Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnettu masennuslääke pilasi Maijan elämän

Vierailija
18.02.2026 |

https://www.iltalehti.fi/mieli/a/1287b425-0a47-4e25-99fd-1d4452ba49b7

Aina tehdään uutisia Cipralexin tai Venlafafiinin vaaroista. Milloin tehdään artikkeli Deprakinen ja Leponexin vaaroista? Deprakine on kielletty toisissa maissa sillä vetää maksan paskaksi. Leponex aiheuttaa sydäntulehduksia ja äkkikuolemia. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki SSRI ja SNRI "lääkkeet" voivat aiheuttaa näitä. Ja nämä vaikutukset voivat alkaa yhden, kyllä, yhden pillerin jälkeen. Eikä ne välttämättä katoa koskaan. Noita pitäisi määrätä pedofiileille, ei kenellekkään muulle.

Vierailija
2/24 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki SSRI ja SNRI "lääkkeet" voivat aiheuttaa näitä. Ja nämä vaikutukset voivat alkaa yhden, kyllä, yhden pillerin jälkeen. Eikä ne välttämättä katoa koskaan. Noita pitäisi määrätä pedofiileille, ei kenellekkään muulle.

En tarvitse tuollaisia. Miksi vihaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärit kirjoittavat niihin reseptejä täysin holtittomasti. Ja bentsoja demonisoidaan...

Vierailija
4/24 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mieskin on pilannut naisen elämän.

Vierailija
5/24 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä meni Cipralexin vuoksi 4,5 vuotta elämästä ihan päin prinkkalaa. Hyvä vaan kun tekevät näitä juttuja, jotta ihmiset heräävät asiaan.

Vierailija
6/24 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä meni Cirpaleix.

Vierailija
7/24 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lääkkeitä kannata syödä.

Vierailija
8/24 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä meni Cipralexin vuoksi 4,5 vuotta elämästä ihan päin prinkkalaa. Hyvä vaan kun tekevät näitä juttuja, jotta ihmiset heräävät asiaan.

Monikohan kouluampuja on syönyt juuri näitä lääkkeitä...

Vierailija
9/24 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla katosi yli 10v elämästä masennuslääkkeiden takia. söin niitä luottaen lääkäreihin. En enää syö mitään lääkkeitä, ennen kuin olen tehnyt itse tarvittavat taustatutkimukset niistä.

Hulluinta tässä on se, etten koskaan ollut masentunut siitä syytä, mihin masennuslääkkeitä käytetään. Olin masentunut, koska mulla oli piilevä sairaus, jota ei suostuttu tietenkään tutkimaan tuon 10-vuoden sisällä.

Vierailija
10/24 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monikohan kouluampuja on syönyt juuri näitä lääkkeitä...

Aina löytyy syy jostain muualta.

Vierailija
11/24 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en aloittanut. Mun piti valita että käynkö pillereiden voimalla töissä vai irtisanoudunko. No nyt sitten työtön, mutta sentään terve.

Vierailija
12/24 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiko joku tiivistää artikkelin?

Vierailija
13/24 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisiko joku tiivistää artikkelin?

Maija vali vali.

Vierailija
14/24 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi aloitin. Escitalopram pelasti minut. Lääkkeen lopettamisessa ei ollut mitään ongelmia kahden vuoden käytön jälkeen. Mutta näitä tarinoitahan ei koskaan kerrota. 

Vierailija
15/24 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että masennuslääkkeiden tarkoituksena on estää vihan kohdistuminen ulkopuolisiin. Masennushan on sisäänpäin kääntynyttä vihaa. Vaaravyöhykkeellä ovat esimerkiksi ne, jotka ovat omalla toiminnallaan (esim. kiusaamalla vuosikaudet) aiheuttaneet henkilölle vihan itseään kohtaan - entä jos viha kääntyykin niihin, jotka sen ovat aiheuttaneet? Silloin on kiusaajilla henki heikossa.

Vierailija
16/24 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Mulla katosi yli 10v elämästä masennuslääkkeiden takia. söin niitä luottaen lääkäreihin. En enää syö mitään lääkkeitä, ennen kuin olen tehnyt itse tarvittavat taustatutkimukset niistä. Hulluinta tässä on se, etten koskaan ollut masentunut siitä syytä, mihin masennuslääkkeitä käytetään. Olin masentunut, koska mulla oli piilevä sairaus, jota ei suostuttu tietenkään tutkimaan tuon 10-vuoden sisällä.

Käytitkö serotoniinipohjaisia mielialalääkkeitä?

Vierailija
17/24 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokkain masennuslääke on ns. taikasienet. Yksi tai kaksi kertaa sieniterapiaa on riittänyt parantamaan masennuspotilaita. Suomessa se ei käy kun sienet on luokiteltu huumeiksi joita ei voi käyttää lääkkeenä. Kumma kyllä pameja ja opioideja voi käyttää lääkkeinä vaikka niitä käytetään myös huumeina.

Vierailija
18/24 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi aloitin. Escitalopram pelasti minut. Lääkkeen lopettamisessa ei ollut mitään ongelmia kahden vuoden käytön jälkeen. Mutta näitä tarinoitahan ei koskaan kerrota. 

Ei, kun pääosalla kokemukset ovat negatiivisia. Lääketehtaat maksavat lääkäreille.

Vierailija
19/24 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että masennuslääkkeiden tarkoituksena on estää vihan kohdistuminen ulkopuolisiin. Masennushan on sisäänpäin kääntynyttä vihaa. Vaaravyöhykkeellä ovat esimerkiksi ne, jotka ovat omalla toiminnallaan (esim. kiusaamalla vuosikaudet) aiheuttaneet henkilölle vihan itseään kohtaan - entä jos viha kääntyykin niihin, jotka sen ovat aiheuttaneet? Silloin on kiusaajilla henki heikossa.

Mulla ainakin masennus oli mielenkiinnon puute mihinkään. Mikään ei kiinnostanut. Tuntui että oli vaan hengissä kuin kituva huonekasvi.

Vierailija
20/24 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehokkain masennuslääke on ns. taikasienet. Yksi tai kaksi kertaa sieniterapiaa on riittänyt parantamaan masennuspotilaita. Suomessa se ei käy kun sienet on luokiteltu huumeiksi joita ei voi käyttää lääkkeenä. Kumma kyllä pameja ja opioideja voi käyttää lääkkeinä vaikka niitä käytetään myös huumeina.

Kohta tallien lantaloissa käy kuhina!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä