Miten olette varautuneet siihen että auto hajoaa tien päälle näillä pakkasilla?
Tiedän että suurin osa, jopa kaikki teistä tulisivat kuolemaan muutamassa tunnissa.
Kommentit (89)
Mulla on semmonen kännykkä mukana millä saan järjestettyä hädän tullen vaikka kolme hyppivää apinaa tohon pellolle jos haluan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on semmonen kännykkä mukana millä saan järjestettyä hädän tullen vaikka kolme hyppivää apinaa tohon pellolle jos haluan.
Entä jos auton virtapiikki käräyttää sen takuusi?
Se ois varmaan sit käveltävä jos auto hajoais. Mut aika epätodennäköistä että tuo 30 vuotta palvelut Toyota hylkäis. Eikä tuo pakkanenkaan isommalti jännitä kun nytkin tulee tehtyä ulkotöitä 9 tuntista päivää ja päälle illat istun vielä matikka pilkillä.
heh, auto voi hajota kesä kuumallakin, oma edellinen auto jätti toukokuisena iltana kun lähdin grillille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajosi. Pakkasta -25. Totesin tilanteen ja kävelin takaisin kotiin. Jälkeenpäin mittasin kävelymatkan dippimittarilla ja sitä kertyi hieman yli seitsemän kilometriä. Reippaasti kävellessä kylmyys lakkasi tuntumasta.
Dippimittari
Niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos auton virtapiikki käräyttää sen takuusi?
Auton virtapiikki käräyttäisi taskussani olevan puhelimen? Luulen että silloin ei tarvitse soittaa enää yhtään mihinkään.
Onko tikut ja kirves siis mukana, vai kuolisitko matkalle kauppaan niitä ostamaan 150cm lumihangessa tarpoessasi?