Kaverin mielestä olen liian ronkeli, kun en suostu edes treffeille äitien tai isien kanssa. Mp?
Mielestäni ihan terve preferenssi, koska
1) en halua muiden lapsia kotiini
2) en halua hoitaa muiden lapsia, etenkään palkatta
3) en halua kasvattaa muiden lapsia
4) en halua elättää muiden lapsia (isompi yhteinen asunto, ruoat, matkat, lahjat, pyykkihuolto, harrastukset...)
5) en halua kumppanini käyttävän resurssejaan muihin lapsiin
6) haluan toistaiseksi olla kumppanilleni se ykkönen
7) en halua ihmissuhdedraamaa, eli siis toisen exiä mukaan elämääni
8) haluan kumppanin, joka on elämässään osoittanut harkitsevaisuutta, itsetuntemusta ja vastuunkantoa - ei ole hankkinut lapsia harkitsematta ja kenen tahansa kanssa
9) haluan kumppanin, joka sitoutuu perheeseensä
10) haluan perinteisen ydinperheen, elämäni loppuun saakka.
Kaverini mielestä olen liian nirso, omasta mielestäni en.
Olen ok senkin asian kanssa, että voin näin joutua elämään loppuelämäni sinkkuna ja lapsettomana. Mieluummin valitsen sen, kuin kumppanin jolla on jo lapsia taakkanaan.
Olen 30v, ihan soiva peli.
Mp?
Kommentit (25)
Jatkahan vaan siellä peräkammarissa sitä yksinrunkkaamista. Sitä kamaa on tiedossa ja pitkään.
Parhaat on varattu kauan kauan ennen sinun ikääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haluan kumppanin, joka on elämässään osoittanut harkitsevaisuutta, itsetuntemusta ja vastuunkantoa - ei ole hankkinut lapsia harkitsematta ja kenen tahansa kanssa
Että mua sitten tympii tuollainen ajattelutapa. Se, että on eronnut lapsensa vanhemmasta ei tarkoita automaattisesti sitä, että on tehnyt lapsen harkitsematta ja kenen tahansa kanssa! Elämässä nyt vain tapahtuu asioita eikä tuo sun ajattelu kyllä susta parempaa ihmistä tee.
Esim. millaisia asioita elämässä tapahtuu? Siis niin isoja, että niiden vuoksi kannattaa rikkoa perhe ja lasten lapsuus.
Kiinnostaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haluan kumppanin, joka on elämässään osoittanut harkitsevaisuutta, itsetuntemusta ja vastuunkantoa - ei ole hankkinut lapsia harkitsematta ja kenen tahansa kanssa
Että mua sitten tympii tuollainen ajattelutapa. Se, että on eronnut lapsensa vanhemmasta ei tarkoita automaattisesti sitä, että on tehnyt lapsen harkitsematta ja kenen tahansa kanssa! Elämässä nyt vain tapahtuu asioita eikä tuo sun ajattelu kyllä susta parempaa ihmistä tee.
Esim. millaisia asioita elämässä tapahtuu? Siis niin isoja, että niiden vuoksi kannattaa rikkoa perhe ja lasten lapsuus.
Kiinnostaa!
x2
Miten helvetin tyhmä on ihminen joka ei ymmärrä, että pariskunnat eroaa eikä lapsia ole silti tehty harkitsematta ja kenen tahansa kanssa.
Ei mielipidettä, kukin tekee kuten itse haluaa. Miksi kuuntelet kaveria?