Erosin pitkästä avioliitosta 42v ja olen todella yllättynyt miten moni mies ollut kiinnostunut sen jälkeen vaikka lapsiakin
Suurin yllätys on että myös lapsettomia miehiä ollut kiinnostuneita ja tosi kivoja sellaisia. Ja siis suurin osa saman ikäisiä tai nuorempia!
Täällä minua peloteltiin ettei ole mahiksia enää löytää uutta miestä tai sitten pitää tyytyä 10-20 vuotta vanhempaan. Ja pah 🤣
Kommentit (130)
Et vaan ymmärrä että miehet pitää naista kuin autoa. Koeajolla voi käydä huonoa ja rumaakin autoa mutta sitten sen omistaminen on toinen juttu. Miten te naiset ette vieläkään ymmärrä että miehet ovat seksuaalisempia olentoja kuin naiset, koska testosteroni
Nainen siis yllättyi että saa miehiä helposti, kaikkea sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä suhteeseen kelpaa, vaikka helpon pillun perässä jotkut ovatkin. No, siperia opettaa.
No en tuolla tavalla naisista ajattelevan miehen kanssa suhteeseen haluaisikaan 🤣 Se on se elämänkokemus ja kertoo heti mitähaluaa ja mitä ei joka karsii jyvät akanoista. Kivoja miehiä on paljon. Runsaudenpulaa lähinnä. T. Ap
No kuinka monen miehen kanssa näistä makasit ja kuinka moni piti yhteyttä sen jälkeen? Koska sanoit että paljon kysyntää niin tulkitsen sen niin että olet käynyt läpi paljon miehiä, etpä tainut mitään vakavempaa näistä "laatumiehistä" saada
Tuo on totta. Vaikka itse olen naimisissa ja pienten lasten äiti, niin jatkuvasti tulee treffipyyntöä ihan fiksuilta, korkeasti koulutetuilta ja hyvissä työpaikoissa olevilta sinkkumiehiltä (olen pistokokeen omaisesti tarkastanut, että väitetyt valtaa todella pitävät paikkansa).
Eli jos nyt eroaisin (täytän loppuvuodesta 48), en luultavasti olisi sinkkuna pitkään. Onneksi kuitenkin hyvä aviomies ja korkeasti koulutettu, kuten itsekin olen.
Luultavasti äidiksi tulo lisää naisellisuutta (olen kyllä aina ollut hyvin siro ja naisellinen).
Vierailija kirjoitti:
Olen vajaa 50v ja menin baariin niin en kyllä valhtele yhtään jos sanon että noin parikymmentä miestä yritti illan aikana, tosi paljon 20-30v ja noin puolet 30-40 vuotiaita. Ei kyllä parikymppisenä ollut kysyntä yhtään näin suurta kun nykyään. Ja vieläpä olen ylipainoinen, närti kyllä ja hoikkavyötäröinen ja leveälantioinen jos se jotenkin vaikuttaa. Mut joo, yksin ei tarvi olla jos ero tulee. Baarista kun lähdin niin useampi ukko seurasi ulos asti perässä ja yritti 😅
Niin kun seksiä haluavat. Niin minäkin nuorempana iskin vanhempia naisia kun olivat helppoja. Kun naisen ikä tuli tietoon niin ei tarvinnut sanoa kuin että en ikinä uskoisi, näytät paljon nuoremmalta. T y h m ä t naiset uskoivat lähes joka kerta 😄
Vierailija kirjoitti:
Tuo on totta. Vaikka itse olen naimisissa ja pienten lasten äiti, niin jatkuvasti tulee treffipyyntöä ihan fiksuilta, korkeasti koulutetuilta ja hyvissä työpaikoissa olevilta sinkkumiehiltä (olen pistokokeen omaisesti tarkastanut, että väitetyt valtaa todella pitävät paikkansa).
Eli jos nyt eroaisin (täytän loppuvuodesta 48), en luultavasti olisi sinkkuna pitkään. Onneksi kuitenkin hyvä aviomies ja korkeasti koulutettu, kuten itsekin olen.
Luultavasti äidiksi tulo lisää naisellisuutta (olen kyllä aina ollut hyvin siro ja naisellinen).
Joo itse myös varattu ja 72 vuotias mies. Nuoret naiset pyytäneet treffeille mutta pakko kieltäytyä kun olen tällä hetkellä varattu. Viimeksi pyysi VIIVI mutta kieltäydyin kohteliaasti vaikka imartelihan se. Mukava tietää että ei ole nuorista naisista pulaa näin ehtoopuolellakaan.
T: Hopeakettu 72v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo itse myös varattu ja 72 vuotias mies. Nuoret naiset pyytäneet treffeille mutta pakko kieltäytyä kun olen tällä hetkellä varattu. Viimeksi pyysi VIIVI mutta kieltäydyin kohteliaasti vaikka imartelihan se. Mukava tietää että ei ole nuorista naisista pulaa näin ehtoopuolellakaan.
T: Hopeakettu 72v
Tuskin ovat, miehet pappautuu jo viisikymppisinä. Monet minusta kiinnostuneet ovat olleet kolmikymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa jännää, miten toisilla menee aihe niin tunteisiin, että pitää palstalla kirjoitella rumasti ja halventavasti.. Menkääpä nyt itseenne ja miettikää, että MIKSI.
Mutta osa kommenteista on täysin totta. Naisen on helppo saada mies seksiin mutta yrittäppä saada hyvä mies parisuhteeseen
Mä taas en löydä yhtään ketään.
N44
Vierailija kirjoitti:
Pllua ne on kuule vailla vain.
No mitä luulet, että ne naiset on vailla? Itse olen tapaillut monia miehiä seksin takia - parisuhde kun sattuu jo löytymään.
Otitko tämän ihan tosissaan? En ihmettele miksi naisilta niin helppo saada piparia
Vierailija kirjoitti:
Otitko tämän ihan tosissaan? En ihmettele miksi naisilta niin helppo saada piparia
Siksihän on ihanaa. On ihanaa saada miehiltä hyvää seksiä. Kuka nainen nyt mitään parisuhdetta oikeasti hakee - missään iässä?
Vierailija kirjoitti:
Olen vajaa 50v ja menin baariin niin en kyllä valhtele yhtään jos sanon että noin parikymmentä miestä yritti illan aikana, tosi paljon 20-30v ja noin puolet 30-40 vuotiaita. Ei kyllä parikymppisenä ollut kysyntä yhtään näin suurta kun nykyään. Ja vieläpä olen ylipainoinen, närti kyllä ja hoikkavyötäröinen ja leveälantioinen jos se jotenkin vaikuttaa. Mut joo, yksin ei tarvi olla jos ero tulee. Baarista kun lähdin niin useampi ukko seurasi ulos asti perässä ja yritti 😅
Uskon sen, että olet vajaa.
Upea uutinen!!
Ero tulossa.
T.N kohta 40v
Vierailija kirjoitti:
Pllua ne on kuule vailla vain.
Hyvä! Parisuhdetta takana yli 30v, loppuelämä mielellään yksin mut toki seksiä nuorten miesten kanssa, tai alle 40v riittää tällaselle pian 50v naiselle. Siitä vaan valitsen mieleisimmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
42 vuotta on kyllä kunnioitettavan pitkä avioliitto. Löydät varmaan jonkun kivan papan vielä seuraksi.
mä myös tulkitsin aluksi noin, että 42 vuoden avioliitto eli ap vähintään 6-kymppinen
Vähän hämmentävää, kun puhuu kuitenkin lapsista. Eiköhän lapsetkin ole jo aikuisia tuohon ikään mennessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kun seksiä haluavat. Niin minäkin nuorempana iskin vanhempia naisia kun olivat helppoja. Kun naisen ikä tuli tietoon niin ei tarvinnut sanoa kuin että en ikinä uskoisi, näytät paljon nuoremmalta. T y h m ä t naiset uskoivat lähes joka kerta 😄
Etkö ymmärrä, että ne naiset halusivat sinulta juurikin vain seksiä? Saivat sitä oikein nuoremmalta mieheltä, olivat varmasti tyytyisiä.
Yritä miettiä toisinpäin, että nuori nainen saisi baarista seksiä vanhemmalta mieheltä ja jälkeenpäin kirjoittaisi nettiin,,että kyllä se mies oli tyhmä, kun ei tajunnut, etten halunnut suhdetta vaan pelkkää seksiä.
Niin, ehkä ymmärrät nyt. Ne vanhemmat naiset halusivat nuoremmalta mieheltä vain seksiä ja olivat kohtaamiseenne varmasti tyytyisempiä kuin sinä. Mutta se on kuitenkin hyvä kuulla, että sinullekin jäi siitä hyvä mieli.
Olisi kyllä järkkyä käydä jossain baareissa kun on 50-vuotias. Noi jutut loppui kun täytin 30 vuotta. Tinderiä en myöskään käyttäisi eli yksin jäisin jos eroaisin.
Missä ehdit tapaamaan miehiä, jos sinulla lapsia ja työ?
Yh 14 vuotta.