Onko raamattu sinusta Jumalan sanaa?
Minusta ei ole, vaan raamattu on ihmisten sanaa Jumalasta.
Kommentit (2297)
"Työmies on PALKKANSA ANSAINNUT uusi testamentti. "
Hienoa sille työmiehelle mutta entäs orjat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ette ollut olemassa ette ollut paikan päällä kun Jeesus ristiin naulittiin joten älä esitä väärä apostolit väärää profeettaa et ollut paikalla !
Ei ollut kukaan nykyisin elossa oleva, eikä ollut kukaan Raamatun kirjoittajista. Siksi muinaiset kertomukset tapautumista on epäluotettavia.
Älähän hötkyile. Jeesus sanoi että opetuslasten joukossa on muutamia jotka eivät maista kuolemaa ennen Jeesuksen toista tulemista.
"Juurikin näin. Muutkaan länsimaiden mahdollisesti edistyksillisinä pidettävät piirteet, kuten demokraattisuus, eivät yleensä mitenkään pohjaudu kristinuskoon. Monet niistä ovat enemmänkin Raamatun opetusten vastaisia, kuten orjuuden kieltämisen ja feminismin lisäksi esimerkiksi näyttöön perustuva terveydenhuolto, vapaat rahoitusmarkkinat, uskonnonvapaus ja tieteellisyys."
Oletko lukenut mikä raamatunlause on kirjoitettuna yliopistoissa merkitsemään sen alkuperää ja tarkoitusta?
Vierailija kirjoitti:
"Minun tietoni on oikeaa tietoa, joka on todellisempaa kuin se, minkä sinä koet todellisuutena. "
Todellista sinulle mutta silti keskenään ristiriitaista.
Se, että koet asioiden olevan ristiriitaisia, johtuu siitä, että ymmärryksesi on kehittymätön.
"Oletko lukenut mikä raamatunlause on kirjoitettuna yliopistoissa merkitsemään sen alkuperää ja tarkoitusta?"
Ei ainakaan mikään sellainen joka tukisi modernia tieteellisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apostolit oli Jeesuksen kanssa siihen aikaan paikan päällä siellä . He kulki yhdessä ja söi kuin rukoili . Siksi minä tiedän että minä tiedän että minä tiedän lukee uudessa testamentissa koska he oli paikalla kun Jeesus ristiin naulittiin ja nousi kuolleista . Siksi he tiesi. Uuden liiton välimies .
Kukaan apostoleista ei kirjoittanut mitään. Kukaan ei tiedä mitä apostolit oikeasti ajattelivat.
Miksi sinua pitäisi uskoa , laita edes lähde.
"Se, että koet asioiden olevan ristiriitaisia, johtuu siitä, että ymmärryksesi on kehittymätön. "
Logiikka ei ole kiinni ymmärryksen kehittymisestä. Jotkut asiat nyt vain ovat ristiriidassa vaikka mitä tekisi ja sanoja vääntelisi.
Vierailija kirjoitti:
"Se, että koet asioiden olevan ristiriitaisia, johtuu siitä, että ymmärryksesi on kehittymätön. "
Logiikka ei ole kiinni ymmärryksen kehittymisestä. Jotkut asiat nyt vain ovat ristiriidassa vaikka mitä tekisi ja sanoja vääntelisi.
Logiikka on tarkoitus ylittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ette ollut olemassa ette ollut paikan päällä kun Jeesus ristiin naulittiin joten älä esitä väärä apostolit väärää profeettaa et ollut paikalla !
Ei ollut kukaan nykyisin elossa oleva, eikä ollut kukaan Raamatun kirjoittajista. Siksi muinaiset kertomukset tapautumista on epäluotettavia.
Älähän hötkyile. Jeesus sanoi että opetuslasten joukossa on muutamia jotka eivät maista kuolemaa ennen Jeesuksen toista tulemista.
Jeesus ei koskaan sanonut kirjoittamaasi lausetta. Mistä raamatusta olet löytänyt sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apostolit oli Jeesuksen kanssa siihen aikaan paikan päällä siellä . He kulki yhdessä ja söi kuin rukoili . Siksi minä tiedän että minä tiedän että minä tiedän lukee uudessa testamentissa koska he oli paikalla kun Jeesus ristiin naulittiin ja nousi kuolleista . Siksi he tiesi. Uuden liiton välimies .
Kukaan apostoleista ei kirjoittanut mitään. Kukaan ei tiedä mitä apostolit oikeasti ajattelivat.
Miksi sinua pitäisi uskoa , laita edes lähde.
Lähde sille, ettei jotain ole olemassa? Olemattoman todiste on se, ettei siitä ole todisteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paavali, Pietari, Johannes., aakob ja Juuda kirjoittivat kirjeitä. UT kannattaa lukea.
"Logiikka on tarkoitus ylittää."
Ei ole. Kun sen ylittää niin se ajattelu muuttuu mielikuvitukseksi.
Matteus 16:28
Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan.
Ihan Abraham joka toi orjia Egyptistä päästi Hagar orjan Ismail poikineen Arabiaan vapaaksi . Sä voit vapauttaa . Jeesus taas kehotti maksamaan palkan antamaan ruokaa hoitamaan sairaat terveeksi ja auttamaan köyhiä. Kuin tasa arvoisesti pitää kaikista huolta . Päästämään vangitut vapauteen eikä tietysti tarkoittanut murhamiehiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
"Logiikka on tarkoitus ylittää."
Ei ole. Kun sen ylittää niin se ajattelu muuttuu mielikuvitukseksi.
Mielikuvitus on eri asia.
No eihän nyt mohametti ja budha mitään kirjoittanut .
Ei faaraotkaan kirjoittanut mitään . Paitsi kuolleiden kirjan.
ierailija kirjoitti:
"Jumala haluaa vapauttaa ihmiset Saatanan vallasta"
Jumala sen Saatanan on maailmaan luonut ja tämä kaikki on osa Jumalan tahtoa. Jos siis uskoo tähän kristinuskon hömppään.
Miksi väität Jumalan luoneen Saatanan? Se on vastoin koko Raamatun opetusta.
"Ihan Abraham joka toi orjia Egyptistä päästi Hagar orjan Ismail poikineen Arabiaan vapaaksi ."
Tietenkin orjia ei vain otettu vaan myös välillä vapautettiin eri tilanteissa. Mutta se oli osa orjuutta että näin toimittiin eikä mitenkään poistanut orjuuden olemassaoloa.
"Jeesus taas kehotti maksamaan palkan antamaan ruokaa hoitamaan sairaat terveeksi ja auttamaan köyhiä. Kuin tasa arvoisesti pitää kaikista huolta ."
Tuo ei mitenkään muuta orjuutta miksikään.
"Päästämään vangitut vapauteen eikä tietysti tarkoittanut murhamiehiä naisia. "
Vanki ja orja ovat kaksi eri asiaa. Vanki on vapautensa menettänyt ihminen, orja on jonkun omaisuutta oleva ihminen.
Ihmiskauppa on kielletty sen tietää myös sutenöörit.