Onko raamattu sinusta Jumalan sanaa?
Minusta ei ole, vaan raamattu on ihmisten sanaa Jumalasta.
Kommentit (2842)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti ihan palata katsomaan, kirjoitinko illalla tällaiseen ketjuun vai oliko se unta. Ei näköjään ollut unta. Aivan sumua, niin kuin unta, on ajatus illasta. Miten ja miksi ihmeessä päädyin koko palstalle, saati uskontoketjuun kirjoittamaan.
Tietoinen toiminta on hyvin tärkeä asia. On hyvin tärkeää pyrkiä siihen, että tekee tietoisia valintoja. Jos et ota tietoisesti vastuuta omasta toiminnastasi, muut ihmiset mielellään ohjailevat sinua toimimaan heille sopivalla tavalla. Hämmentynyttä ihmistä on helppo ohjailla, joten yritys saada muut hämmentyneiksi on tavallista. Sinun kannattaisi kuitenkin olla kiinnostunut siitä, mikä on sinulle itsellesi sopivaa ja kannattavaa. Jos vietät elämäsi hämmentyneenä ja kuin unessa, olennainen jää sinulta huomaamatta.
En tiedä, mistä puhut. Minun "piti" tulla kirjoittamaan tänne tekstiä, jollaista en ole koskaan edes ajatellut. Aamulla se tuntui unelta, niin sumuinen oli kokemus. Jokin voima käytti minua hyväkseen.
Ei kuulosta hyvältä. Kannattaa varmaan hakea apua, jos tuollainen jatkuu.
En tiedä, mistä puhut. Minun "piti" tulla kirjoittamaan tänne tekstiä, jollaista en ole koskaan edes ajatellut. Aamulla se tuntui unelta, niin sumuinen oli kokemus. Jokin voima käytti minua hyväkseen.