Sähköautoja testattiin kovissa pakkasolosuhteissa, Renault ja BMW erittäin hyviä noissa oloissa
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/51c0db84-f123-4e2a-906c-e415e9b4…
Testattiin myös -40 asteessa ja jopa hieman kylmemmässäkin.
Kaikkia merkkejä ei ollut tässä mukana, esim. Tesla ei ollut mukana tässä.
Kommentit (11)
Tästä testistä jätettiin ehkä tarkoituksellakin pois se että mikä oli autojen toimintamatka sen jälkeen kun ne saatiin käyntiin. Tai paljonko tuo nopea lämpiäminen kulutti sähköä akusta?
Mistä käynnistysakusta tuossa jutussa puhutaan?!
Vain sielultaan epäterve ostaa sähköauton
"Sähköautoja testattiin hirmupakkasessa: Vain kaksi viidestä lähti normaalisti käyntiin"
Tämä on viherhörhön mielestä hyvä tulos. 😂 Ei ihme, että sähköautot kelpaa heille jos näin vähään tyytyy.
Siis ei huolta. Täällä ps-seudulla pakkanen laskee hädin tuskin -20° C ja siihenkin parina päivänä talvessa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä käynnistysakusta tuossa jutussa puhutaan?!
Sellaisesta samanlaisesta, mikä on myös polttomoottoriautoissa. Sähköautoissa sitä tarvitaan, jotta apulaitteiden käyttäminen olisi mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä käynnistysakusta tuossa jutussa puhutaan?!
Sellaisesta samanlaisesta, mikä on myös polttomoottoriautoissa. Sähköautoissa sitä tarvitaan, jotta apulaitteiden käyttäminen olisi mahdollista.
No on se nyt jumaliste ettei lyijyakusta pääse eroon edes sähköautossa!
Kolme viidestä ei lähtenyt edes käyntiin pakkasella. Vielä on sähköautopuolella tekemistä ennen kuin ne soveltuvat Suomen oloihin. Aika outoa myös se että sähkömoottori ei käynnisty kun on kylmä. Toisaalta nuo sähköautot ovat enemmänkin jotain tietokonepelejä, sopivat Linnanmäelle mutta eivät juurikaan muualle.
Ranskalaista en ottaisi periaatteesta. Ranska on tekniikan vastakohta. Saksa on insinöörikansaa. Niihin luotan.
Aika yllättäen Renault noin hyvä. Mutta toisaalta firmalla on jo pitkä kokemus sähköautoista kyllä.