Kaverin mielestä olen liian ronkeli, kun en suostu edes treffeille äitien tai isien kanssa. Mp?
Mielestäni ihan terve preferenssi, koska
1) en halua muiden lapsia kotiini
2) en halua hoitaa muiden lapsia, etenkään palkatta
3) en halua kasvattaa muiden lapsia
4) en halua elättää muiden lapsia (isompi yhteinen asunto, ruoat, matkat, lahjat, pyykkihuolto, harrastukset...)
5) en halua kumppanini käyttävän resurssejaan muihin lapsiin
6) haluan toistaiseksi olla kumppanilleni se ykkönen
7) en halua ihmissuhdedraamaa, eli siis toisen exiä mukaan elämääni
8) haluan kumppanin, joka on elämässään osoittanut harkitsevaisuutta, itsetuntemusta ja vastuunkantoa - ei ole hankkinut lapsia harkitsematta ja kenen tahansa kanssa
9) haluan kumppanin, joka sitoutuu perheeseensä
10) haluan perinteisen ydinperheen, elämäni loppuun saakka.
Kaverini mielestä olen liian nirso, omasta mielestäni en.
Olen ok senkin asian kanssa, että voin näin joutua elämään loppuelämäni sinkkuna ja lapsettomana. Mieluummin valitsen sen, kuin kumppanin jolla on jo lapsia taakkanaan.
Olen 30v, ihan soiva peli.
Mp?
Kommentit (25)
Taidat olla melko haluttu parisuhde markkinoilla. Minä minä minä
Vierailija kirjoitti:
Pelaa molempiin maaleihin ja silti ei löydä seuraa :D Haluttu tosiaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelaa molempiin maaleihin ja silti ei löydä seuraa :D Haluttu tosiaan :D
Olen vasta siirtymässä näille markkinoille, ja rajaamassa kriteerejäni etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei moni muukaan suostuisi.
Siksi näitä äitejä ja isejä onkin paljon deittisovelluksissa.
Vierailija kirjoitti:
Tervettä.
Omapahan on asiasi, mitä se kaverillesi kuuluu.
haluan kumppanin, joka on elämässään osoittanut harkitsevaisuutta, itsetuntemusta ja vastuunkantoa - ei ole hankkinut lapsia harkitsematta ja kenen tahansa kanssa
Että mua sitten tympii tuollainen ajattelutapa. Se, että on eronnut lapsensa vanhemmasta ei tarkoita automaattisesti sitä, että on tehnyt lapsen harkitsematta ja kenen tahansa kanssa! Elämässä nyt vain tapahtuu asioita eikä tuo sun ajattelu kyllä susta parempaa ihmistä tee.
Täysin normaalia. Itselläni on tismalleen samat kriteerit ja useilla muillakin tuntemillani ihmisillä. Ei tässä ole mitään epänormaalia tai väärää, ole huoleti.
On hyvä, ettet tuhlaa äiten ja isien aikaa. Et ole sopiva heidän kanssaan seurustelemaan.
Jokainen saa olla juuri niin nirso parisuhdeasioissa kuin itse haluaa. Toki siinä pitää sitten hyväksyä se, ettei sitä kumppania välttämättä löydy koskaan. Tai voi joutua etsimään pitkäänkin, vuosia, vuosikymmeniä.
Mutta mitä sitten. Parempi yksin kuin huonossa suhteessa.
No eihän sen kaverin mielipiteen pitäisi vaikuttaa sinun suhde-elämääsi.
Minulla on omat lapset aikuisia. En ottaisi miestä, jolla on alaikäisiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
On hyvä, ettet tuhlaa äiten ja isien aikaa. Et ole sopiva heidän kanssaan seurustelemaan.
Huolehtiva, lapseton kumppani olisi monelle vanhemmalle unelma. Ilmainen lapsenvahti, kasvattaja ja elättäjä.
Se on kyllä totta, että lapsettomalle tämä ei ole kovin hyvä diili.
Vierailija kirjoitti:
haluan kumppanin, joka on elämässään osoittanut harkitsevaisuutta, itsetuntemusta ja vastuunkantoa - ei ole hankkinut lapsia harkitsematta ja kenen tahansa kanssa
Että mua sitten tympii tuollainen ajattelutapa. Se, että on eronnut lapsensa vanhemmasta ei tarkoita automaattisesti sitä, että on tehnyt lapsen harkitsematta ja kenen tahansa kanssa! Elämässä nyt vain tapahtuu asioita eikä tuo sun ajattelu kyllä susta parempaa ihmistä tee.
Esim. millaisia asioita elämässä tapahtuu? Siis niin isoja, että niiden vuoksi kannattaa rikkoa perhe ja lasten lapsuus.
En deittailisi miestä, jolla on pieniä lapsia (Alle 15 v). Olen onneksi jo sen ikäinen(45v), että deittailemieni miesten (35-45v) lapset ovat vähintään teinejä.
Lapseton on tietty paras. Ei minullakaan ole lapsia.
Samansuuntaista ajattelin ollessani itse deittimarkkinoilla. Tuona aikana oli kolme vakavampaa tapailua joista kahdella sitten kuitenkin oli lapsia. Paljastivat sen vasta kun olin ehtinyt jo vähän ihastua, siis ihan aikaisn kyllä, toinen varmaan kun tsättäilimme tokaa iltaa (eka oli ollut pitkä ja intensiivinen) ja toka toisilla treffeillä. Nuo kokemukset opettivat että ei ne lapset mulle kuitenkaan ole kynnyskysymys jos mies sytyttää muuten. Onneksi kuitenkin juttu lähti etenemään just sen kolmannen miehen kanssa, jolla ei ollut lapsia. Tosin sittemmin ilmeni, että niitä lapsia ei ole siksi ettei hänellä ole siittiöitäkään. :O Että ei se aina vastuullisuudesta kerro.
Ei moni muukaan suostuisi.