Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erosin pitkästä avioliitosta 42v ja olen todella yllättynyt miten moni mies ollut kiinnostunut sen jälkeen vaikka lapsiakin

Vierailija
13.02.2026 |

Suurin yllätys on että myös lapsettomia miehiä ollut kiinnostuneita ja tosi kivoja sellaisia. Ja siis suurin osa saman ikäisiä tai nuorempia! 

Täällä minua peloteltiin ettei ole mahiksia enää löytää uutta miestä tai sitten pitää tyytyä 10-20 vuotta vanhempaan. Ja pah 🤣

Kommentit (130)

Vierailija
101/130 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ehdit tapaamaan miehiä, jos sinulla lapsia ja työ?

Yh 14 vuotta.

Vierailija
102/130 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan ymmärrä että miehet pitää naista kuin autoa. Koeajolla voi käydä huonoa ja rumaakin autoa mutta sitten sen omistaminen on toinen juttu. Miten te naiset ette vieläkään ymmärrä että miehet ovat seksuaalisempia olentoja kuin naiset, koska testosteroni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/130 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen siis yllättyi että saa miehiä helposti, kaikkea sitä.

Vierailija
104/130 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä suhteeseen kelpaa, vaikka helpon pillun perässä jotkut ovatkin. No, siperia opettaa.

No en tuolla tavalla naisista ajattelevan miehen kanssa suhteeseen haluaisikaan 🤣 Se on se elämänkokemus ja kertoo heti mitä

haluaa ja mitä ei joka karsii jyvät akanoista. Kivoja miehiä on paljon. Runsaudenpulaa lähinnä. T. Ap

No kuinka monen miehen kanssa näistä makasit ja kuinka moni piti yhteyttä sen jälkeen? Koska sanoit että paljon kysyntää niin tulkitsen sen niin että olet käynyt läpi paljon miehiä, etpä tainut mitään vakavempaa näistä "laatumiehistä" saada

Vierailija
105/130 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on totta. Vaikka itse olen naimisissa ja pienten lasten äiti, niin jatkuvasti tulee treffipyyntöä ihan fiksuilta, korkeasti koulutetuilta ja hyvissä työpaikoissa olevilta sinkkumiehiltä (olen pistokokeen omaisesti tarkastanut, että väitetyt valtaa todella pitävät paikkansa).

Eli jos nyt eroaisin (täytän loppuvuodesta 48), en luultavasti olisi sinkkuna pitkään. Onneksi kuitenkin hyvä aviomies ja korkeasti koulutettu, kuten itsekin olen.

Luultavasti äidiksi tulo lisää naisellisuutta (olen kyllä aina ollut hyvin siro ja naisellinen).

Vierailija
106/130 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vajaa 50v ja menin baariin niin en kyllä valhtele yhtään jos sanon että noin parikymmentä miestä yritti illan aikana, tosi paljon 20-30v ja noin puolet 30-40 vuotiaita. Ei kyllä parikymppisenä ollut kysyntä yhtään näin suurta kun nykyään. Ja vieläpä olen ylipainoinen, närti kyllä ja hoikkavyötäröinen ja leveälantioinen jos se jotenkin vaikuttaa. Mut joo, yksin ei tarvi olla jos ero tulee. Baarista kun lähdin niin useampi ukko seurasi ulos asti perässä ja yritti 😅

Niin kun seksiä haluavat. Niin minäkin nuorempana iskin vanhempia naisia kun olivat helppoja. Kun naisen ikä tuli tietoon niin ei tarvinnut sanoa kuin että en ikinä uskoisi, näytät paljon nuoremmalta. T y h m ä t naiset uskoivat lähes joka kerta 😄

Vierailija
107/130 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta. Vaikka itse olen naimisissa ja pienten lasten äiti, niin jatkuvasti tulee treffipyyntöä ihan fiksuilta, korkeasti koulutetuilta ja hyvissä työpaikoissa olevilta sinkkumiehiltä (olen pistokokeen omaisesti tarkastanut, että väitetyt valtaa todella pitävät paikkansa).

Eli jos nyt eroaisin (täytän loppuvuodesta 48), en luultavasti olisi sinkkuna pitkään. Onneksi kuitenkin hyvä aviomies ja korkeasti koulutettu, kuten itsekin olen.

Luultavasti äidiksi tulo lisää naisellisuutta (olen kyllä aina ollut hyvin siro ja naisellinen).

Joo itse myös varattu ja 72 vuotias mies. Nuoret naiset pyytäneet treffeille mutta pakko kieltäytyä kun olen tällä hetkellä varattu. Viimeksi pyysi VIIVI mutta kieltäydyin kohteliaasti vaikka imartelihan se. Mukava tietää että ei ole nuorista naisista pulaa näin ehtoopuolellakaan.

T: Hopeakettu 72v

Vierailija
108/130 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pllua ne on kuule vailla vain.

Vierailija
109/130 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo itse myös varattu ja 72 vuotias mies. Nuoret naiset pyytäneet treffeille mutta pakko kieltäytyä kun olen tällä hetkellä varattu. Viimeksi pyysi VIIVI mutta kieltäydyin kohteliaasti vaikka imartelihan se. Mukava tietää että ei ole nuorista naisista pulaa näin ehtoopuolellakaan.

T: Hopeakettu 72v

Tuskin ovat, miehet pappautuu jo viisikymppisinä. Monet minusta kiinnostuneet ovat olleet kolmikymppisiä. 

Vierailija
110/130 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa jännää, miten toisilla menee aihe niin tunteisiin,  että pitää palstalla kirjoitella rumasti ja halventavasti.. Menkääpä nyt itseenne ja miettikää, että MIKSI.

Mutta osa kommenteista on täysin totta. Naisen on helppo saada mies seksiin mutta yrittäppä saada hyvä mies parisuhteeseen

Vierailija
111/130 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en löydä yhtään ketään. 

N44

Vierailija
112/130 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä luulet, että ne naiset on vailla? Itse olen tapaillut monia miehiä seksin takia - parisuhde kun sattuu jo löytymään.

Vierailija
113/130 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko tämän ihan tosissaan? En ihmettele miksi naisilta niin helppo saada piparia

Vierailija
114/130 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otitko tämän ihan tosissaan? En ihmettele miksi naisilta niin helppo saada piparia

Siksihän on ihanaa. On ihanaa saada miehiltä hyvää seksiä. Kuka nainen nyt mitään parisuhdetta oikeasti hakee - missään iässä?

Vierailija
115/130 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vajaa 50v ja menin baariin niin en kyllä valhtele yhtään jos sanon että noin parikymmentä miestä yritti illan aikana, tosi paljon 20-30v ja noin puolet 30-40 vuotiaita. Ei kyllä parikymppisenä ollut kysyntä yhtään näin suurta kun nykyään. Ja vieläpä olen ylipainoinen, närti kyllä ja hoikkavyötäröinen ja leveälantioinen jos se jotenkin vaikuttaa. Mut joo, yksin ei tarvi olla jos ero tulee. Baarista kun lähdin niin useampi ukko seurasi ulos asti perässä ja yritti 😅

Uskon sen, että olet vajaa.

Vierailija
116/130 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea uutinen!! 

Ero tulossa. 

T.N kohta 40v

Vierailija
117/130 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Parisuhdetta takana yli 30v, loppuelämä mielellään yksin mut toki seksiä nuorten miesten kanssa, tai alle 40v riittää tällaselle pian 50v naiselle. Siitä vaan valitsen mieleisimmän.

Vierailija
118/130 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

42 vuotta on kyllä kunnioitettavan pitkä avioliitto. Löydät varmaan jonkun kivan papan vielä seuraksi.

mä myös tulkitsin aluksi noin, että 42 vuoden avioliitto eli ap vähintään 6-kymppinen

Vähän hämmentävää, kun puhuu kuitenkin lapsista. Eiköhän lapsetkin ole jo aikuisia tuohon ikään mennessä? 

Vierailija
119/130 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kun seksiä haluavat. Niin minäkin nuorempana iskin vanhempia naisia kun olivat helppoja. Kun naisen ikä tuli tietoon niin ei tarvinnut sanoa kuin että en ikinä uskoisi, näytät paljon nuoremmalta. T y h m ä t naiset uskoivat lähes joka kerta 😄

Etkö ymmärrä, että ne naiset halusivat sinulta juurikin vain seksiä? Saivat sitä oikein nuoremmalta mieheltä, olivat varmasti tyytyisiä.

Yritä miettiä toisinpäin, että nuori nainen saisi baarista seksiä vanhemmalta mieheltä ja jälkeenpäin kirjoittaisi nettiin,,että kyllä se mies oli tyhmä, kun ei tajunnut, etten halunnut suhdetta vaan pelkkää seksiä.

Niin, ehkä ymmärrät nyt. Ne vanhemmat naiset halusivat nuoremmalta mieheltä vain seksiä ja olivat kohtaamiseenne varmasti tyytyisempiä kuin sinä. Mutta se on kuitenkin hyvä kuulla, että sinullekin jäi siitä hyvä mieli.

Vierailija
120/130 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä järkkyä käydä jossain baareissa kun on 50-vuotias. Noi jutut loppui kun täytin 30 vuotta. Tinderiä en myöskään käyttäisi eli yksin jäisin jos eroaisin.