Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin pitkästä avioliitosta 42v ja olen todella yllättynyt miten moni mies ollut kiinnostunut sen jälkeen vaikka lapsiakin

Vierailija
13.02.2026 |

Suurin yllätys on että myös lapsettomia miehiä ollut kiinnostuneita ja tosi kivoja sellaisia. Ja siis suurin osa saman ikäisiä tai nuorempia! 

Täällä minua peloteltiin ettei ole mahiksia enää löytää uutta miestä tai sitten pitää tyytyä 10-20 vuotta vanhempaan. Ja pah 🤣

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä miehet kaikkea panee. Sitoutumista saat sitten etsiä tosissaan.

Eronneilta ja lihavilta irtoaa aina, parilla kehulla.

Miehiltä irtoaa pyytämällä ilman mitään kehumista.

Vierailija
82/99 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikä se on siallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Mikä on se juttu että perheellinen nainen ei hyväksy miestä jolla on lapsia?

Kokemuksesta nainen tietää, että naiselle lankeaa päävastuu lapsista. Kun on ne omatkin lapset hoidettavana niin monet eivät jaksa ryhtyä hommaan.

Vierailija
84/99 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans enemmän vientiä 40+ kun nuorena. Olen kyllä tosi hyvännäköinen ikäisekseni, hoikka jne.

Itse olin nuorena hoikka ja mallinmutoissa mut ei silloin paljoa kysyntää ollut. Nyt lähestyy 50v enkä ole päästänyt itseäni tätiintymään vaikka ylipainoa onkin tullut. Pidän pitkiä hiuksia ja nuorekkaita vaatteita. Miehet käy kuumana. Pahimmillaan tultu muutaman kerran ihan lenkilläkin iskemään. Koska vaan voi lähteä baariin vaikka yksin. Samoin tein saa kyllä kavereita.

Römpsä se on vanhakin römpsä jos pusseissa pakottaa.

Sulle kelpaa nuutuneinkin pubiruusu? Hyhhyh, mikä pohjanlaari h*oramies.

Vierailija
85/99 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, kyllä puutteessa oleva mies tyhjentää kassinsa vähän vanhempaan ja eltaantuneeseenkin tuheroon. Sehän ei tarkoita että mitään kummempaa suhdetta olisi tiedossa.

Mistä katkeruus? Huono äitisuhde?

Vierailija
86/99 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans enemmän vientiä 40+ kun nuorena. Olen kyllä tosi hyvännäköinen ikäisekseni, hoikka jne.

Itse olin nuorena hoikka ja mallinmutoissa mut ei silloin paljoa kysyntää ollut. Nyt lähestyy 50v enkä ole päästänyt itseäni tätiintymään vaikka ylipainoa onkin tullut. Pidän pitkiä hiuksia ja nuorekkaita vaatteita. Miehet käy kuumana. Pahimmillaan tultu muutaman kerran ihan lenkilläkin iskemään. Koska vaan voi lähteä baariin vaikka yksin. Samoin tein saa kyllä kavereita.

Ei kyntömies vakoaan valitse.

Vierailija
87/99 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa jännää, miten toisilla menee aihe niin tunteisiin,  että pitää palstalla kirjoitella rumasti ja halventavasti.. Menkääpä nyt itseenne ja miettikää, että MIKSI.

Vierailija
88/99 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa jännää, miten toisilla menee aihe niin tunteisiin,  että pitää palstalla kirjoitella rumasti ja halventavasti.. Menkääpä nyt itseenne ja miettikää, että MIKSI.

Todellakin. Aivan ihmisvihaista tekstiä.

Vierailija
89/99 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiseuraa kyllä löytyy sormia napauttamalla, mutta sitoutumishaluiset miehet ovat kuin suoraan kauhugalleriasta.

Yllättävän monen miehen on pilannut alistava ex-eukko. Jätkäparat saaneet syviä haavoja.

Yllättävää, miten kokenutkin nainen uskoo muitta mutkitta miehen tarinan alistavasta eukosta. Totuus lienee jossain puolivälissä.

Vierailija
90/99 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh et varmaan ota palstan juttuja tosissasi..

Vierailija
91/99 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Mikä on se juttu että perheellinen nainen ei hyväksy miestä jolla on lapsia?

Hyväksyn ilman muuta lapset. Mutta ei tullut mieleenkään että lapsettomat miehet kiinnostuisivat. Minulla siis kolme lasta, jotka kyllä jo kaikki kouluikäisiä, yksi pienempi ja kaksi teiniä. Asun pk-seudulla. T. Ap

Hetkonen. Nyt heräsi muutama kysymys, jos ole ap. Eli olet ollut aviossa peräti 42v vai ikäsi on 42v? Käsitin aloituksesta että olet ollut aviossa sen 42v. Lasten iät täsmäävät paremmin siihen että ikäsi on 42v. Miten on?

Vierailija
92/99 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ompi ap:lla arki kohta taas edessä, kunhan kuvitelmat alkaa ropisemaan...

Vierailija
93/99 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sori, mutta aloituksestasi paistaa juuri eronneen hurma ja naivius. Kiinnostuneita ihan varmasti pyörii ympärillä, kun "vapaudut taas markkinoille", mutta siitä on vielä pitkä pitkä  matka siihen, että löytäisit sopivan kumppanin. Paitsi tietenkin, jos sinulle kelpaa lähes kuka vain. 

Vierailija
94/99 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa löytyy melkein kenelle tahansa, mutta se on sitten kokonaan eri asia löytyykö ketään sopivaa pysyvään parisuhteeseen, jossa asutaan katon alla ja hoidetaan tylsiä  arjen asioita yhdessä. Miehille kelpaa kevyt deittailu ja vapaa hengailu yhdessä sekä sänkyhommat, mutta vakavammat asiat ovat sitten kokonaan toinen juttu. Moni kyllä esittää, että etsii jotain vakavampaa. 

Vierailija
95/99 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyntömies vakoaan valitse.

Totta. Se on nainen joka valitsee kyntäjän.

Vierailija
96/99 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan pillua antamaan.

Vierailija
97/99 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraa löytyy melkein kenelle tahansa, mutta se on sitten kokonaan eri asia löytyykö ketään sopivaa pysyvään parisuhteeseen, jossa asutaan katon alla ja hoidetaan tylsiä  arjen asioita yhdessä. Miehille kelpaa kevyt deittailu ja vapaa hengailu yhdessä sekä sänkyhommat, mutta vakavammat asiat ovat sitten kokonaan toinen juttu. Moni kyllä esittää, että etsii jotain vakavampaa. 

Hohhoijaa taas, jo on jutut.

Minä 50+ nainen valmistelen eroa, koska mieheni on lopettanut seksin.

Haluan kevyen seksisuhteen jonkun puoleensavetävän miehen kanssa, en mitään uutta parisuhdetta. Aivan kaikkein viimeksi haluan kotiini mitään miestä asumaan. 

Kuulostaa lupaavalta, että eron jälkeen olisi minulle siis seksiä tarjolla ilman, että mies alkaa vaatia kotileikkejä.

Vierailija
98/99 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jungilaiseüuden mukaan halveksunta on aina perimmiltään itsevihaa, jonka projisoi toiseen ihmiseen, koska pää ei kestä kohdata oikeaa tunnetta.

Vierailija
99/99 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä moni kommentoikin.. Seksiä löytyy, mutta parisuhdetta on lähes mahdotonta löytää. Olen 38 v. ja käyttänyt tinderiä jo vuosia. 7 vuodessa on löytynyt 2 puolen vuoden suhdetta. Kaikki loput miehet on halunneet vaan seksiä. Ja olen hoikka, isohkot tissit ja kauniiksi kehuttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän