Erosin pitkästä avioliitosta 42v ja olen todella yllättynyt miten moni mies ollut kiinnostunut sen jälkeen vaikka lapsiakin
Suurin yllätys on että myös lapsettomia miehiä ollut kiinnostuneita ja tosi kivoja sellaisia. Ja siis suurin osa saman ikäisiä tai nuorempia!
Täällä minua peloteltiin ettei ole mahiksia enää löytää uutta miestä tai sitten pitää tyytyä 10-20 vuotta vanhempaan. Ja pah 🤣
Kommentit (96)
Asutko AP isossa vai pienessä kaupungissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hei ap! Miksi halusit erota lastesi isästä?
Hän oli tunnekylmä, ei tehnyt mitään pyytämättä, eikä arvostanut minua. T. Ap
Kuitenkin hän oli niin ihana ja upea, että halusit kolme lasta hänen kanssaan? Oletan siis, että nämä kolme lasta ovat saman miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hei ap! Miksi halusit erota lastesi isästä?
Hän oli tunnekylmä, ei tehnyt mitään pyytämättä, eikä arvostanut minua. T. Ap
Kuitenkin hän oli niin ihana ja upea, että halusit kolme lasta hänen kanssaan? Oletan siis, että nämä kolme lasta ovat saman miehen kanssa.
itselleni ainakin nuorena iskettiin päähän, että miehet pitäisi vain hyväksyä tuollaisina, että ovat tunneköyhiä, sosiaalisesti kömpelöitä, eivät puhu tai kommunikoi. Vasta 30+ ikävuoden jälkeen ymmärsin, että ei, kaikki miehet eivät ole tuollaisia ja että minullakin on oikeus löytää sellainen mies, jonka kanssa on aidosti hyvä olla.
Olen vajaa 50v ja menin baariin niin en kyllä valhtele yhtään jos sanon että noin parikymmentä miestä yritti illan aikana, tosi paljon 20-30v ja noin puolet 30-40 vuotiaita. Ei kyllä parikymppisenä ollut kysyntä yhtään näin suurta kun nykyään. Ja vieläpä olen ylipainoinen, närti kyllä ja hoikkavyötäröinen ja leveälantioinen jos se jotenkin vaikuttaa. Mut joo, yksin ei tarvi olla jos ero tulee. Baarista kun lähdin niin useampi ukko seurasi ulos asti perässä ja yritti 😅
Mulla kans enemmän vientiä 40+ kun nuorena. Olen kyllä tosi hyvännäköinen ikäisekseni, hoikka jne.
AP, kyllä puutteessa oleva mies tyhjentää kassinsa vähän vanhempaan ja eltaantuneeseenkin tuheroon. Sehän ei tarkoita että mitään kummempaa suhdetta olisi tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kans enemmän vientiä 40+ kun nuorena. Olen kyllä tosi hyvännäköinen ikäisekseni, hoikka jne.
Itse olin nuorena hoikka ja mallinmutoissa mut ei silloin paljoa kysyntää ollut. Nyt lähestyy 50v enkä ole päästänyt itseäni tätiintymään vaikka ylipainoa onkin tullut. Pidän pitkiä hiuksia ja nuorekkaita vaatteita. Miehet käy kuumana. Pahimmillaan tultu muutaman kerran ihan lenkilläkin iskemään. Koska vaan voi lähteä baariin vaikka yksin. Samoin tein saa kyllä kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin nuorena hoikka ja mallinmutoissa mut ei silloin paljoa kysyntää ollut. Nyt lähestyy 50v enkä ole päästänyt itseäni tätiintymään vaikka ylipainoa onkin tullut. Pidän pitkiä hiuksia ja nuorekkaita vaatteita. Miehet käy kuumana. Pahimmillaan tultu muutaman kerran ihan lenkilläkin iskemään. Koska vaan voi lähteä baariin vaikka yksin. Samoin tein saa kyllä kavereita.
Römpsä se on vanhakin römpsä jos pusseissa pakottaa.
Minä erosin aikanaan 42-vuotiaana, kaksi lasta. Löysin fiksuj, tasapainoisen ja saman ikäisen miehen parinnvuoden päästä. Sitä ennen oli monta kiinnostunuta,mutta itseäni ei kiinnostanut. Ja ei, en ikinä ollut deittiäpeissä.
Vierailija kirjoitti:
Minä erosin aikanaan 42-vuotiaana, kaksi lasta. Löysin fiksuj, tasapainoisen ja saman ikäisen miehen parinnvuoden päästä. Sitä ennen oli monta kiinnostunuta,mutta itseäni ei kiinnostanut. Ja ei, en ikinä ollut deittiäpeissä.
Jatkan: ollen pitkä ja muodokas, tuolloin bmi oli noin 23.
Vierailija kirjoitti:
Beta-mies ei saanut nuorempaa niin joutui tyytymään käytettyyn pussintyhjennysalustaan. Sellaista sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksei ne silloin halunneet kun olin parikymppinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Beta-mies ei saanut nuorempaa niin joutui tyytymään käytettyyn pussintyhjennysalustaan. Sellaista sattuu.
Halveksuntasi kertoo enemmän sinusta kuin minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että kuljit nokka pystyssä ja naama norsunv:tulla. Nyt näytät helpolta pussien tyhjennykseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikymppinen on harvoin seksikäs. Koska seksikkyys nousee ihmisen sisältä päin, sama ilmiö kuin karisman kanssa. Parikymppinen ei yleensä vielä tunne itseään, mikä on sekä aidon karisman että aidon seksikkyyden perustana. Ankkahuulet ja pullasudet ovat vain päälleliimattua.
Vierailija kirjoitti:
Olen vajaa 50v ja menin baariin niin en kyllä valhtele yhtään jos sanon että noin parikymmentä miestä yritti illan aikana, tosi paljon 20-30v ja noin puolet 30-40 vuotiaita. Ei kyllä parikymppisenä ollut kysyntä yhtään näin suurta kun nykyään. Ja vieläpä olen ylipainoinen, närti kyllä ja hoikkavyötäröinen ja leveälantioinen jos se jotenkin vaikuttaa. Mut joo, yksin ei tarvi olla jos ero tulee. Baarista kun lähdin niin useampi ukko seurasi ulos asti perässä ja yritti 😅
Ja ravitsemusliike oli Pärnäkoskella sijaitseva Pub Kuikanruikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ravitsemusliike oli Pärnäkoskella sijaitseva Pub Kuikanruikka?
Kuikanruikassa miss hirvelläkin on vientiä kun bönden aikamiespoikien kassit painaa ja viistää polvia.
Kamala tätä palstaa. Onneksi tunne-elämältään tasapainoisiakin miehiä olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihana kuulla. Oma mieheni jätti minut täysin puskista 15 vuoden jälkeen naurettavia piirteitä saaneessa keski-iän kriisissään. Itse olen muutaman vuoden nuorempi niin ei ole kriisi vielä ehtinyt iskeä. Olisi kyllä upeaa tavata vielä mies, joka pystyisi elämään normaalia perhe-elämää. Tähän asti koko perhe on hyppinyt mieslapsen oikkujen tahdissa.
Ei ihme että jätti.
Kiva että 90 v hopeaketut katselevat. <3