kaivatun päälle ja siitä lähtee vuoden rakkaustarina. Irl ei oikein mahdollista.😞
Miksi ei ole?
Littikuolema
Vierailija kirjoitti:
Aina kun yritän vastata viestiin se on poistettu ja tulee errorit huoh.
Vain nopeat elävät.
Vierailija kirjoitti:
Mennäänkö me yhdessä kävelylle?
Olisi kyllä kiva mennä.
Hyvää yötä tylsä mies, oikeasti et olet kaikkea muuta. Ja yhä minä sinua vain. <3 Sattuu katsoa sinua, siksi käänsin katseeni pois.
Vierailija kirjoitti:
Kun en oo täällä niin og E kelpaa korvike kiusattavaksi? 😁
Olethan sä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun en oo täällä niin og E kelpaa korvike kiusattavaksi? 😁
Olethan sä täällä.
Äsken en ollut ja spottasin jotain.
Seuraavalla kerralla kun näemme, hakeudu lähelle😘 niin lähelle, että voin melkein suukottaa sua. Höspölle hyvää yötä.