Onko raamattu sinusta Jumalan sanaa?
Minusta ei ole, vaan raamattu on ihmisten sanaa Jumalasta.
Kommentit (2869)
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole minun mielipiteestä ja mitä se muuttaisi.
Enemmän kannattaisi miettiä mitä pahaa voisi elämässä tapahtua jos seuraisi raamatun opetusta.
Tuskin mitään. Mutta entäs kun seuraa nykyajan vöyhötyksiä.
"Ja jos silmäsi viettelee sinua, heitä se pois. Onhan parempi, että silmäpuolena pääset sisälle Jumalan valtakuntaan, kuin että sinut molemmat silmät tallella heitetään helvettiin, missä 'mato ei kuole eikä tuli sammu'. "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän kannattaisi miettiä mitä pahaa voisi elämässä tapahtua jos seuraisi raamatun opetusta.
"Ja jos silmäsi viettelee sinua, heitä se pois. Onhan parempi, että silmäpuolena pääset sisälle Jumalan valtakuntaan, kuin että sinut molemmat silmät tallella heitetään helvettiin, missä 'mato ei kuole eikä tuli sammu'. "
Eri
Jumala myös tukee sinua oikeaan suuntaan kulkemisessa. Minä esimerkiksi olen harkinnut pitkään sitä, että käyttäisin ristikorua päivittäin. En kuitenkaan ole toteuttanut asiaa siksi, koska olen ollut huolissani siitä, että leimautuisin hihhuliksi. Tiedättekö, ystävät, enää en ole huolissani siitä, leimaudunko hihhuliksi, ja käytän mielelläni ristikorua päivittäin. Jumala auttoi minua siinä, että nyt haluan käyttää ristikorua. Jälkikäteen ajatellen tosin ehkä olisi kannattanut tehdä tuo valinta heti silloin, kun minusta alkoi vaikuttaa siltä, että se olisi hyvä idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Jumala myös tukee sinua oikeaan suuntaan kulkemisessa. Minä esimerkiksi olen harkinnut pitkään sitä, että käyttäisin ristikorua päivittäin. En kuitenkaan ole toteuttanut asiaa siksi, koska olen ollut huolissani siitä, että leimautuisin hihhuliksi. Tiedättekö, ystävät, enää en ole huolissani siitä, leimaudunko hihhuliksi, ja käytän mielelläni ristikorua päivittäin. Jumala auttoi minua siinä, että nyt haluan käyttää ristikorua. Jälkikäteen ajatellen tosin ehkä olisi kannattanut tehdä tuo valinta heti silloin, kun minusta alkoi vaikuttaa siltä, että se olisi hyvä idea.
Jatkan tätä kommenttia vielä hieman. Siltä varalta, että joku miettii, mitä aion tehdä, niin tiedoksi, että minä aion jatkaa rukoilemista näin:
Isä meidän, joka olet taivaissa.
Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
Tulkoon sinun valtakuntasi.
Tapahtukoon sinun tahtosi, myös maan päällä niin kuin taivaassa.
Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme.
Ja anna meille meidän syntimme anteeksi, niin kuin mekin anteeksi annamme niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
Äläkä saata meitä kiusaukseen, vaan päästä meidät pahasta.
Sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti.
Aamen.
Raamatussa Jumala määrää naisen raiskaamisen kahteen kertaan. Kaksi eri tapausta. Toinen on julkinen ryhmäraiskaus, jos muistan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa Jumala määrää naisen raiskaamisen kahteen kertaan. Kaksi eri tapausta. Toinen on julkinen ryhmäraiskaus, jos muistan oikein.
Tapahtukoon sinun tahtosi?
Raamatussa on siellä täällä välähdyksiä totuudesta, kuten se, että Jumala on rakkaus.
Fantasiakertomus ja kansantarinoiden kokoelma, kuten Sormusten herra ja Kalevala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Sodan jaloissä kärsiviä lapsia ei kuitenkaan joutanut tukea, kun oli kiire sinun ristikorusi jahkailun kanssa.
Raamattu kirjoitetaan Raamattu.