Onko raamattu sinusta Jumalan sanaa?
Minusta ei ole, vaan raamattu on ihmisten sanaa Jumalasta.
Kommentit (2298)
Jumala on luonut Saatanan. Jumala ei halua estää Saatanaa tekemästä vääryyttä. Joten loogisesti täytyy päätyä johtopäätökseen, että tämä on Jumalan tahdon mukaista.
Vai sanotko, ettei Jumala kykene vastustamaan paholaisen mahtia? Sehän tarkoittaa, ettei Jumala voi olla kaikkivoipainen.
Päätelläänkö että Ihmiset ovat Saatanan puolella. Jumala haluaa vapauttaa ihmiset Saatanan vallasta, antaa ihmiskunnalle oman aikansa siirtyä Jumalan puolelle. Kun aika on täysi, kaikki tehdään päätökseen Jumalan taholta? Kaikkivaltias on kaikkivoipa kuningas.
Apostolit oli Jeesuksen kanssa siihen aikaan paikan päällä siellä . He kulki yhdessä ja söi kuin rukoili . Siksi minä tiedän että minä tiedän että minä tiedän lukee uudessa testamentissa koska he oli paikalla kun Jeesus ristiin naulittiin ja nousi kuolleista . Siksi he tiesi. Uuden liiton välimies .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Abrahamin pojat nimenomaan vapautettiin orjuudesta."
Tuo oli yksittäinen tapahtuma. Ei sitä silti jotenkin yleisesti kielletty. Päinvastoin, annettiin aika tarkkoja ohjeita orjien kohtelusta.Niin Raamatussa lukee. Omistamaansa orjaa ei saa pahoinpidellä niin että hän kuolee. Jos pysyy pari päivää pahoinpitelyn jälkeen hengissä niin se on ihan ok.
Taas tämä. Edelleen vanhan testamentin tarinat on juutalaisella syna gogalla . Uusi testamentti on kirkoissa MUTTA SIINÄKIN EROTELLAAN JUUTALAISILLE KUULUVAT ERIKSEEN kuin mitkä kuuluu kristityille . Ei pidä kaataa taakkoja kristittyjen päälle mitä et itsekään jaksa kantaa.
Hyvä Jumala siis haluaa sallia tämän orjien omistamisen ja pahoinpitelyn ainoastaan tietylle ihmisryhmälle?
Orjuus ei siis ole tuomittavaa kaikissa tilanteissa ja joissain olosuhteissa henkihieveriin pahoinpitely on Jumalan mielestä hyväksyttävä teko.
Ymmärrätkö mitä sanot? Orjuus ei IKINÄ ole oikein.
Vierailija kirjoitti:
Apostolit oli Jeesuksen kanssa siihen aikaan paikan päällä siellä . He kulki yhdessä ja söi kuin rukoili . Siksi minä tiedän että minä tiedän että minä tiedän lukee uudessa testamentissa koska he oli paikalla kun Jeesus ristiin naulittiin ja nousi kuolleista . Siksi he tiesi. Uuden liiton välimies .
Kukaan apostoleista ei kirjoittanut mitään. Kukaan ei tiedä mitä apostolit oikeasti ajattelivat.
Te ette ollut olemassa ette ollut paikan päällä kun Jeesus ristiin naulittiin joten älä esitä väärä apostolit väärää profeettaa et ollut paikalla !
"Taas tämä. Edelleen vanhan testamentin tarinat on juutalaisella syna gogalla . Uusi testamentti on kirkoissa MUTTA SIINÄKIN EROTELLAAN JUUTALAISILLE KUULUVAT ERIKSEEN kuin mitkä kuuluu kristityille . Ei pidä kaataa taakkoja kristittyjen päälle mitä et itsekään jaksa kantaa. "
Vaikka selität miten paljon niin tässä on kuitenkin faktat:
1) Raamattu ei kummassakan Testamentissa eikä 10-käskyssä selkeästi kiellä orjuutta eikä sano orjien pitämisen olevan syntiä
2) Jeesus ei opeta että ketään ei saisi pitää orjana
3) Paavalin kirjeissä, jotka sisältävät valtavan määrän käytännön ohjeita ihmisten arkeen, ei kielletä orjien pitämistä
Jeesus on voimakas. Mikä vastarinta!
Vierailija kirjoitti:
Te ette ollut olemassa ette ollut paikan päällä kun Jeesus ristiin naulittiin joten älä esitä väärä apostolit väärää profeettaa et ollut paikalla !
Ei ollut kukaan nykyisin elossa oleva, eikä ollut kukaan Raamatun kirjoittajista. Siksi muinaiset kertomukset tapautumista on epäluotettavia.
Tataarit on yksi ryhmä orjan jälkeläisiä Ismail. Mutta synnin orjat on eri asia siitä Jeesus voi vapauttaa tai sen seurauksista . Missä on Sodoman se on tuolla pääkallon paikalla ilm.11:8
"Minun tietoni on oikeaa tietoa, joka on todellisempaa kuin se, minkä sinä koet todellisuutena. "
Todellista sinulle mutta silti keskenään ristiriitaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan apostoleista ei kirjoittanut mitään. Kukaan ei tiedä mitä apostolit oikeasti ajattelivat.
Apostolit tosiaan kirjoitti muistiin sekä opetuksia eri ryhmille kuin tositapahtumia. Mutta te ette ollut siellä.
Surkeita kristittyjä palstalla kun eivät edes omaa Raamattuansa tunne. Ollaan olevinaan niin uskovaisia ymmärtämättä oman uskontonsa perusasioita edes kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Surkeita kristittyjä palstalla kun eivät edes omaa Raamattuansa tunne. Ollaan olevinaan niin uskovaisia ymmärtämättä oman uskontonsa perusasioita edes kunnolla.
Aitoa sokeaa uskoa puhtaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apostolit tosiaan kirjoitti muistiin sekä opetuksia eri ryhmille kuin tositapahtumia. Mutta te ette ollut siellä.
Kuten kuka, kuten mitä?
Vierailija kirjoitti:
"Taas tämä. Edelleen vanhan testamentin tarinat on juutalaisella syna gogalla . Uusi testamentti on kirkoissa MUTTA SIINÄKIN EROTELLAAN JUUTALAISILLE KUULUVAT ERIKSEEN kuin mitkä kuuluu kristityille . Ei pidä kaataa taakkoja kristittyjen päälle mitä et itsekään jaksa kantaa. "
Vaikka selität miten paljon niin tässä on kuitenkin faktat:
1) Raamattu ei kummassakan Testamentissa eikä 10-käskyssä selkeästi kiellä orjuutta eikä sano orjien pitämisen olevan syntiä
2) Jeesus ei opeta että ketään ei saisi pitää orjana
3) Paavalin kirjeissä, jotka sisältävät valtavan määrän käytännön ohjeita ihmisten arkeen, ei kielletä orjien pitämistä
Työmies on PALKKANSA ANSAINNUT uusi testamentti.
"Jumala haluaa vapauttaa ihmiset Saatanan vallasta"
Jumala sen Saatanan on maailmaan luonut ja tämä kaikki on osa Jumalan tahtoa. Jos siis uskoo tähän kristinuskon hömppään.
"Työmies on PALKKANSA ANSAINNUT uusi testamentti. "
Työmies ei ole orja ja jollekin maksaminen ei poista orjuutta. Orjuuden määritelmä ei ole ilmainen työ vaan se että joku oikeasti omistaa jonkun ihmisen ja voi myös myydä hänet jollekin toiselle.
Maksat palkan työntekijöille ja veron niinkuin kuuluu sekä eläkemaksun . YLE vero vain on laiton ylimääräinen. Ja alvvero montusta ja tilleistä on liian suuri.
Juurikin näin. Muutkaan länsimaiden mahdollisesti edistyksillisinä pidettävät piirteet, kuten demokraattisuus, eivät yleensä mitenkään pohjaudu kristinuskoon. Monet niistä ovat enemmänkin Raamatun opetusten vastaisia, kuten orjuuden kieltämisen ja feminismin lisäksi esimerkiksi näyttöön perustuva terveydenhuolto, vapaat rahoitusmarkkinat, uskonnonvapaus ja tieteellisyys.