Erosin pitkästä avioliitosta 42v ja olen todella yllättynyt miten moni mies ollut kiinnostunut sen jälkeen vaikka lapsiakin
Suurin yllätys on että myös lapsettomia miehiä ollut kiinnostuneita ja tosi kivoja sellaisia. Ja siis suurin osa saman ikäisiä tai nuorempia!
Täällä minua peloteltiin ettei ole mahiksia enää löytää uutta miestä tai sitten pitää tyytyä 10-20 vuotta vanhempaan. Ja pah 🤣
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sinun kanssa samanikäinen. Eronnut, kaksi teiniä.
Miehiä kyllä saa helposti, mutta laatu on heikko. He etsii elättäjää/äitiä tai helppoa seksiä. Järkevää parisuhdetta ei kyllä löydy.
Itse en enää edes yritä. Olen mielummin yksin, rakennan uraa ja matkustelen lasten kanssa. En kaipaa loisiva ja passattavia keski-ikäisiä laiskoja miehiä. Olkoot keskenään.
Okei minulla eri kokemus. Kannattaa laittaa aika suoraan esim deittiappiin mitä hakee niin karsii vätykset pois.
Olen laittanut suoraan, että haen ainoastaan elämänkumppania, enkä ole kiinnostunut muusta. Ei se auta. Pelaavat pelejä ja esittävät, kunnes saavat mitä haluavat.
Erotilanteessa onkin kaikkein tärkeintä löytää uusi kumppani?
Vierailija kirjoitti:
kyllä miehet kaikkea panee. Sitoutumista saat sitten etsiä tosissaan.
Eronneilta ja lihavilta irtoaa aina, parilla kehulla.
hei ap! Miksi halusit erota lastesi isästä?
höpö höpö. +40v. nainen ei näytä yhtään alle kuuskymppiseltä. ei kukaan sellaista tahdo ristikseen. joku syyhän pitää löytyä, miksi se ex-mies lähti. yleensä riitaan tarvitaan kaksi, paitsi jos nainen on toinen osapuoli. silloin riittää yksi.
Kiva, jos sinulle löytyy mukavia miehiä. Itse taas en ole eron jälkeen löytänyt sopivaa. Miehiä kyllä pyörii ympärillä, mutta suurin osa varattuja tai sitten on muuta ongelmaa, minkä takia suhdetta ei voi harkita. Nuorena oli paljon helpompaa, kun suurin osa miehistä oli vapaita ja suhteet vielä hataralla pohjalla. Itse en myöskään halua nuorempaa miestä ja itselleni esim. 7 vuoden ikäero on jo liikaa. Muutenkin taidan olla liian kriittinen, kun tietyt asiat on elämässä jo nähty ja koettu.
Juu, jokainen nainen joka on eronnut on kyllä löytänyt vierelleensä uuden miehen, osa jolla on lapsia, osa lapsettomia.
Vierailija kirjoitti:
Kiva, jos sinulle löytyy mukavia miehiä. Itse taas en ole eron jälkeen löytänyt sopivaa. Miehiä kyllä pyörii ympärillä, mutta suurin osa varattuja tai sitten on muuta ongelmaa, minkä takia suhdetta ei voi harkita. Nuorena oli paljon helpompaa, kun suurin osa miehistä oli vapaita ja suhteet vielä hataralla pohjalla. Itse en myöskään halua nuorempaa miestä ja itselleni esim. 7 vuoden ikäero on jo liikaa. Muutenkin taidan olla liian kriittinen, kun tietyt asiat on elämässä jo nähty ja koettu.
Mikä on sellainen ongelma ettei suhdetta voi harkita?
Eronneilta naisilta saa helposti. Huomattu on
Vierailija kirjoitti:
Ja kuulostaa, että sinulta saa myös helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sinun kanssa samanikäinen. Eronnut, kaksi teiniä.
Miehiä kyllä saa helposti, mutta laatu on heikko. He etsii elättäjää/äitiä tai helppoa seksiä. Järkevää parisuhdetta ei kyllä löydy.
Itse en enää edes yritä. Olen mielummin yksin, rakennan uraa ja matkustelen lasten kanssa. En kaipaa loisiva ja passattavia keski-ikäisiä laiskoja miehiä. Olkoot keskenään.
Okei minulla eri kokemus. Kannattaa laittaa aika suoraan esim deittiappiin mitä hakee niin karsii vätykset pois.
Olen laittanut suoraan, että haen ainoastaan elämänkumppania, enkä ole kiinnostunut muusta. Ei se auta. Pelaavat pelejä ja esittävät, kunnes saavat mitä haluavat.
Kannattaa laittaa suoraan mitä arvostaa kumppanissa, omista arvoista, mikä ei ole neuvoteltavissa jne.
Haluavat vaan jotain kevyttä seksisuhdetta ei mitään muuta, olet liian vanha muuhun ja parasta enen päivä mennyt 2vuottasiten.😃😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmia, päihderiippuvuus, huono hygienia, olematon kyky keskustella, yksinkertainen ajatusmaailma jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveyden ongelma, päihdeongelma, velkaongelma, itsehillinnän ongelma, riippuvuusongelma, elämänhallinnan ongelma jne.
Vierailija kirjoitti:
Haluavat vaan jotain kevyttä seksisuhdetta ei mitään muuta, olet liian vanha muuhun ja parasta enen päivä mennyt 2vuottasiten.😃😃
Hah. Fiksut miehet jotka eivät pidä naisia esineenä hakevat yleensä suunnilleen samanikäistä seuraa!
Erosin itse 38 vuotiaana ja olin jo tutustunut yhteen 47 v mieheen ennen ja olen sen kanssa ollut nyt 3 vuotta. Paljon antoisampi suhde koska eksäni ei tehnyt kanssani mitään. Nykyisen miehen kanssa teemme paljon yhdessä, ulkoilemme ja käymme retkellä ja veneilemässä ja kalassa. Eksäni ei lähtenyt edes tapahtumiin tai konsertteihin. Minulla on kaksi lasta eikä nykyistä haitannut.
Vierailija kirjoitti:
No miten on, pitäisikö sinusta eronneen naisen pitää sitä lätkimään lähteneen miehen kuvaa kotialttarilla ja keskittyä kotiin, kirkkoon ja keittiöön, vai saako hän hakea uutta miesseuraa? Entä eronneen miehen, miten hänen tulee toimia?
Vierailija kirjoitti:
hei ap! Miksi halusit erota lastesi isästä?
Hän oli tunnekylmä, ei tehnyt mitään pyytämättä, eikä arvostanut minua. T. Ap
Palstamammat jotenkin onnistuvat siitä runsaudenpulasta valkkaamaan suhteeseen ne kaikkein suurimmat ääliöt, mieslapset, pettäjät ja vätykset.