Listataan tähän yritysideoita tai mitä palvelua/tuotetta kaipaisit?
Puhalletaan yhteen hiileen ja keksitään tähän tarvitseville yritysideoita. Mitä palveluita käyttäisit jos paikkakunnallasi olisi? Tai onko jotain tuotetta mitä kaipaat ja mietit miksei ole? Ottakaa työttömät ideat vapaasti käyttöön.
Itse kaipailisin kohtuuhintaista paikkaa kaupungille, johon voisin jättää lapset tunniksi tai puoleksitoista. Saisi joskus käytyä kivijalkaliikkeissä, pankissa yms kun ei tarvitsisi roudata venkuroivaa lasta mukana. Vrt Inean leikkipaikka, mutta maksullinen. Ostaisin heti kymppikortin.
Kommentit (47)
Vuokralapsi lapsettomille. Voisi vuokrata lapsen yhteisiä harrastuksia ja vaikka lautapelien pelaamista varten.
Vierailija kirjoitti:
Vuokralapsi lapsettomille. Voisi vuokrata lapsen yhteisiä harrastuksia ja vaikka lautapelien pelaamista varten.
Pulkkamäkeen. Yksi syy, miksi olin niin innoissani omasta lapsesta, oli että pääsin hyvällä verukkeella taas pulkkamäkeen.
Kaipaisin kaupunkeihin aidattua (ehkä yöaikaan vartioituakin) parkkipaikkaa minne voisi jättää auton kaupungissa vieraillessa koko päiväksi tai vaikka viikoksi.
Risujen keräämistä. Tähän voisi kehittää jonkun alustan woltin tapaan. Tilaaja maksaisi työstä, jonka sitten alustan omistaja tilittäisi itselleen. Risujen kerääjälle maksettaisiin "palkkaa" sosiaalitukien muodossa. Win win joka puolelle.
Mikä olisi sellainen kaupunki, minne lapset voisi jättää tunniksi? Ei ainakaan Espoo, HKI eikä Vantaa.
Vierailija kirjoitti:
Wolttipimppi.
Sovelluksesta tilaat tytön, se tulis sähköskootterilla sun ovelle, töräytät rajut ränniin ja tyttö lähtee seuraavalle keikalle.
Tai miksei voisi olla poikakin.
Hintakin olis wolttitasoa, koska tapahtuma olisi pikainen ja päivässä ehtisivät ottaa monta asiakasta.
Kyllähän näitä jo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wolttipimppi.
Sovelluksesta tilaat tytön, se tulis sähköskootterilla sun ovelle, töräytät rajut ränniin ja tyttö lähtee seuraavalle keikalle.
Hintakin olis wolttitasoa, koska tapahtuma olisi pikainen ja päivässä ehtisivät ottaa monta asiakasta.
Kyllähän näitä jo on.
Millä koodilla tilataan? Taannoin oli juttua kun tilasi pitsaa oikeilla sanoilla, niin täytteenä oli ruohoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wolttipimppi.
Kyllähän näitä jo on.
TAKAA50 koodilla saat -50% ensimmäisestä peppuannoksesta!
Vierailija kirjoitti:
Tukiperhetoiminta ajaa vähän saman asian, suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulkkamäkeen. Yksi syy, miksi olin niin innoissani omasta lapsesta, oli että pääsin hyvällä verukkeella taas pulkkamäkeen.
Mä käyn mun poikakaverin kanssa kaksistaan.
Noutopalvelu kaatisrojulle. Ilman, että pitäisi aina tilata koko lavaa tai vuokrata peräkärryä. Joku, joka ilmoittaisi, että esim. käy kerran kuussa kaupunginosassanne kierroksella ja tuolloin voisi tilata noudon. Saisi kantoapua samalla. Ja isommasta maksusta tietysti erikseenkin tulisi keikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukiperhetoiminta ajaa vähän saman asian, suosittelen!
Ja ystävätoiminta, ja varamummo, saa kai siihen osallistua ennen varsinaista "mummoikää".
Tavaravuokraamo. Harvoin käytetyille työkaluille yms.
Vierailija kirjoitti:
Wille tulee ehdottamaan tätä.
Kauppakeskuksiin pitäisi voida jättää puoliso parkkiin johonkin sisätilaan niin, ettei tarvi puhelimella yrittää löytää. Jotain ajanvietettä sinne, että voisi itse shoppailla edes hetken rauhassa ilman puolisoa, joka on ikävystynyt ja hoputtaa kotiinlähtöä eikä ymmärrä tuotteiden tutkimista.
Vierailija kirjoitti:
Kauppakeskuksiin pitäisi voida jättää puoliso parkkiin johonkin sisätilaan niin, ettei tarvi puhelimella yrittää löytää. Jotain ajanvietettä sinne, että voisi itse shoppailla edes hetken rauhassa ilman puolisoa, joka on ikävystynyt ja hoputtaa kotiinlähtöä eikä ymmärrä tuotteiden tutkimista.
Monessa motonetissa on sellaiset koirankoppihäkit naisille.
Tavallisia ja urheiluvaatteita isokokoisille ei tuo maahan kukaan. Ainakaan merkkivaatteita en ole nähnyt missään. Esimerkiksi Adidaksen ja Niken isoja kokoja ei saa Suomesta.
Ystävävuokraamo. Kun tarttis kaverin matkalle, konserttiin, baariin, patikoimaan tai ihan vaan rannalle aurinkoon istumaan.
Kannabiskahviloita pitäisi saada. Olisi mukavaa käydä nauttimassa sellaisessa.