Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (4603)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.lle (m) 😘🤗 Ikävä sua.
Kenelle pitäisi soittaa? t. T-mies
*****:lle😉😘
Ostan vokaalin i.
Toivon, ettet vaadi mahdottomia. En koskaan olisi voinut uskoa, että odotan jotakuta näin kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saavun luoksesi palasina. Kasaa minut, jos tahdot ymmärtää.
Menisitkö kasaan antamalla ymmärrystä itsestäsi?
En. Olen hajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.lle (m) 😘🤗 Ikävä sua.
Kenelle pitäisi soittaa? t. T-mies
*****:lle😉😘
Ostan vokaalin i.
Niin minäkin, löytyy molempien etunimistä.
Vierailija kirjoitti:
Toivon, ettet vaadi mahdottomia. En koskaan olisi voinut uskoa, että odotan jotakuta näin kauan.
Mä en vaadi muuta kuin et hengittää, ja jos ei, niin annan tekohengitystä. Ketä kaipaat?
Ikävä. Rakastan sinua.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö hän, että odotat? Tietääkö hän tunteesi? Vai onko kaksi odottamassa toisiaan hiljaa, sanomatta sanaakaan?
Vierailija kirjoitti:
G: Oletko googlannut kaivattusi?
Juu, googlasin ekan kerran alle puol tuntia siitä kun oltiin tavattu.
Vierailija kirjoitti:
Jospa sivuutettaisiin menneisyyden sekoilut ja alotettas ns. alusta. En tajua miten asiat keikahti niin vinksallaan jossain kohtaa. No, kai se oli tää rikkinäinen puhelinlanka ja sen takia kumpikaan ei ymmärtänyt toisen toimintaa tms. Niihin mokailuihin ei kannata jäädä makaamaan, tässä on liian paljon kaunista ja hyvää.
No, mulle kelpaa AIKUISTEN matka espanjaan, siivutetaan omat makkarat siellä ja tapellaan asiat halki.
minusta tuskin mitään löytyisi, mutta ehkä jotain häntä kiinnostavaa kuitenkin (googlaamalla)
tuli vain mieleen
Vierailija kirjoitti:
Jos me nyt kohdattais jossain vaikka kahvilla niin varmaan mun tunteet alkais alusta. Ja se hirveä pettymys kun ei voikaan omia toista. Näetkö miten erilaiset meidän elämät on?
....OMIA TOISTA...
Kaikkien elämät on erilaiset kuin sinun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sehän meni kiusalliseksi
sen siitä saa kun kiusaa
en ole kiusinut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sehän meni kiusalliseksi
sen siitä saa kun kiusaa
en ole kiusinut
kaivattu tai kaivatun ystävä kiusasi minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Oletko googlannut kaivattusi?
Jos joku vastaa ei, se valehtelee
Ei välttämättä. Itsellä meni vuosia ennen kuin googlasin.
Voi lla myös täysin kyllästynyt jankkaajaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö hän, että odotat? Tietääkö hän tunteesi? Vai onko kaksi odottamassa toisiaan hiljaa, sanomatta sanaakaan?
Mitä muuta voi odottaa.
Aina ei vaan jaksa kirjoittaa, vaikka mikään ei olisi muuttunut. Ja välillä tuntuu, että kaikki on jo sanottu täällä, vaikka reaalimaailmassa ei ole sanottu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olitko sä vähän mustis?
Milloin?
Vierailija kirjoitti:
Olitko sä vähän mustis?
Välillä mietin, ketähän kaikkia hän paneskelee. Se aiheuttaa lievää mustasukkaisuutta. Vaikka ei pitäisi. Itse olen naimisissa. 🥶 juu tiedän, kuinka säälittävää.
Menisitkö kasaan antamalla ymmärrystä itsestäsi?