Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketään, joka on ollut yli 30 vuotta samassa työpaikassa?

Vierailija
03.06.2024 |

Eikö ole tehnyt koskaan mieli vaihtaa?

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JES! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että kaikki tarjoilijat vuorollaan hokevat JES!

Vierailija
2/82 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JES! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että kaikki tarjoilijat vuorollaan hokevat JES!

Ei 30-vuotta sitten kaikki hokeneet jes

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä. Olen ollut 21-v saman yliopiston palveluksessa. 4 eri virkanimikettä sinä aikana.

Vierailija
4/82 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ja on tehnyt mieli vaihtaa. Työsuhteen laatu on vaihtunut ja työtehtävät aina välillä. Virallisesti on alle 30 vuotta, kun työnantajani on ollut edelläkävijä kaikenlaisissa epätyypillisyyksissä työsuhteessa.

Vierailija
5/82 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneen maailman jäänne sellainen, dinosaurus. Nykyihmisen odotetaan vaihtavan työpaikkaa parin vuoden välein. Uudet haasteet, palkkakehitys ym. 10v samassa duunissa ollut on jo työhaastattelussa epäilyttävä.

Vierailija
6/82 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 vuotta tulee täyteen firman osakkaana. Työt vaihtelevia ja yksikään päivä ei ole ollut samanlainen. Viihdyn varmasti toiset 26 vuotta vielä.

Vierailija
7/82 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkään samassa paikassa, vaihdoin sitten työpaikkaa, ja menin sitten takaisin entiseen. Yhteensä yli 30 vuotta samassa paikassa, jos pientä taukoa ei lasketa.

Ei täydellinen paikka, mutta nykymaailmassa kelvollinen.

Vierailija
8/82 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt edes yhteensä sais paiskoa hommia 30 vuotta.

Vierailija
9/82 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menneen maailman jäänne sellainen, dinosaurus. Nykyihmisen odotetaan vaihtavan työpaikkaa parin vuoden välein. Uudet haasteet, palkkakehitys ym. 10v samassa duunissa ollut on jo työhaastattelussa epäilyttävä.

Kuka odottaa? Vai luuleeko kaikki että joku odottaa. Kyllä oman kokemukseni mukaan sitoutumista arvostetaan enemmän kuin tuuliviiriä työmarkkinoillakin.

Vierailija
10/82 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, mutta työkaveri jäi nyt eläkkeelle 37 vuoden jälkeen samassa talossa. 

Vierailija
11/82 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 37 v samassa firmassa, eri osastoilla ja eri tehtävissä. Siirryin juuri saman omistajan toiseen firmaan.

Vierailija
12/82 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli yks vanha parta 42 vuotta hommissa. Joskus 70-luvun lopus oli tullu taloon nuorena kollina

Vierailija
13/82 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkkärin työ kuuluu nuoruuteen. Aikuisena ei enää olla Mäkkärissä töissä.

Vierailija
14/82 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkkärin työ kuuluu nuoruuteen. Aikuisena ei enää olla Mäkkärissä töissä.

Vierailija
15/82 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää olin Stockalla 28 vuotta ja sitte vaan kypsyin niitten kermaperseiden valituksiin ja päälliköiden kormuutuksiin ja irtisanouduin. En ole katunu.

Vierailija
16/82 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli yks vanha parta 42 vuotta hommissa. Joskus 70-luvun lopus oli tullu taloon nuorena kollina

Vierailija
17/82 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/82 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vielä. Olen ollut 21-v saman yliopiston palveluksessa. 4 eri virkanimikettä sinä aikana.

Vierailija
19/82 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä muutta veljeni, joka on myös ollut samassa firmassa 30 vuotte etätöissä.

Vierailija
20/82 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: